Sproetje, gefeliciteerd! En Flower-Ti-Amo, wat een mooie echo! Je ziet je beebje echt super goed!
Ik vind dat niet raar hoor innepin om dat schortje al te kopen

zo ben ik zelf ook hahaha.
Zelf heb ik een beetje een baaldag. Vanmorgen naar de huisarts geweest om urine te laten controleren. Er zat weer eiwit in, maar goed, dat was vorige keer ook en toen was het goed, maar er zat nu ook een vleugje bloed in

. Nu heb ik weer urine op kweek laten zetten, hopelijk komt er nu wel wat uit. Maar ik heb weer een keer anitbiotica gehad, maar ik zit nu zo in dubio... ik blijf liever van de medicijnen af, maar ik wil ook niet dat ik straks weer een ontsteking heb

Heb met mijn VK overlegd en omdat ik verder geen klachten heb en een klein vleugje bloed in urine (verder niets te zien met het blote oog) zou dat ook aan de gemeenschap kunnen liggen die ik vanmorgen met hubbie lief had... Misschien maar even een paar dagen wachten met de antibiotica dan? Volgens VK kon dat best, maar zelf ben ik ook weer bang dat ik dan volgende week weer erger is. Ik kon/kan er iig wel van janken, de hele tijd dat gezeur met mijn urine. En tot overmaat van ramp is het meneertje vandaag super rustig! Ik heb pas 3 x een klein trappeltje gevoeld.
Toen stond ik dus na dat ik bij de huisarts was geweest weer buiten, dus ik wilde gelijk met mijn VK overleggen. Is ook niet erg prettig, sta je daar op straat te bellen, maar goed. Toen even snel naar de natuurwinkel (terwijl ik dus VK aan de telefoon heb) staat mijn hubbie er allemaal door heen te roepen, nou toen ben ik dus in de winkel in tranen in gebarsten, maar het kon me op dat moment geen drol schelen, het zat me gewoon even hoog.
Ppff heel verhaal