abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:08:01 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66528733
Over het kraambezoek, mij lijkt een baby borrel of kraamfeest ook niets. Bedoel, ze komen omdat ze interesse in je hebben en dan vind ik het lullig om eigenlijk geen tijd voor iemand te hebben. Maar... ik wil dan weer wel dat het bezoek op "mijn" tijd en "mijn" voorwaarden komt. Dus ik wil gewoon vantevoren afspreken van hoelaat tot hoelaat en die tijd, daar hou je je aan als bezoek, is je tijd op en blijf je toch hangen, dan wijs ik je daarop. Bovendien wil ik niet iedere dag bezoek, liever dan wat langer dan de eerste 2 weken helemaal kapot zijn van al het bezoek.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:18:19 #52
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66529083
Mijn VK komt zo toch even luisteren of alles goed is met het ventje... ik maak me zo'n zorgen vandaag, bah. Heb er koppijn van gekregen. De hele tijd denk ik: stel dat er iets met hem is. En de VK zei ook: dan duurt het weekend wel heel lang, dus ze komt zo even langs.

Over dat bloed in mijn urine... ik heb de laatste paar dagen hele vervelende ontlasting, soms moet ik wel 20 x vegen en vandaag bloed het ook een heel klein beetje, dus misschien komt daar dat bloed in mijn urine wel van. De VK zei ook dat dat wel zou kunnen..

Ben zo blij als ik hem dadelijk hoor he.. tjeetje man, dit heb ik echt nog nooit gehad dit gevoel, zo bezorgd... ik word echt mama geloof ik....
pi_66529415
Ahw Seilram succes strakjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66529720
Heel veel sterkte straks Seilram. Je zal zien dat het hartstikke goed gaat met je ventje!

Ik heb me zojuist voor het eerst sinds m'n zwangerschap leeggekotst. Weet alleen niet zo goed of het komt omdat ik zwanger ben of van de migraine die al de hele dag heb (ook voor het eerst sinds m'n zwangerschap trouwens) en waartegen ik geen medicijnen mag innemen.

Het kan btw ook nog komen omdat ik de hele dag heb liggen slapen, dus nauwelijks iets heb gegeten, en bij het opstaan een Gravitamonnetje met een glas granaatappelsap heb genomen.

Afijn, we gaan zo rijden richting dat hotelletje op de Veluwe. Hoop dat ik het droog hou in de auto.
pi_66529794
Diepvrieszakken meeee!!
en iets te eten ofzo.
Vervelend, hopelijk is je migraine iets gezakt al. Veel plezier op de veluwe!

Ben benieuwd naar Miss_sly!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:50:51 #56
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66529977
Ssserpente, wat vervelend zeg... hoop dat het bij deze keer blijft. Geniet van je weekendje weg!

Nou alles was goed. Ze zei dat hij zelfs erg nieuwsgierig was.. hij kwam op het geduw af! wat gek dat ik dat dan helemaal niet voel zeg... Ik hoorde het wel! Mijn hondje zat er ook heel nieuwsgierig bij, echt kei lief hahaha.
Ik ben weer helemaal gelukkig momenteel. Mijn lieve mannetje is nieuwsgierig
pi_66530024
Wat fijn Seilram!! Nu kun je gewoon heerlijk gerust het weekend in! Goed dat je gewoon gebeld hebt hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66530065
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:50 schreef seilram het volgende:
Ssserpente, wat vervelend zeg... hoop dat het bij deze keer blijft. Geniet van je weekendje weg!

Nou alles was goed. Ze zei dat hij zelfs erg nieuwsgierig was.. hij kwam op het geduw af! wat gek dat ik dat dan helemaal niet voel zeg... Ik hoorde het wel! Mijn hondje zat er ook heel nieuwsgierig bij, echt kei lief hahaha.
Ik ben weer helemaal gelukkig momenteel. Mijn lieve mannetje is nieuwsgierig
Thanks Huup en Seilram!

Echt super dat het goed gaat Seilram! Fijn om dat nog ff te horen voordat we wegrijden. Anders had ik ergens een internetcafeetje moeten zoeken. Geniet van het gevoel!

Wij gaan eerst nog ergens een pannenkoek eten. Lekkah! Denk dat er het er een wordt met kaas en stroop!

N. staat beneden te roepen dat ik op moet schieten. Fijn weekend allemaal!
pi_66530182
fijn weekend Sssserpente! Geniet er ontzettend van met zn 2tjes, en toch ook lekker met zn 3tjes al!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:33:35 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66531222
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Juup© het volgende:

Ondanks dat ik veel moeite heb met onduidelijke en overwachte dingen/situaties, vind ik het niet moeilijk om te wachten m.b.t. het willen weten van het geslacht van de baby.
Nieuwe ervaring voor mij dus.
Hopelijk zet die trend door als het kind er eenmaal is .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66531291
Yay sproetje! Een knipperlichtje!
Wat een opluchting seilram!
Flower-Ti-Amo wat een mooie echo's !! *word emo*

Ik ben al de hele dag super blij, ik moet me echt inhouden het niet aan iedereen te gaan vertellen. Ik had mijn vriend gisterenmiddag direct na de test op zijn werk gebeld om te vragen of hij niet over wilde werken 's avonds, ik heb niet verteld wat er was door de telefoon. En ook al had hij helemaal geen tijd hij kwam toch even thuis gelukkig. Eenmaal terug op zijn werk heeft hij maar gezegd dat er problemen waren thuis maar hij kon zijn glimlach ook helemaal niet inhouden hihi
Op dit moment heb ik alleen nog maar pijnlijke tepels, af en toe een ongesteldheid-achtig gevoel in mijn buik en ik moet heel veel plassen (nu al?!!)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:50:00 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66531728
Fijn dat alles goed was Seilram!

Veel plezier Ssserpente!

miss_sly, joehoe... hoe was het vandaag? Heb je het goed kunnen zien allemaal?
pi_66532099

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 27-02-2009 20:09:47 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:04:27 #64
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66532166
Yeah miss Sly!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66532168

Misss!!!!!!!!!!

En Sproet, hier ook nog even gefeli!! Ben vanmorgen door het huis heen gestuiterd na je nieuws
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66532218
Ja Miss_Sly laat eens wat horen !

Seilram fijn dat alles goed is, Sproetje van harte met je knipperend hartje en FTA wat een lieve echo foto's.

Kraamfeest.... tja wij gaan dat niet doen. Wel gaan we visite vragen echt eerst te bellen, niet gebeld dan kan het zijn dat je voor niets komt, en om 21.00 gaat het licht uit.
Vorige keer plande wij de visite prima, alleen mijn moeder nodigde vrolijk iedereen in het ziekenhuis uit zonder dat wij er weet van hadden en dat terwijl het met mij en Isa niet helemaal super ging, ik lag in de kreukels en Isa was gewoon erg klein en prikkelbaar maar ja het was een paar dagen voor de bouwvak-vakantie en iedereen ging op vakantie en kwam nog ff spieken hoe het met ons ging. Lief bedoelt dus maar gewoon te veel van het goede.
En toen was iedereen op vakantie en was het 3 weken stilte voor de storm.... ik voelde me zwaar klote.
Deze keer gaan we het beter spreiden en als mensen moeilijk doen nou dan maar niet
Mama van Isa en Ties
pi_66532237
aaaah Miss_sly gaat een kleine miss krijgen van harte meid !
en Schaap natuurlijk ook van harte!
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:11:23 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66532339
Ja, een meisje he! Wat leuk! Ik had dat gevoel al wel, maar ja... 50% kans he!
Hoe vond je het om te zien, zo'n groot kindje al weer in je buik?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:11:58 #69
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66532352
Miss_sly, wat een pracht echo!
Gefeliciteerd met je meisje!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:12:58 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66532377
Oh, en alles was verder in orde neem ik aan? Mooi echo-plaatje hoor!
pi_66532418
Miss sly je krijgt gewoon een dochter En ik kan je vertellen: die zijn leuk!!!!!!

Wij hadden hier zo'n 40 man op het kraamfeest en ik was zo blij dat ik alles zo ineens had gehad. Daarnaast waren er namelijk nog meer dan genoeg vrienden/collega's die langskwamen buiten de borrel om. En tijdens de borrel had ik meer dan genoeg tijd hoor voor de mensen die ik wilde spreken. Van tevoren had ik me een slag in de rondte gebakken en alles is de vriezer gedaan. Dus op de morgen van de borrel alles uit de vriezer en klaar voor de high tea! Bovendien waren mijn ouders een grote hulp in de bediening etc. Dat scheelde ook een hoop. Er is nog een cluje goede vrienden/familie soep blijven eten. was zo erg gezellig
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:19:26 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_66532563
***Kersjes update***

Kersjes heeft nieuwe medicijnen gekregen en het gaat nu iets beter, ze kan nu weer een klein beetje eten. Ok, het meeste spuugt ze ook weer uit, maar ze is in ieder geval niet meer uitgedroogd. Baby doet het nog steeds prima gelukkig.

(voor adres voor kaartje pm mij)

[ Bericht 8% gewijzigd door Troel op 27-02-2009 20:29:52 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:19:32 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66532567
Een kleine miss_sly!! Wat leuk!!
pi_66532571
Alles was goed. Ze lag er helemaal perfect voor, dus hij zag meteen dat het een meisje is. Omdat we een pretecho van tien minuten hadden, heeft hij ook meteen een rondje gemaakt. Alles was perfect, hartje, niertjes, maagje, blaas, hoofdje, bovenlipje dicht, alles gewoon goed. Zo ongelofelijk. Een heel klein ieniemienie voetje van 2,6 mm met 5 teentjes. Met alles netjes op of 1 dag onder of boven het gemiddelde qua groei.

Het was zo ongelofelijk mooi en zo ontzettend fijn om dit te zien en te weten wie er in mijn buik zit Onze dochter we zijn er helemaal blij mee. We hebben ook meteen 3 roze dingetjes gekocht, zoooo schattig, waarvan dus oa dat jurkje hierboven.

Enige jammere was dat mijn zusje niet erg blij was, nog niet eens eigenlijk een beetje blij voor ons kon zijn, ook al was het voor haar even een teleurstelling. Gelukkig waren mijn ouders nog hier toen ik met haar belde, dus kon mijn moeder me nog even troosten en ze heeft ook gezegd dat ze nog eens met mijn zusje zal praten, omdat dit toch niet leuk en eerlijk is.

Verder dus een behoorlijke dikke roze rand aan deze lichtgrijze wolk
pi_66532599
Miss_Sly een meisje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:25:43 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66532731
miss_sly krijgt een klein missje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66532743
Yoehoe miss, en je laatste zin...die is wel zo goed om te horen! Hopelijk blijft die roze rand ook effe hangen nu!

Hier net mijn ouders verteld. Die hadden het eigenlijk al door...terwijl ik zo mijn best gedaan heb om het verborgen te houden. Niet echt gelukt dus. Zij moeten nog even hun mond houden tot donderdag en als dan alles goed is, mag iedereen het weten. En daar verheug ik me echt op!

Seilram, fijn dat alles goed was! Sserpente, fijn weekend en ja, een hele dag bijna niet eten, is echt funest.
Kersjes, hopelijk knap je nu wat op, ik denk aan je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:32:31 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66532944
miss_sly, wat heerlijk om te lezen joh!
Behalve het stukje over je zusje, jammer dat ze zich er niet even overheen kon zetten, niet blij kon zijn voor jou. Fijn ook wel dat je moeder het er toch even over gaat hebben ook. Het zou jammer zijn als het alsnog tussen jullie in zou blijven hangen.

Hou dat roze randje vast he!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:45:38 #79
190853 RockabeIIa
pi_66533462
Effe lachen:
Mijn collega vroeg net of ik niet zwanger ben want ik eet niets, ben beroerd en zie er niet uit. Dus ik zeg 'Nou, jaaahaaa... Dat is het!'
Hij draait zich om en zegt 'ik heb wel eens gehoord dat vrouwen daar misselijk van kunnen worden' en werkt verder.

vrijdag 27 februari 2009 @ 20:49:22 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66533608
Miss_Sly, wat leuuuuuuuuk!

En wat stom van je zusje .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:51:50 #81
190853 RockabeIIa
pi_66533716
Dat van je zus is inderdaad heel teleurstellend, miss_Sly
Kop op. Ze draait vast bij!
pi_66533748
Oh ik vind het zo gaaf voor jullie!
En wat jammer van je zusje... je zou denken dat het nu wel een beetje klaar is...
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:55:37 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66533905
Rocka. Gewoon bevestigend antwoorden en niet geloofd worden.
pi_66534051
Miss_Sly wat leuk een meisje

Wij zijn net ook nog even gericht op het geslacht wezen shoppen

Rockabella geweldig he sommige uitspraken van mannen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:02:37 #85
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66534217
miss_sly wat goed zeg!!!! wat een prachtige echo ook!!
en wat een geweldig lief jurkje hebben jullie gekocht
No more games, no more drama...
  Jubileum moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 21:23:34 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66535132
Een meisje Wat leuk miss Sly
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66535701
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe lachen:
Mijn collega vroeg net of ik niet zwanger ben want ik eet niets, ben beroerd en zie er niet uit. Dus ik zeg 'Nou, jaaahaaa... Dat is het!'
Hij draait zich om en zegt 'ik heb wel eens gehoord dat vrouwen daar misselijk van kunnen worden' en werkt verder.

geweldige collega haha dat is wel humor

Miss_sly wat triest van je zus dat ze zo egoïstisch is en totaal niet aan jou denkt.
Ik zou bijna medelijden met haar krijgen omdat ze zo weinig inlevingsvermogen heeft.
Het is voor jullie namelijk gewoon een behoorlijk lange weg geweest met veeeeeeel teleurstellingen wat veel dieper gaat als het liever krijgen van een kind van een bepaald geslacht!
Dan is het krijgen van een jongen ipv een meisje echt maar een hobbeltje en uit ervaring sprekend zou na zo'n onzekere tijd (bij je zusje) het geslacht geen drol uit moeten maken (maar das mijn persoonlijke mening)
En dat terwijl ik van jou weet hoe ontzettend je met haar mee hebt geleefd toen hun bezig waren met testen en in onzekerheid zaten, ik vind niet dat je dit verdient
* marlieske geeft Miss_Sly een dikke knuffel.
Mama van Isa en Ties
pi_66537676
mijsje eens is met Marlieske! Miss_Sly!
pi_66538517
Oh weer zo´n mooie echo, Miss Sly! En een meisje, wat leuk! Gefeliciteerd!
En idd jammer van je zus.... hopelijk trekt ze bij...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66538563
Miss_Sly, wat leeeeuuuk superleuk jurkje ook!
Ooh een meisje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66539009
Whaaaaa even een paar voor Sproet-je en miss_sly

Wat fantastisch nieuws voor jullie! En miss.. wat een geweldig jurkje
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:05:55 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66539300
miss_sly een meisje Wat fantastisch zeg
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66541886
Miss_Sly is in verwachting van haar dochter Super!!!
En wat een prachtige echofoto zeg

Vasthouden dat roze randje hoor Miss!
en voor je zus heb ik geen goed woord over
#geen
pi_66545612
Sproet-je wat fijn een knipper hartje

Miss_sly een meisje, leuk!!!
Maar wat ontzettend jammer dat je zusje zich zo aanstelt zeg... Want dat is het in mijn ogen, aanstellen. Dat je niet eens gewoon blij kan zijn als je zelf al (bijna) 3 gezonde kinderen hebt, en je zus is na jaaaaaren proberen eindelijk zwanger, ongelooflijk Sowieso snap ik niet echt dat je voorkeur voor geslacht zó groot kan zijn. Ik wilde toch ook wel erg graag een meisje. Maar Noah is echt zo ontzettend leuk en lief en knap dat ik zeker weet dat ik met nog een jongen net zo blij was geweest. Ik heb gewoon bijna medelijden met het kind van je zusje, want het klinkt wel heel ongewenst zo
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66545695
Wat een mooie echo's in dit topic.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 08:47:57 #96
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66545775
Miss, toch een meisje dat kon ook bijna niet anders met zulke sterke zaadjes Maar wat nog fijner is, is dat alles goed is!!!

En wat betreft je zusje, ik kan me haar teleurstelling wel voorstellen, maar dan kan ze nog wel in ieder geval - al is het maar een beetje - blij zijn voor jou, helemaal gezien de situatie.... Het klinkt inderdaad of ze zelf nogal en nog steeds moeite heeft dat ze weer een jongetje krijgt, dat moet ze toch wel een keer verwerkt hebben.

Maar wow, wat super!!!
Make love, not war ☮
pi_66545907
Dank iedereen. We zijn ook heel blij. En het is zo leuk om te zien hoe werkelijk het nu voor schaap is, en hoe blij hij is. Hij heeft gisteren heel wat afgebeld om het te vertellen

Wat betreft mijn zusje, tja, ik vind het ook heel erg naar dat het zo loopt. Toch wil ik in haar verdediging wel zeggen dat ze ook een hele moeilijke tijd achter de rug heeft, en dan vooral vanwege de zorgen of alles wel goed zou zijn met dit kindje. Ze begint daar nu een beetje uit te krabbelen, maar als je niet goed in je vel zit, is het ook lastiger om op de goede manier te reageren, zeker als je dat zo niet voelen kan op dat moment. Ik hoop wel dat ze nog bijdraait, want leuk is het natuurlijk niet.

Mijn moeder verzuchtte gisteren nog tegen schaap dat het misschien wel goedj was dat mijn zusje en ik maar een zwangerschap samen hebben...ik misschien heeft ze daar best wel gelijk in.
pi_66545924
En voor sproetje voor een knipperend hartje
Wat fijn.
pi_66545958
miss_sly fijn dat het zo echt wordt enzo ik kan niet wachten op dat moment

misschien stoot ik mensen wel enorm voor het hoofd hoor zo, dat is niet mn bedoeling, maar kan het niet zo zijn dat je zusje wellicht last heeft van prenatale depressie? Je hebt het zelf al over dat ze door een diep dal was gegaan, ze had toch al die testen en puncties enzo? Misschien had ze van zichzelf ook niet verwacht dat de klap van 'weer een jongen' zo hard aan zou komen? Het hoeft uiteraard niet gelijk een depressie te zijn maar het klinkt alsof ze op zn minst ook op een hele donkere wolk zit.
Niet leuk voor jou, absoluut, dat staat buiten kijf, maar toch even ook een voor zusje-van-miss_sly
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66545970
een knipperend hartje voor sproetje!!

Wat leuk Miss_sly!! een meisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')