Gelukkig klopt de rest wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
TS zijn hoofd klopt niet in verhouding tot zijn lichaam.
Did you know? Mel Blanc, who played the voice of Bugs Bunny, was allergic to carrots.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef Cybey het volgende:
Wist je dat de kortste oorlog in de geschiedenis is die tussen Zanzibar en Engeland in 1896? Zanzibar gaf zich na 38 minuten over.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef Cybey het volgende:
Wist je dat de kortste oorlog in de geschiedenis is die tussen Zanzibar en Engeland in 1896? Zanzibar gaf zich na 38 minuten over.
Maar veel te kleine glazen bier..quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Adelante het volgende:
Nee, gegarandeerd succes om een meisje te vertellen dat ze af moet vallen
wist je dat de langste oorlog in de geschiedenis die tussen Nederland en de Scilly-eilanden is? 335 jaar! En pas afgelopen in 1986!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef Cybey het volgende:
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Did you know? Mel Blanc, who played the voice of Bugs Bunny, was allergic to carrots.
Did you know? It is possible to drink water that was present during the time of the dinosaurs.quote:
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Did you know? It is possible to drink water that was present during the time of the dinosaurs.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef Ensaf het volgende:
Wist je dat het niets werd tussen dat meisje en mij?
Nou je hebt in ieder geval zelfkennisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef snorfiets het volgende:
Haha juist mooi om zo te praten.
doe ik eerlijk gezegd ook meestal, ik heb eigenlijk niets boeiends te melden.
x
't Is Nederland. Hier krijg je van die miniglaasjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
Maar veel te kleine glazen bier..
Houdt dat in dat ik een kans bij je heb?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef Levitation het volgende:
![]()
Als je die als openingszin bij mij zou gebruiken, kun je me vervolgens opvegen.![]()
Erg helder, bijna net zo helder als de kleur blauw van het lege gedeelte van het glas.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef Ensaf het volgende:
Even over de glazen dus.
...
Dat we dat even duidelijk helder hebben.
Zet hem op een tegeltje en op zo'n fancy plaatje met bewegende dolfijnen op je Hyvesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Did you know? To the world u might be one person, But to one person u might be the world.
Ik dacht dat jij de rechter was!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:29 schreef Ensaf het volgende:
Even over de glazen dus.
Dat meisje drinkt uit een longdrinkglas.
Ik dacht eerste dat ze cola-beerenburg dronk, maar toen ik de desbetreffende paintkleur daarvoor inschakelde, bleek het glas weg te vallen bij de kleur van de bar. Dus is het maar wijn uit een longdrinkglas geworden.
Ik drink een biertje uit een stapelglas. Het zit nog vol, want ik kom de de bar binnen. Anders zouden we immers middenin het gesprek tussen het meisje en mij vallen en dat is niet het geval.
De knakker aan de rechtkant is een zuiplap. Hij heeft het biertje dan ook al zo snel half leeg gedronken dat er nog een schuimkraag op zit.
De blauwe gedeeltes stellen dat deel van het glas voor dat leeg is. Want zoals iedereen weet is de kleur van een leeg glas lichtblauw.
Dat we dat even duidelijk helder hebben.
Paint heeft beperkingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:55 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de rechter was!
Maar hebben de kleuren van de gezichten nog een bepaalde betekenis? het lijkt me sterk dat ze zo paars zijn zonder goede reden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef Cybey het volgende:
mijn inziens is het juist een leuke meid als ze op 'onzinnige' of 'lompe' dingen door gaat, lacht of interesse toontquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Crane het volgende:
Herkenbaar, ik ken ook van die nerds die niet weten waar ze wel en niet tegen een vrouw over moeten beginnen.
Vertel dat via de tulpenhandel de aandelenmarkt is ontstaan. Dames diggen dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef Ensaf het volgende:
In dat geval zal ik vanavond in de kroeg eventjes een lezing houden over de tulpenhandel in het Leiden van de zeventiende eeuw.
Ik moest 'm ook omlaag drukken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vertel dat via de tulpenhandel de aandelenmarkt is ontstaan. Dames diggen dat.
Jammer dat de tulpengekte in 1637 was en de Amsterdamse aandelenbeurs al in 1602 bestond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:
Heldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef DiRadical het volgende:
De snelheid van het licht in een vacuüm is 299.792.458 m/s
En dit hoef ik niet op te zoeken![]()
Site met nutteloze feitjes
Bijvoorbeeld Playmate statistieken
Een meisje ging er serieus op in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het klopt niet, de aandelenmarkt is met de VOC begonnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een meisje ging er serieus op in.
Kun je mij er meer over vertellen? Nu stond ik met mijn mond vol (spreekwoordelijke) tanden.
Nu loop ik dus met terugwerkende kracht een blauwtje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt niet, de aandelenmarkt is met de VOC begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |