quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:54 schreef Cybey het volgende:
Wist je dat de kortste oorlog in de geschiedenis is die tussen Zanzibar en Engeland in 1896? Zanzibar gaf zich na 38 minuten over.
mijn inziens is het juist een leuke meid als ze op 'onzinnige' of 'lompe' dingen door gaat, lacht of interesse toontquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef Crane het volgende:
Herkenbaar, ik ken ook van die nerds die niet weten waar ze wel en niet tegen een vrouw over moeten beginnen.
Vertel dat via de tulpenhandel de aandelenmarkt is ontstaan. Dames diggen dat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef Ensaf het volgende:
In dat geval zal ik vanavond in de kroeg eventjes een lezing houden over de tulpenhandel in het Leiden van de zeventiende eeuw.
Ik moest 'm ook omlaag drukken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vertel dat via de tulpenhandel de aandelenmarkt is ontstaan. Dames diggen dat.
Jammer dat de tulpengekte in 1637 was en de Amsterdamse aandelenbeurs al in 1602 bestond.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:
Heldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef DiRadical het volgende:
De snelheid van het licht in een vacuüm is 299.792.458 m/s
En dit hoef ik niet op te zoeken![]()
Site met nutteloze feitjes
Bijvoorbeeld Playmate statistieken
Een meisje ging er serieus op in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het klopt niet, de aandelenmarkt is met de VOC begonnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een meisje ging er serieus op in.
Kun je mij er meer over vertellen? Nu stond ik met mijn mond vol (spreekwoordelijke) tanden.
Nu loop ik dus met terugwerkende kracht een blauwtje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt niet, de aandelenmarkt is met de VOC begonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |