quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Dan kijk ik het waarschijnlijk altijd op rare momenten ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat bijna altijd over recht van overpad.![]()
De mooiste aflvering vond ik die van een vrouw die een hekje wilde plaatsen omdat haar hondje anders steeds de tuin uit liep. Probleem was echter dat haar buurvrouw steeds door haar achtertuin heen liep om bij haar eigen tuin te komen, en geen hekje wilde.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan kijk ik het waarschijnlijk altijd op rare momenten ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De mooiste aflvering vond ik die van een vrouw die een hekje wilde plaatsen omdat haar hondje anders steeds de tuin uit liep. Probleem was echter dat haar buurvrouw steeds door haar achtertuin heen liep om bij haar eigen tuin te komen, en geen hekje wilde.
Jaquote:
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vs.
[ afbeelding ]
MUHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
Geen idee. Die ene heet iig Mevrouw van de Broek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
Hoe heet die aflevering? Was hem al aan het zoeken op de website
Vet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
Gevonden!
http://www.ncrv.nl/?nav=guetvCsHtGAubCjcCKFL
Beste aflevering ooit
Heb je toch een piemel?quote:
Als je het dan maar nu doet want ik ben er nu nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En we kakken met z'n allen op Urk.
Ga je mond afvegen ofzo, er zitten nog restjes in je mondhoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben pas een hete boy.
Restjes van watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga je mond afvegen ofzo, er zitten nog restjes in je mondhoeken.
Rijst.quote:
Oke ik ga 'm opzetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vet!![]()
Pleun deze moet je echt kijken.![]()
[..]
Heb je toch een piemel?
Kaas?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol ik zie nu dat dat Onur is![]()
Dat was toch geen nieuws?quote:
JA.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel een piemel, wil je hem zien?
Ja he.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina. Als de televisie op een ander kanaal gezet wordt is het al eng.
Doe normaal ofzo.
KPD graag!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb wel een piemel, wil je hem zien?
Jouw oog dadelijk wel blauw.quote:
Nee, niet in je tongquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een nieuwe piercing nemen binnenkortmaar waar.. In mn tong lijkt me wel leuk, maar dat oogt zo sletterig..
Dat is ook echt fucking lelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft mooimaar het is zo emo, en ik heb liever niets in mn gezicht.
Tepelpiercing vind ik heel mooi.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een nieuwe piercing nemen binnenkortmaar waar.. In mn tong lijkt me wel leuk, maar dat oogt zo sletterig..
Daar is zo een topic voor in FB, maar of je toegang wilt is een tweede.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik heb daar geen toegang tot
Echt welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik heb daar geen toegang tot
Neuspiercingsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw oog dadelijk wel blauw.
[..]
Nee, niet in je tongDoe er 1 door je neus.
Ik heb nog baby's te voeden hoor ooitquote:
Sommige mensen kunnen zich zo heerlijk druk maken om nietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus wat een zeikerd. Nieuwe dingen kan ze niet aan.
Ze hoeft verdomme alleen een HEKJE open te doen. Jezus mina. Das echt zeuren om het zeuren hoor.
Zeuren om het zeuren is echt het mooiste wat er isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hoeft verdomme alleen een HEKJE open te doen. Jezus mina. Das echt zeuren om het zeuren hoor.
Die hoorzitting.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
mits niet stijf, zwaar gehavend of anderszins ranzig en achter spoiler is het toegestaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond net nog een mooie piemelfoto. Mag ik 'm plaatsen? Achter een linkje ofzo?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
mits niet stijf, zwaar gehavend of anderszins ranzig en achter spoiler is het toegestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piemel van Bobby-B!
Fucking lelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch mooi?
Heb ik wat om op te mikken met het spuiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch mooi?
-edit-quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
mits niet stijf, zwaar gehavend of anderszins ranzig en achter spoiler is het toegestaan
In mijn ogen is een piemel al snel ranzigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hij was toch niet ranzig, gehavend of stijf-stijf?
Had je dan ook wel wat eerder mogen meldenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
In mijn ogen is een piemel al snel ranzig
Waarom nou meteen weer de 13.gif, ongesteld?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je dan ook wel wat eerder mogen meldenaansteller.
Maarja ik heb toch al genoeg notes die nergens op slaan, dus primaaaaa.
Wat doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga eten en naar Brabant.
Joeeeeeeeeee.
Je zou me eens mee moeten maken als ik ongesteld ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer de 13.gif, ongesteld?
Verkapt ik-wil-kinderen post?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou me eens mee moeten maken als ik ongesteld ben.
Het was een garpjequote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef Florian_ het volgende:
BT je moet zo'n héél klein knopje in je neus doen (als je toch al iets wil)
Dat is wel okay.
Als je wilt dat iedereen gaat zeggen ''OMG je hebt een puist!!!1!!11!!11!!!1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef Florian_ het volgende:
BT je moet zo'n héél klein knopje in je neus doen (als je toch al iets wil)
Dat is wel okay.
Ben je wel vaak ongesteld dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou me eens mee moeten maken als ik ongesteld ben.
Net als een litteken zeg maar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het gewoon alsof je een pukkel hebt die maar niet weggaat.
Nouja, ik heb dus een verschrikkelijke hekel aan piercings. Maar m'n ex had dus zo'n dingetje in d'r neus. Maar het was héél klein en je zag het nauwelijks, dus ik vond het wel primaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het gewoon alsof je een pukkel hebt die maar niet weggaat.
quote:
wehehehe, kampsletquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus een verschrikkelijke hekel aan piercings. Maar m'n ex had dus zo'n dingetje in d'r neus. Maar het was héél klein en je zag het nauwelijks, dus ik vond het wel prima
Jij hebt diamantjes als puisten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je wilt dat iedereen gaat zeggen ''OMG je hebt een puist!!!1!!11!!11!!!1![]()
![]()
''
Zo'n kleintje vind ik ook nog wel leuk. Voor de rest vind ik piercings, behalve in de oren, ook niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus een verschrikkelijke hekel aan piercings. Maar m'n ex had dus zo'n dingetje in d'r neus. Maar het was héél klein en je zag het nauwelijks, dus ik vond het wel prima
Geintje hequote:
Dag BT. Leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JAJA. Nou ik ga mezelf snijden, DOEI
Geeft niks, wordt ie hipper van.quote:
bij mijn kruisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geeft niks, wordt ie hipper van.
Je bedoelt dit zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef Gupje het volgende:
Ze zijn gestopt met COD2 omdat ik zo Ownde
Nee stond 35 kill en 6 death's, toen vonden me collega's het genoeg en zijn gestoptquote:
Aimbot?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef Gupje het volgende:
Nee stond 35 kill en 6 death's, toen vonden me collega's het genoeg en zijn gestopt
Scheelt weer. Hoef je je broek niet uit te doen als je gaat pissen... of iets anders.quote:
Doe jij je hele broek uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Scheelt weer. Hoef je je broek niet uit te doen als je gaat pissen... of iets anders.
Wat werk jij toch in een pauperbedrijf zegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee stond 35 kill en 6 death's, toen vonden me collega's het genoeg en zijn gestopt
Dat jullie niks te doen hebben tussen de lunch, je kan hier alles: Gamen, Biljarten, Darten, Voetbal, sporten enz.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat werk jij toch in een pauperbedrijf zeg
kenker die zin klopt nu inderdaad niet meer. ik wilde eerst wat anders zeggen maar dat vond ik iets te ver gaanquote:
Kun je hier ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat jullie niks te doen hebben tussen de lunch, je kan hier alles: Gamen, Biljarten, Darten, Voetbal, sporten enz.
Er is hier gewoon gedacht aan faciliteiten voor de werknemers
Gewoon losmaken is ook genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kenker die zin klopt nu inderdaad niet meer. ik wilde eerst wat anders zeggen maar dat vond ik iets te ver gaan
JA DAT WEET IK OOK WEL.quote:
Ja daarom waarom is het zo raar dat wij dan COD2 spelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je hier ookFitness, tafeltennis, biljart, dart en een bar.
Ik vind het ook niet raar. Beter dan zogenaamd gezellig over nuttige dingen praten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja daarom waarom is het zo raar dat wij dan COD2 spelen.
Nee, BT heeft net zelfmoord gepleegd, dus we zijn in rouwstemming.quote:
R.I.P. aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, BT heeft net zelfmoord gepleegd, dus we zijn in rouwstemming.
Zeg ben jij niet die user die een kaartje voor mij gaat kopen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:34 schreef McFearless het volgende:
Valt hier nog wat te beleven?
my po po po po pokerfacequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:36 schreef BobbyB het volgende:
Echt, ik word gek van dat Pokerface nummer van Lady GaGa
hey kankerpaupertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die user die een kaartje voor mij gaat kopen?
Als ik wat kan regelen laat ik het weten, maar geheel zeker ben ik daar niet van aangezien ik alleen een seizoenskaart heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die user die een kaartje voor mij gaat kopen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef Florian_ het volgende:
Ik kom er net achter dat de broer van een oud klasgenootje van me in AZ speelt
wie raakt me aan
Neen, bedankt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:42 schreef Florian_ het volgende:
Ik kom er net achter dat de broer van een oud klasgenootje van me in AZ speelt
wie raakt me aan
Urk is normaalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:49 schreef Cybey het volgende:
En dan niet gaan doen alsof jij normaal bent
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen denk ik over verdeeld
Wolvendagen heeft haar tieten gepost heb je dat gemistquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef Lakitu het volgende:
Is hier nog wat gebeurd deze week?
inb4 tietenpics
Heb gister een nieuwe gitaar gekochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef Lakitu het volgende:
Is hier nog wat gebeurd deze week?
inb4 tietenpics
Doet ze al constant op msn, is niks nieuws.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wolvendagen heeft haar tieten gepost heb je dat gemist
Dat mis ik weerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doet ze al constant op msn, is niks nieuws.
Maar Ricko is mijn kloon.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan aan niets anders meer denken dan aan pijpenik fantaseer dagenlang over hoe ik een man het liefst zou verwennen, ik lees er alles over dat ik maar kan vinden en ik masturbeer zelfs bij de gedachte.
Is dit normaal?
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ben teleurgesteld.quote:
bohhhhhhhhhhhhhhh, kankergeilquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deels.
[..]
Omdat je niet grappig was
[..]
Waarin liefje?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deels.
[..]
Omdat je niet grappig was
[..]
Waarin liefje?
Piercings.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind vrouwen die pijpen maar viespeuken
Waarom vind jij het niet vies dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
alleen jongens met een kleine pik die zich ervoor schamen vinden dat vies.
Kut voor jouquote:
Het deel dat ik er de hele dag aan denk etcquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:04 schreef Gupje het volgende:
Wat is niet waar van dat deel BT kan ik daar rekening mee houden.![]()
Ach kom op heyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens. Als je bedenkt dat jouw vriendin al een keer aan iemand anders z'n tampeloeris heeft lopen zuigen is dat ook niet echt een prettig idee
Echte mannen doen het alleen met maagden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens. Als je bedenkt dat jouw vriendin al een keer aan iemand anders z'n tampeloeris heeft lopen zuigen is dat ook niet echt een prettig idee
Waarom wil je een piercing? Het is zo pauper.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op heyStel je niet zo aan.
Maagdenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echte mannen doen het alleen met maagden.
Only makes my penis harder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagdenecht, iedere keer die troep, dat gejank en geschreeuw.
Vind ik niet. Ieder zn smaak he.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom wil je een piercing? Het is zo pauper.
Wat veel ranziger is, is wanneer je vriendin vreemd gaat en je iedere avond in andermans kwakkie zit te soppen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja, niet echt. Maar ik wilde het plaatje even gebruiken
Joh. Ze zijn dan wel maagd, maar dat wil niet betekenen dat ze niet al 20 gasten hebben gefapt en gepijpt in donkere vochtige steegjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maagdenecht, iedere keer die troep, dat gejank en geschreeuw.
Niet zolang je in mijn huis woont, jongedame.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ieder zn smaak he.
Big Fucking Dealquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik sta op scherp.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Paar lui staan op scherp. Mocht je je post missen, dan ben jij zo iemand.
Nee, maar dat is.....andersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Big Fucking Deal
Jij hebt toch ook in iemand anders grotje lopen roeren?
Vader? Jij hier?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zolang je in mijn huis woont, jongedame.
Inderdaad. Ik snap die pedo's wel. Hoe jonger, des te minder kans dat ze een ander hebben gepijpt etc.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joh. Ze zijn dan wel maagd, maar dat wil niet betekenen dat ze niet al 20 gasten hebben gefapt en gepijpt in donkere vochtige steegjes
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ieder zn smaak he.
Inderdaad. Of die ene regisseur die met z'n eigen dochter is getrouwd. Kun je het goed controleren etcquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap die pedo's wel. Hoe jonger, des te minder kans dat ze een ander hebben gepijpt etc.
Ik ook, maar de postbode komt meestal ook pas na 15:00.quote:
Luke? Jij hier?quote:
quote:
quote:
Lukequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Luke? Jij hier?
[..]
![]()
Maar ik sta sowieso al op scherp, krijg elke week er weer een paar notes bij. [ afbeelding ]
Die dubbele vishaak door die wang dan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja raar he, ik zag 'm ook al voorbij komen op Google.
Ik weet niet wat voor kutvocht het dan is..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Zijn jullie het er ondertussen al een keer over eens dat oorsmeer naar kutvocht ruikt trouwens?
kankerflikkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Gupje het volgende:
Ik heb ook een tepel piercing gehad maar dat was 3x niks
BWHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Gupje het volgende:
Ik heb ook een tepel piercing gehad maar dat was 3x niks
Whehe ja what the fuckquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die dubbele vishaak door die wang dan...
Het ruikt naar muntjes imo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Zijn jullie het er ondertussen al een keer over eens dat oorsmeer naar kutvocht ruikt trouwens?
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je je voorstellen dat ze zo'n ding op een stukje van je penis zetten?
Clitpiercingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef Florian_ het volgende:
Kennen jullie dat verhaal over die FOK! user met die clitpiercing trouwens al?
is dat niet wat voor je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ClitpiercingSCHOKKEND! Wie, wie, wie?
Ikke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ClitpiercingSCHOKKEND! Wie, wie, wie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het ruikt smaakt naar muntjes imo.
Ja nogal! Vooral omdat ik geen clit heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]deed dat niet heel erg pijn
?
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Iedereen steekt een vinger in zn oor nu..
Voel eens onder je tong, voelt net als een kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Iedereen steekt een vinger in zn oor nu..
Ja joh? staat het in je agenda?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik nietOver 3 weken ga ik weer eens kutvocht proeven
Echt nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voel eens onder je tong, voelt net als een kut.
Niet je tong zelf, dat gedoetje daaronder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nogal! Vooral omdat ik geen clit heb.
Vertel dat maar aan BPquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vriend van me heeft echt een eikel piercing gehad
No way.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet je tong zelf, dat gedoetje daaronder.
Dan doe je het niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet je tong zelf, dat gedoetje daaronder.
Ja, en ik heb ook zo'n countdown teller op m'n MySpace gezet.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook zo'n countdown teller op m'n MySpace gezet.
Je hebt het geprobeerd.quote:
Urkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
gekke mensen in dat gehucht waar je woont!
Daar doen ze wel gekkere dingen dan eikelpiercingsquote:
Het potje heb ik al bijna vol en dan stuur ik het naar je op.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik nietOver 3 weken ga ik weer eens kutvocht proeven
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het potje heb ik al bijna vol en dan stuur ik het naar je op.
Vertel, want gekker heb ik nog niet gezien hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar doen ze wel gekkere dingen dan eikelpiercings
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het potje heb ik al bijna vol en dan stuur ik het naar je op.
Ik denk dat je Deze neger komt zo hard luistertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
Als jullie binnen 3 keer raden welk nummer ik op dit moment aan het luisteren ben, stort ik 100 euro op de rekening van elk van jullie en post ik pics van m'n zusje.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
Lijkt me niks he, zo'n squirter. Is gelijk je hele bed nat
Jij squirt niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
Nee. Als je het in 1 keer kon raden zou ik niet zo veel op het spel zetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat je Deze neger komt zo hard luistert!
Ja, volgende keer kun je het beter tussen ons houden. Niet de hele SC hoeft dat te weten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik de opmerking moest maken.
Vandaar de.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
Ja, maar hij gebruikt z'n vriendin als opvangbak.quote:
Lady gaga met pokerface?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Als je het in 1 keer kon raden zou ik niet zo veel op het spel zetten.
Nee. Kutnummer.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 22
Deze post, geniaalgehandicaptencircus
Is hij in de make up doos van zijn moeder gevallen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker, echt, wtf.
Dacht dat we inmiddels wel klaar waren met die moeder grappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is hij in de make up doos van zijn moeder gevallen?
Die benedenste, omg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Die rechtse![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14helaas
[ afbeelding ]
Te oud?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
.sugababes.nl/user_pics/1259/1259941_b6369658e8.jpg]afbeelding[/url] ]
14helaas
[ afbeelding ]
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
Doe eens linkje naar haar sugababes profiel.
neequote:
KBquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Nou jongens, tieten:
[ afbeelding ]
15 =quote:
Maar het is vanaf 16 legaal.quote:
*insert zuigen op piemel grappen*quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En makkelijk een cadeautje voor te vinden!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |