Maar wat is te hard?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef dagdag het volgende:
Thanks, maar even om dit topic een serieuze wending te geven.
Heb hier een hekel aan mensen die de muziek hard zetten.
Hard dat ik het door de hele straat hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar wat is te hard?
Naar welke definitie is dat?
Dat is toch de politie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op paint 3 komt er opeens een personage bij, waarom?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef wise het volgende:
heeft je 3 jarig broertje die tekeningen gemaakt of ben je echt zo verstandelijk gehandicapt [ afbeelding ]
Die met zhe gun op paint 2 is toch de politie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat is toch de politie?
Ik dag dat dat dagdag was, die z'n buurman dood geschoten heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die met zhe gun op paint 2 is toch de politie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik dag dat dat dagdag was, die z'n buurman dood geschoten heeft.
Jah, gutver waarom zitten er dan paints bij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], OP lezen piet.
Na de OP gelezen te hebben:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jah, gutver waarom zitten er dan paints bij?
Die zijn er toch zodat ik de OP niet hoef te lezen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek een eigen favoriete smiley
http://xs136.xs.to/xs136/09095/emo1220.gifquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek een eigen favoriete smiley
Te hard = Als de buren het kunnen horen. Hetzelfde geldt voor geschreeuw en gepraat, dat doe je maar in een tokkie wijk. Dit buiten de verjaardagen en andere feestjes uiteraardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar wat is te hard?
Naar welke definitie is dat?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:48 schreef Ascendancy het volgende:
Je paints falen te hard om je verhaal te lezen.
Jij bent zeker zo'n lulletje die de kunst van Ruud de Wild ook tof vindt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:40 schreef Desunoto het volgende:
Jullie kunnen zijn artistieke skills gewoon niet waarderen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n lulletje die de kunst van Ruud de Wild ook tof vindt.
watquote:
tja, Zeewolde. Wat kunnen we daarover zeggen, behalve dat het een klote dorp is van bij elkaar geraapte mongolen die het wel leuk vonden om bij elkaar te zitten. Zo kom je nooit vooruit en niet meer dan logisch ook dat het gemiddelde verstand van een inwoner van Zeewolde is blijven steken in de jaren 70, Ja, Zeewolde, gaan we de oorlog mee winnenquote:
Muziek is emotie. Muziek moet je voelen. Muziek moet hard.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:49 schreef dagdag het volgende:
Thanks, maar even om dit topic een serieuze wending te geven.
Heb hier een hekel aan mensen die de muziek hard zetten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
tja, Zeewolde. Wat kunnen we daarover zeggen, behalve dat het een klote dorp is van bij elkaar geraapte mongolen die het wel leuk vonden om bij elkaar te zitten. Zo kom je nooit vooruit en niet meer dan logisch ook dat het gemiddelde verstand van een inwoner van Zeewolde is blijven steken in de jaren 70, Ja, Zeewolde, gaan we de oorlog mee winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |