Bijna goed qua minutenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
Mijn voorspelling was 89ste minuut Leonardo. Dat kan nog altijd.
quote:
Hoi Loek! Ik ben volwassen geworden, jij niet zo te zien :wquote:
Ajax publiekquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Er is sfeer in de ArenA
Boeiend, waar is Feyenoord in europa?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben Feyenoord fan maar dit is goed voor het Nederlands voetbal.
Netjes Ajax.
alleen de doelpuntenmaker verkeerd, maar het zijn allebei negers, ik had mn bril niet op toen ik in mn glazen bol keekquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk dat enoh gaat scoren in de 88ste minuut door een laag afstandsschot van een meter of twintig.
Net ook al hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Animal_FR het volgende:
je hoort nu wel ineens thuispubliek
Heel gekquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Animal_FR het volgende:
Ja ach, denk niet dat er iemand verbaasd over is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Animal_FR het volgende:
Nergensquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Boeiend, waar is Feyenoord in europa?
Goede verdedigerquote:
hehequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:33 schreef Crane het volgende:
Goh, opeens zit er publiek in de Arena.
Van levensbelang is dat!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja ach, denk niet dat er iemand verbaasd over is.
Is een CD die uit de speakers van de Arena komt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar komt dat geluid opeens vandaan?
Doet me denken aan PSV in de CL een tijdje terug. Toch was ik er blij mee als Nederlander.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Wat een lucky overwinning zeg2x veruit de mindere en toch door.
Nee werden pas na de 88ste minuut toegelaten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef Fortitudo het volgende:
er werd toch gespeeld zonder thuispubliek?
Meer iets voor onze oosterburenquote:
dat was toen ze achterstondenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef Fortitudo het volgende:
er werd toch gespeeld zonder thuispubliek?
wanneer?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
Doet me denken aan PSV in de CL een tijdje terug. Toch was ik er blij mee als Nederlander.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef golfer het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Rotterdam.
Dag D_K, dag Jorien, dag andere trollende ettertjes.
AJAX!!!
Dankjequote:
Waarom dat nou weerquote:
Het geluk moet een keer op zijn voor jullie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef golfer het volgende:
AJAX!!!
Schattig hoor, dat wij het eerste zijn waar je aan denkt als je clubje wint.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef Pieter-utd het volgende:
JAAAAAAAAAA GVD AJAXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOOI VOOR AL DIE PAUPER FEYENOORDERS!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef Grulez het volgende:
Gefeliciteerd. Wat een succes jongens. Geniet er maar van.
mja, jij maakt gelukkig nooit subtiele opmerkingen in de richting van andere clubs.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef golfer het volgende:
AJAX!!!
Dat opgehemel van Fiorentina is echt niet te begrijpen inderdaad. Ze kunnen goed voetballen hoor, maar iedereen sprak over 3-0's.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef rubbereend het volgende:
heb ik iets gemist? Was Fiorentina ineens torenhoog favoriet?
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:37 schreef Voltreffer het volgende:
Hahaha, Haterzzzz
Wij is het weeer! wij zijn het weer! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ach, je weet hoe het gaat..quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Crane het volgende:
Zie ze opeens blij zijn met de UEFA Cup.Dat was toch een minderwaardig prijsje riepen jullie?
Ja, UEFA Cup is minderwaardigquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Crane het volgende:
Zie ze opeens blij zijn met de UEFA Cup.Dat was toch een minderwaardig prijsje riepen jullie?
Och bij gebrek aan cl bokaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Crane het volgende:
moet te doen zijn, Ajax is zeker niet de mindere. PSV had ook niet zo ten onder hoeven gaan tegen zequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef Palmboom313 het volgende:
En nu ook nog die stokbroden eruit stoten zeg
Helemaa niet ben blij dat ze door zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jawel, een hele hoop frustratie.
En volgende week kots je ze weer uit zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn hart klopte zowat uit mijn borst
BEN ZOOOO TROTS OP ONZE JONGENS!!!!
alsnog uit de kleren?quote:
iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blij zijn is absoluut terecht hoor, maar het word nu wel heel erg overdreven.
Na de afgelopen 2 seizoenen welquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En volgende week kots je ze weer uit zeker?
No offense, leuke overwinning hoor, maar dit was nog maar de 3e ronde van de UEFA cup. Dat is voor Ajaxbegrippen toch niet zo heel speciaal?
alleen de doelpuntenmaker verkeerd, maar het zijn allebei negers,.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk dat enoh gaat scoren in de 88ste minuut door een laag afstandsschot van een meter of twintig.
Zie Crane ons uitdagen omdat hij zelf niks te vieren heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Crane het volgende:
Haha zie die losers feestvieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Dat waren woorden die veelal van Ajacieden kwamen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, UEFA Cup is minderwaardig. Ga geen dingen aanpraten triest figuur.
AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |