Ja, UEFA Cup is minderwaardigquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Crane het volgende:
Zie ze opeens blij zijn met de UEFA Cup.Dat was toch een minderwaardig prijsje riepen jullie?
Och bij gebrek aan cl bokaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Crane het volgende:
Zie ze opeens blij zijn met de UEFA Cup.Dat was toch een minderwaardig prijsje riepen jullie?
moet te doen zijn, Ajax is zeker niet de mindere. PSV had ook niet zo ten onder hoeven gaan tegen zequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:36 schreef Palmboom313 het volgende:
En nu ook nog die stokbroden eruit stoten zeg
Helemaa niet ben blij dat ze door zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jawel, een hele hoop frustratie.
En volgende week kots je ze weer uit zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn hart klopte zowat uit mijn borst
BEN ZOOOO TROTS OP ONZE JONGENS!!!!
alsnog uit de kleren?quote:
iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blij zijn is absoluut terecht hoor, maar het word nu wel heel erg overdreven.
Na de afgelopen 2 seizoenen welquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En volgende week kots je ze weer uit zeker?
No offense, leuke overwinning hoor, maar dit was nog maar de 3e ronde van de UEFA cup. Dat is voor Ajaxbegrippen toch niet zo heel speciaal?
alleen de doelpuntenmaker verkeerd, maar het zijn allebei negers,.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk dat enoh gaat scoren in de 88ste minuut door een laag afstandsschot van een meter of twintig.
Zie Crane ons uitdagen omdat hij zelf niks te vieren heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef Crane het volgende:
Haha zie die losers feestvieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Dat waren woorden die veelal van Ajacieden kwamen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, UEFA Cup is minderwaardig. Ga geen dingen aanpraten triest figuur.
AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |