Yvonne Roodbol ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Advocatenbureau is onvindbaar met google
Ah daarom keek ik al zo raar tegen het briefhoofd aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef ToT het volgende:
Verder geen contactgegevens.....jammer, het had geloofwaardig kunnen zijn!
waarom vond ik dat ook raarquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef ToT het volgende:
Ook erg opvallend dat die 2e pagina alleen voor de ondertekening is en dat het in een ander lettertype is!
ctrl-alt-delete-pdfje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom vond ik dat ook raar
En sinds wanneer schrijft een advocaat over het "behartigen terzake" ipv inzake.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef ToT het volgende:
Ook erg opvallend dat die 2e pagina alleen voor de ondertekening is en dat het in een ander lettertype is!
Wat betekend dat PP niet alleen z'n best (quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:29 schreef ToT het volgende:
Wel een mooi detail dat het echt gescand is trouwens!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik mij vooral afvraag:
WAAR BLIJVEN DIE MASTERLIJKE PHOTOSHOP CREATIES ZOALS ALLEEN DE FOKKERS DAT KUNNEN?!?!?!
ik moest wel lachenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet masterlijk, maar het is een beginnetje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |