En Poppedeinquote:
en mijn laatste post:quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Poppedein het volgende:
Jammer McLaura, ik heb m gemist
Mijn blobje is ook echt niet meer in te houden nu...
game onquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
hihi het is wel een heul klein foto blobje zo maar wįt een schatje zegal heel duidelijk echt een babybuikje
niet? hier doet ie het gewoonquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
Laura's plaatje werkt hier niet
Poppedein, lief blobje
Ik dacht ga eens kijken of BE al een buikkie heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:Een nieuw topic, ik heb ze allemaal gemist!
Mooi, de kleine bolletjes en de grotere bollen!
Zal straks nog eens een fotootje maken. Ik krijg namelijk alleen maar reacties van: zoo die komt al bijna! Of: nou! Dat zijn er zeker 2!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk je gezicht erbij te zien, AE. Mooie buik <3
Seilram, toch komt jouw buik stukken minder fors over
die opmerkingen herken ikquote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef seilram het volgende:
[..]
Zal straks nog eens een fotootje maken. Ik krijg namelijk alleen maar reacties van: zoo die komt al bijna! Of: nou! Dat zijn er zeker 2!
zal morgen op de andere pc ff kijken of ik een foto van dezelfde periode heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oops
zie nu pas Vicky's buikDat schiet ook al aardig op he? Lijkt je buik op de buik die je bij Amber had?
(Leuk truitje trouwens!)
Ha! Ik wist het!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
euh, een ouwe![]()
sony cybershot dsc p-200. ZoDe lader zal hier vast wel ergens liggen maar ik heb hem nog niet opgeladen sinds we verhuisd zijn volgens mij dus ik moet nog eens goed zoeken. Vorige keren ging het steeds met knipperend lichtje nog maar nu doet ie echt niets meer.
Ik heb trouwens wel het idee dat mijn blob een beetje omhoog is gekomen ook.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:46 schreef tessie het volgende:
Wat stom trouwens, onderop deze pagina steeds die advertenties over strakke platte buiken en afslankmiddelen!
ik poste laatst iets in een topic waar iemand klaagde over hoe lelijk crocs en uggs wel niet zijn, en wat voor reclame banner was er daar? juist, die voor crocs...quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:46 schreef tessie het volgende:
Wat stom trouwens, onderop deze pagina steeds die advertenties over strakke platte buiken en afslankmiddelen!
Yep een tweeling! Was even schrikken de eerste echo maar nu helemaal leuk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef huuphuup het volgende:
Wauw das een hele flinke bol al zeg! Wel mooien een tweeling dus? tof!
Ja heel bijzonder vindt ik zelf ook, kan het me nog niet voorstellen. Vorige week de wagen gekregen maar raar idee dat daar straks 2 kindjes in liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:09 schreef Nijna het volgende:
Zo dat is al best wel buik! Maar er zitten dan ook 2 kindjes in, bijzonder hoor.
Mooi!
Ook zwanger van een tweeling! LEUK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef wennie29 het volgende:
Niet echt een charmante foto, maar hierbij mijn " bescheiden" tweelingbuikje met precies 33 weken. Zal morgen een nieuwe maken (35 weken).
[ link | afbeelding ]
je hebt gelijk, sorry werd even enthousiast over nog een tweelingmoeder, we verhuizen even wenniequote:Op donderdag 19 maart 2009 07:55 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst meiden, verhuis even naar het Zwangerschaps en geboorte topic hiervoor. Dan houden we dit voor de buikfoto's.
over mooie buikjes gesproken!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:31 schreef Vicky het volgende:
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
29 weken en 4 dagen.
Dat dacht mijn buurvrouw ook. Kinders zijn geloof ik geboren met 41w5quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Yep een tweeling! Was even schrikken de eerste echo maar nu helemaal leuk!
Ons zoontje wordt begin mei 2 en ben 24 juni uitgerekend van de tweeling maar die worden wel iets eerder geboren natuurlijk
pff moet er niet aan denken hhahhaha maar er is al gemeld dat ze niet tot het eind blijven zitten ivm een eerdere keizersnede dus daar hoop ik dan maar op!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dacht mijn buurvrouw ook. Kinders zijn geloof ik geboren met 41w5
Duchess!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:44 schreef DuchessX het volgende:
17 weken en 3 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begint nu echt te komen hoor
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:44 schreef DuchessX het volgende:
17 weken en 3 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begint nu echt te komen hoor
ik zie geen buik.. of ligt dat aan mij???quote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef mefke79 het volgende:
Op vakantie de gewone broeken aan de kant gegooid en zie daar... ineens een echte buik! Oke, 's avonds was ie stukken duidelijker dan overdag, maar toch. Mijn eerste foto hier, 13w en 6 dagen (sorry voor de beroerde kwaliteit, iets met flits vergeten)
[ afbeelding ]
hihi, had/heb ik ook hoor, gewoon trots vooruit stekenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef mefke79 het volgende:
zwanger ja...ik vind het nog steeds voornamelijk eigen vetjes...moet er duidelijk nog even aan wennen...komt vast goed!
Haha zeker een joekel en nog niet uitgegroeid! Dat wordt nog wat!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Lishe het volgende:
Mooie buiken!
En ik moet evenjuichen voor Wennie's tweeling buik hoor! Wat een joekel!! Maar mooi!
Bedankt voor alle complimenten en Wennie29 je weet wat het is om er 2 te dragenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Noli. het volgende:
Ja hoor Chan!
Whow MamaNik...Mooooooooie buik zeg!
Klinkt misschien heel stom om zelf te zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Fruppel het volgende:
Wat een mooie buiken!
Ik vind de tweelingbuik wel heel speciaal hoor!
die kat kijkt echt van... gggghhhh!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:29 schreef Chan het volgende:
Wat stralen jullie allemaal zegEn wat een mooie buiken!
Ik heb net even een nieuwe foto gemaakt, 19 weken en 2 dagen en jawel nu ook mét shirtje er overheen is het best goed zichtbaar![]()
(toch?)
[ afbeelding ]
Mooie buik hoor! Vocht pfff praat me er niet van, had ik bij de eerste ook wat resulteerde in 31 kg erbij bij 38 weken en 5 dgn. Gelukkig ben je er snel weer vanaf als je bent bevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:01 schreef wennie29 het volgende:
Weer een weekje verder, dus hierbij een bescheiden foto van mijn tweelingbuikje met 36 weken en 1 dag ;-) en 25 kg zwaarder![]()
Valt ook helemaal niet op dat ik vocht vasthoud in mijn vingers![]()
[ link | afbeelding ]
Op de cursus samen bevallen die ik nu doe zit ook een griet die is nu bijna 32 weken en dat buikje was ook echt heel scheetigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:36 schreef Chan het volgende:
Dank dankIk maak me wel een beetje zorgen ergens, ben bang dat babylief niet genoeg groeit of zo en dat mn buik daarom zo klein is, maar de vk zei dat de baarmoeder gewoon op de goede hoogte zat...
Haha ja erg he die buik, kan nergens lopen of iedereen kijkt me aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:36 schreef Chan het volgende:
Dank dankIk maak me wel een beetje zorgen ergens, ben bang dat babylief niet genoeg groeit of zo en dat mn buik daarom zo klein is, maar de vk zei dat de baarmoeder gewoon op de goede hoogte zat... Ohw en de kat zat naar buiten te kijken, hij zag vogels op het balkon of zo denk ik, daar kijkt ie nooit zo vriendelijk naar
Wauw Wennie wat een buik zegEcht mooi is ie! En groot ook! Ik stel me daar altijd bij voor dat je dan naar voren valt door je buik telkens, maar dat zal wel een raar beeld in mijn hoofd zijn denk ik?
Vicky, ik krijg de foto's niet te zien.. eh en toen ineens wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
31w1d
[ afbeelding ]
en een totaalplaatje
photobucket heeft problemen geloof ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Vicky, ik krijg de foto's niet te zien..
Je mag om 13:47 uur toch wel verwachten dat je wakker bent inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:47 schreef Tan het volgende:
Wennie! Wat een enorme buik(een tweeling lees ik hierboven?)
<edit> ik let ook niet goed op, jij was die van dat schattige tweelingbabykamertje
en het staat ook nog onder je naam
(ik neem nog maar een bakkie koffie of zo)
Mooi hoor Wennie29 en de straie?? ik zie het niet hoor...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef wennie29 het volgende:
Hierbij een foto van mijn buik met, op 1 dag na, 37 weken.
[ link | afbeelding ]
Ik maar denken dat ik geen straie had
Bovenaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Mooi hoor Wennie29 en de straie?? ik zie het niet hoor...
Nou hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:11 schreef MamaNik het volgende:
[..]
ohmoest eerst inzoomen, op het kleine fototje niks te zien. Het blijft een mooie buik
en stralende gezichtjesquote:Op woensdag 1 april 2009 21:17 schreef _Bar_ het volgende:
leuke buiken
Niet? Het excuus dat je het niet kunt zien doordat het aan de onderzijde zit, gaat hier toch niet op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef wennie29 het volgende:
Hierbij een foto van mijn buik met, op 1 dag na, 37 weken.
[ link | afbeelding ]
Ik maar denken dat ik geen straie had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |