En Poppedeinquote:
en mijn laatste post:quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Poppedein het volgende:
Jammer McLaura, ik heb m gemist
Mijn blobje is ook echt niet meer in te houden nu...
game onquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
hihi het is wel een heul klein foto blobje zo maar wát een schatje zegal heel duidelijk echt een babybuikje
niet? hier doet ie het gewoonquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
Laura's plaatje werkt hier niet
Poppedein, lief blobje
Ik dacht ga eens kijken of BE al een buikkie heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:Een nieuw topic, ik heb ze allemaal gemist!
Mooi, de kleine bolletjes en de grotere bollen!
Zal straks nog eens een fotootje maken. Ik krijg namelijk alleen maar reacties van: zoo die komt al bijna! Of: nou! Dat zijn er zeker 2!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk je gezicht erbij te zien, AE. Mooie buik <3
Seilram, toch komt jouw buik stukken minder fors over
die opmerkingen herken ikquote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef seilram het volgende:
[..]
Zal straks nog eens een fotootje maken. Ik krijg namelijk alleen maar reacties van: zoo die komt al bijna! Of: nou! Dat zijn er zeker 2!
zal morgen op de andere pc ff kijken of ik een foto van dezelfde periode heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oops
zie nu pas Vicky's buikDat schiet ook al aardig op he? Lijkt je buik op de buik die je bij Amber had?
(Leuk truitje trouwens!)
Ha! Ik wist het!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
euh, een ouwe![]()
sony cybershot dsc p-200. ZoDe lader zal hier vast wel ergens liggen maar ik heb hem nog niet opgeladen sinds we verhuisd zijn volgens mij dus ik moet nog eens goed zoeken. Vorige keren ging het steeds met knipperend lichtje nog maar nu doet ie echt niets meer.
Ik heb trouwens wel het idee dat mijn blob een beetje omhoog is gekomen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |