Bedankt voor alle complimenten en Wennie29 je weet wat het is om er 2 te dragenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Noli. het volgende:
Ja hoor Chan!
Whow MamaNik...Mooooooooie buik zeg!
Klinkt misschien heel stom om zelf te zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Fruppel het volgende:
Wat een mooie buiken!
Ik vind de tweelingbuik wel heel speciaal hoor!
die kat kijkt echt van... gggghhhh!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:29 schreef Chan het volgende:
Wat stralen jullie allemaal zegEn wat een mooie buiken!
Ik heb net even een nieuwe foto gemaakt, 19 weken en 2 dagen en jawel nu ook mét shirtje er overheen is het best goed zichtbaar![]()
(toch?)
[ afbeelding ]
Mooie buik hoor! Vocht pfff praat me er niet van, had ik bij de eerste ook wat resulteerde in 31 kg erbij bij 38 weken en 5 dgn. Gelukkig ben je er snel weer vanaf als je bent bevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:01 schreef wennie29 het volgende:
Weer een weekje verder, dus hierbij een bescheiden foto van mijn tweelingbuikje met 36 weken en 1 dag ;-) en 25 kg zwaarder![]()
Valt ook helemaal niet op dat ik vocht vasthoud in mijn vingers![]()
[ link | afbeelding ]
Op de cursus samen bevallen die ik nu doe zit ook een griet die is nu bijna 32 weken en dat buikje was ook echt heel scheetigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:36 schreef Chan het volgende:
Dank dankIk maak me wel een beetje zorgen ergens, ben bang dat babylief niet genoeg groeit of zo en dat mn buik daarom zo klein is, maar de vk zei dat de baarmoeder gewoon op de goede hoogte zat...
Haha ja erg he die buik, kan nergens lopen of iedereen kijkt me aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:36 schreef Chan het volgende:
Dank dankIk maak me wel een beetje zorgen ergens, ben bang dat babylief niet genoeg groeit of zo en dat mn buik daarom zo klein is, maar de vk zei dat de baarmoeder gewoon op de goede hoogte zat... Ohw en de kat zat naar buiten te kijken, hij zag vogels op het balkon of zo denk ik, daar kijkt ie nooit zo vriendelijk naar
Wauw Wennie wat een buik zegEcht mooi is ie! En groot ook! Ik stel me daar altijd bij voor dat je dan naar voren valt door je buik telkens, maar dat zal wel een raar beeld in mijn hoofd zijn denk ik?
Vicky, ik krijg de foto's niet te zien.. eh en toen ineens wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
31w1d
[ afbeelding ]
en een totaalplaatje
photobucket heeft problemen geloof ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Vicky, ik krijg de foto's niet te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |