Nee die op de vloer !!!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:57 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
bedoel je die op de muur?
die zijn er vanaf gebikt...dus daar kun je weing mee
tenzij het je gaat om mosaic ( mozaiek ?) maken

als we ze eruit bikken zijn ze voor jou!quote:

ja smaak is een moeilijk punt; maar we brengen kleur aan met de "liflafjes 'quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
En die in de schouw? Erg mooi!
Keuken is niet mijn smaak qua kleur maar vind hem wel moi worden!

Nee nee nee!!! Niet proberen!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
als we ze eruit bikken zijn ze voor jou!
dus ALS; we proberen ze dus te laten zitten...
 !
! 

ik hou je op de hoogte...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee nee nee!!! Niet proberen!!!!
Héél netjes eruit halen, dan kom ik ze ophalen

ik heb er geloof ik nog wel ééntje ( coming soon...)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je nog een andere foto van de wastafel??
Enn wat heb je gedaan met de tegels in de open haard?

was even bang dat je ze ging slopen.
 was even bang dat je ze ging slopen. 

) maar je toilet is nou eens iets wat vriendlief nog nooit gezien had
 ) maar je toilet is nou eens iets wat vriendlief nog nooit gezien had 

zo een heb ik in de schuur staan om op te knappen! maar dan is het een kastje met bijbehorende spiegel!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef zwemmer431 het volgende:
hier is ie dan...
het tafeltje dat een wastafel gaat worden.
er komt nog een bijpassende spiegel boven
[ afbeelding ]

ik zorg goed voor ze...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad lekker zeg: als hullie doorwerken terwijl je met vakantie bent.
En wat een zeer zeer bijzonder spoelreservoir ! en nog mooi ook !

setje bij een antiekzakje/curiosa gekocht; dus bijpassend staat al in de wachtkamer...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef styliste het volgende:
[..]
zo een heb ik in de schuur staan om op te knappen! maar dan is het een kastje met bijbehorende spiegel!

een wasbak wil ik toch graag wit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Dat doe je goed vakantie en toch nog vorderingen!
Met even wennen aan de wastafel (dacht een donkere wasbak te gaan zien) maar je toilet is nou eens iets wat vriendlief nog nooit gezien had
Bijzonder handig dat dat kan!

gewoon op internet bestellen; ABU delta of een Wisa 444quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar heb je die stoere stortbak vandaan? Die is leuk en handig zeg

we wisten van niks...kwam zomaar tevoorschijn: wel erg donker...maar we leggen geen laminaat vloer maar een lamelparket vloer eiken dubbelgerookt dus dat moet goed gaan komen..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:05 schreef AnneX het volgende:
Jeutje wat een gave parket vloer komt er tevoorschijn !!!
lamelparket dus...quote:Weet je zeker dat je daarover heen laminaat gaat leggen ???

oké vergeef het je graag...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
Kan niet anders dan aanhaken bij Anne..vind het parket mooier dan het laminaat
Overigens is je vrouw erg mooi aan het penselen hoor. Vind de kleur (blauwig?) van de openslaande deuren ook super!
De granito en de haard zijn beide erg jaren 30 en charming!
Om op je wasbak terug te komen; let niet op mij heb een wit fobie

Ok, dan is de verrassing voor de volgende bewoner.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:35 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
we wisten van niks...kwam zomaar tevoorschijn: wel erg donker...maar we leggen geen laminaat vloer maar een lamelparket vloer eiken dubbelgerookt dus dat moet goed gaan komen..
[..]
lamelparket dus...

. Vorderingen! En dat zelfs als je op vakantie bent, wat een weelde
. Vorderingen! En dat zelfs als je op vakantie bent, wat een weelde  .
. 

ik wacht nog op een concurerend voorstel van een terazzowerker- anders gaan we zelf schuren, zoeten en polijsten...hou je op de hoogte.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:40 schreef twentemeisje het volgende:
Ik spiek ook weer eens ff mee zwemmer. Vorderingen! En dat zelfs als je op vakantie bent, wat een weelde
.
Waar pak jij je granitovloer mee aan?

vandaag ben ik het helemaal met je eens...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:10 schreef Barbie het volgende:
Oo wauw, wat een mooi parket zit er onder zeg! Zonde dat je die weer gaat verbergen!

je lief heeft een erg goede verfsmaak, je schouw is mooi geworden!
 je lief heeft een erg goede verfsmaak, je schouw is mooi geworden! 

ik heb al een mailtje gestuurd en reeds bericht ontvangen dat ze as. maandag contact met me opnemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Ie, dat is wel een erg groot kleurverschil in de vloer. Ik zou het zo ook niet accepteren

dankjewel ; overigens je post is prima on line gekomen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef Thereesje het volgende:
Mijn allereerste post, hoop dat het goed gaat! Ik lees al wel een poosje mee bij klussen en wonen, wij zijn ook al een tijdje bezig met verbouwen.
Ben erg benieuwd naar je parketvloer zwemmer! Heb je het zelf gelegd?
Wij hebben deze week ook parket gelegd van beboparket, maar er zijn ook wat probleempjes
Je schouw is erg mooi geworden, echt een super leuk huis!

ik geef de complimenten door...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:04 schreef Ml-etje het volgende:je lief heeft een erg goede verfsmaak, je schouw is mooi geworden!
Nou vind dat je zeker mag klagen wat een verschillen zeg!

Wil wel op lesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
ik geef de complimenten door...
ongelooflijk ; we hebben het lamelparket laten ( niet door Bebo ) leggen; onze verrassing was dus zeeeer groot!

Dat zijn inderdaad behoorlijke verschillen ja, bij ons is de ene plank wel wat lichter of donkerder maar wel in dezelfde tint vind ik, niet storend in ieder geval.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:23 schreef zwemmer431 het volgende:
bij ons viel het dus niet mee...
oordeel zelf maar..
dit is de variatie in kleurtint
[ afbeelding ]
en dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
of zo:
[ afbeelding ]

"onze" plank is 1,6 cm dik - met ondervloer - +/- 2 cm.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef Thereesje het volgende:
Wij hebben een toplaag van 3 mm, de totale plank is 2 cm dik. Volgens mij hadden ze ons dat ook verteld, je kon hem nog 2 a 3 keer schuren.
Wij hadden 38 m2 voor 1800 euro geloof ik, incl. 5 l wasolie, een gratis onderhoudspakket (emmer met dweilstok, olie en zeep), 3 flacons lijm en een ondervloer van 4,95 p/m.

weet je het heel zeker ik heb niet meer dan 2 mm kunnen meten...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef Thereesje het volgende:
Wij hebben een toplaag van 3 mm, de totale plank is 2 cm dik. Volgens mij hadden ze ons dat ook verteld, je kon hem nog 2 a 3 keer schuren.
Wij hadden 38 m2 voor 1800 euro geloof ik, incl. 5 l wasolie, een gratis onderhoudspakket (emmer met dweilstok, olie en zeep), 3 flacons lijm en een ondervloer van 4,95 p/m.

oplossing is nog beter:quote:Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef zwemmer431 het volgende:
klopt, dat moet ander lamelparket zijn.
wij hadden code 3
we zijn zaterdag naar bebo geweest , en we hebben een goede oplossing bedacht.
eerst probeer ik in/bij te kleuren; lijkt inmiddels behoorlijk goed te lukken/
mochten we besluiten het parket er toch uit te halen, dan worden de kosten gedeeld.

!
!

deze gaat mogelijk naar de badkamer...voor de woonkamer echt een antiekje gekochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Cyan het volgende:
Wat een mooi huis! En ik vind die servieskast echt!

Je betegeling-herkleur is mooi gelukt.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:22 schreef zwemmer431 het volgende:
onze open haard is nu meer dan goud waard.
[ afbeelding ]
de plinten ligggen al...
en het lamelparket heb ik wat bijgekleurd...resultaat niet slecht .
verder hebben mijn zussen en schoonzus de boel aardig schoon gemaakt.
binnenkort een foto update van de stand van zaken.

.
 . 

wordt uitgezocht...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie kleur van trap en haard (heb een ral code toevallig?).
Badkamer wordt ook mooi hoor!En de Granito is ook goed te voorschijn gekomen.
Erg leuk ook dat de meubelen zo goed bij de vloer kleuren.

dat gaan we voor je uitzoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef twentemeisje het volgende:
MOOI! Dat biedt hoop voor onze trap. Wat heb je voor kleur op de muur in de werkkamer?

quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:56 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
wordt uitgezocht...
vrouwlief beheert het kleurenspectrum...

Thanks alvast! En ook voor de exacte aanpak van je granitovloer houd ik me natuurlijk aanbevolen zwemmer. Alleen is die van ons er geloof ik wat erger aan toe dan die van jullie was of niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
dat gaan we voor je uitzoeken
ik probeer de dondkere granito vloerdelen nog een "wet-look" te bezorgen
ben al wat aan het experimenteren.
gisteren en vandaag twee bruiloften gehad, dus we moeten even op adem komen

jullie zijn over
 jullie zijn over  Gefeliciteerd zwemmertje! Hoe bevalt het op je nieuwe stek?
 Gefeliciteerd zwemmertje! Hoe bevalt het op je nieuwe stek? 

Maar hoe heb je dat gedaan met de sifon?  Heb je gewoon een gat gezaagd in het marmeren blad?
 Maar hoe heb je dat gedaan met de sifon?  Heb je gewoon een gat gezaagd in het marmeren blad? quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef zwemmer431 het volgende:
badkamer nadert gestaag zijn voltooiing...

ik geef de complimenten door aan Ida mijn lief; dank je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie maken het echt allemaal sfeervol, heel erg knap!
Wij hebben hier ook veel tijd besteed aan de trapkast, iedereen vond het onzin maar ik ben er super blij mee, heerlijk om te genieten van een nette kast met mooie verfjes als je je zak spaghetti pakt ofzo
Ik vind jullie kleurgebruik zo gaaf, ik zou het zelf niet snel kiezen, maar als ik het zo bij jullie toegepast zie, past echt alles super bij elkaar en is het ontzettend knus, heerlijk om te zien

inderdaad gewoon een gat gezaagd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef Reese het volgende:
Ik kom écht te weinig in K&W de laatste tijd. Wat een prachtig huis! Ik vind de gekozen kleuren heel mooi.
Van onderstaand wastafelmeubel ga ik helemaal kwijlenMaar hoe heb je dat gedaan met de sifon? Heb je gewoon een gat gezaagd in het marmeren blad?
Krijg allemaal inspiratie voor mijn badkamer, thanks!!
[..]

Ik kijk ook met glinsteroogjes naar jouw kasteeltje!!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Wat heb je toch een fijn huis zwemmertje!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |