quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:56 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
wordt uitgezocht...
vrouwlief beheert het kleurenspectrum...

Thanks alvast! En ook voor de exacte aanpak van je granitovloer houd ik me natuurlijk aanbevolen zwemmer. Alleen is die van ons er geloof ik wat erger aan toe dan die van jullie was of niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
dat gaan we voor je uitzoeken
ik probeer de dondkere granito vloerdelen nog een "wet-look" te bezorgen
ben al wat aan het experimenteren.
gisteren en vandaag twee bruiloften gehad, dus we moeten even op adem komen

jullie zijn over
 jullie zijn over  Gefeliciteerd zwemmertje! Hoe bevalt het op je nieuwe stek?
 Gefeliciteerd zwemmertje! Hoe bevalt het op je nieuwe stek? 

Maar hoe heb je dat gedaan met de sifon?  Heb je gewoon een gat gezaagd in het marmeren blad?
 Maar hoe heb je dat gedaan met de sifon?  Heb je gewoon een gat gezaagd in het marmeren blad? quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef zwemmer431 het volgende:
badkamer nadert gestaag zijn voltooiing...

ik geef de complimenten door aan Ida mijn lief; dank je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie maken het echt allemaal sfeervol, heel erg knap!
Wij hebben hier ook veel tijd besteed aan de trapkast, iedereen vond het onzin maar ik ben er super blij mee, heerlijk om te genieten van een nette kast met mooie verfjes als je je zak spaghetti pakt ofzo
Ik vind jullie kleurgebruik zo gaaf, ik zou het zelf niet snel kiezen, maar als ik het zo bij jullie toegepast zie, past echt alles super bij elkaar en is het ontzettend knus, heerlijk om te zien

inderdaad gewoon een gat gezaagd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef Reese het volgende:
Ik kom écht te weinig in K&W de laatste tijd. Wat een prachtig huis! Ik vind de gekozen kleuren heel mooi.
Van onderstaand wastafelmeubel ga ik helemaal kwijlenMaar hoe heb je dat gedaan met de sifon? Heb je gewoon een gat gezaagd in het marmeren blad?
Krijg allemaal inspiratie voor mijn badkamer, thanks!!
[..]

Ik kijk ook met glinsteroogjes naar jouw kasteeltje!!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Wat heb je toch een fijn huis zwemmertje!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |