Dat zijn inderdaad behoorlijke verschillen ja, bij ons is de ene plank wel wat lichter of donkerder maar wel in dezelfde tint vind ik, niet storend in ieder geval.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:23 schreef zwemmer431 het volgende:
bij ons viel het dus niet mee...
oordeel zelf maar..
dit is de variatie in kleurtint
[ afbeelding ]
en dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
of zo:
[ afbeelding ]
"onze" plank is 1,6 cm dik - met ondervloer - +/- 2 cm.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef Thereesje het volgende:
Wij hebben een toplaag van 3 mm, de totale plank is 2 cm dik. Volgens mij hadden ze ons dat ook verteld, je kon hem nog 2 a 3 keer schuren.
Wij hadden 38 m2 voor 1800 euro geloof ik, incl. 5 l wasolie, een gratis onderhoudspakket (emmer met dweilstok, olie en zeep), 3 flacons lijm en een ondervloer van 4,95 p/m.
weet je het heel zeker ik heb niet meer dan 2 mm kunnen meten...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef Thereesje het volgende:
Wij hebben een toplaag van 3 mm, de totale plank is 2 cm dik. Volgens mij hadden ze ons dat ook verteld, je kon hem nog 2 a 3 keer schuren.
Wij hadden 38 m2 voor 1800 euro geloof ik, incl. 5 l wasolie, een gratis onderhoudspakket (emmer met dweilstok, olie en zeep), 3 flacons lijm en een ondervloer van 4,95 p/m.
oplossing is nog beter:quote:Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef zwemmer431 het volgende:
klopt, dat moet ander lamelparket zijn.
wij hadden code 3
we zijn zaterdag naar bebo geweest , en we hebben een goede oplossing bedacht.
eerst probeer ik in/bij te kleuren; lijkt inmiddels behoorlijk goed te lukken/
mochten we besluiten het parket er toch uit te halen, dan worden de kosten gedeeld.
deze gaat mogelijk naar de badkamer...voor de woonkamer echt een antiekje gekochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Cyan het volgende:
Wat een mooi huis! En ik vind die servieskast echt!
Je betegeling-herkleur is mooi gelukt.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:22 schreef zwemmer431 het volgende:
onze open haard is nu meer dan goud waard.
[ afbeelding ]
de plinten ligggen al...
en het lamelparket heb ik wat bijgekleurd...resultaat niet slecht .
verder hebben mijn zussen en schoonzus de boel aardig schoon gemaakt.
binnenkort een foto update van de stand van zaken.
wordt uitgezocht...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie kleur van trap en haard (heb een ral code toevallig?).
Badkamer wordt ook mooi hoor!En de Granito is ook goed te voorschijn gekomen.
Erg leuk ook dat de meubelen zo goed bij de vloer kleuren.
dat gaan we voor je uitzoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef twentemeisje het volgende:
MOOI! Dat biedt hoop voor onze trap. Wat heb je voor kleur op de muur in de werkkamer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |