Mis, puistenkopquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
* bitch slapt Lein
Heb je een love-letter van m gekregen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer dank je wel voor de post![]()
Ohja dat heb ik ook nog liggen voor jequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee een ietwat verlaat verjaardagcadeautje
odeklonje zekah?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee een ietwat verlaat verjaardagcadeautje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je weet toch al wat ik gekocht heb voor je? M'n moeder vond het trouwens erg leuk wat ik hebquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
niet van jou lein want dan zie ik t toch ook
Aflevering 2 pas??? Ik al bij aflevering 1! Ik denk dat ie volgende week gewoon terug komt, en dan ineens toch de mol is ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef Tezz het volgende:
Wie is de Mol was KUT! Mijn mol is er uit! En ik was er ditmaal echt van overtuigd dat ik het goed had....Al vanaf aflevering 2 dacht ik het. Shit man. Nu moet ik me weer opnieuw gaan orienteren.
Zo is dat. Ook al wordt straks in het programma beweert dat het iemand anders is, dan is dat gewoon een smerige leugen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Aflevering 2 pas??? Ik al bij aflevering 1! Ik denk dat ie volgende week gewoon terug komt, en dan ineens toch de mol is ofzo.
Ik ga echt niet van mijn "Dennis is de mol" idee afstappen hoor.
CF? Als je bij een gerechtje een beetje pasta doet, als bedje of zo, zou jij dan iets door die pasta doen? Beetje citroensap? Knof? Of juist niets?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je hondendiplomaTof, hoor
Ga je nog een vervolgcursus doen, of mag ik dat niet vragen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je hondendiplomaTof, hoor
Ga je nog een vervolgcursus doen, of mag ik dat niet vragen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo is dat. Ook al wordt straks in het programma beweert dat het iemand anders is, dan is dat gewoon een smerige leugen.
Niets. Of een klein beetje lekkere olijfolie met verse kruiden, zoiets als aglio e olio.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
CF? Als je bij een gerechtje een beetje pasta doet, als bedje of zo, zou jij dan iets door die pasta doen? Beetje citroensap? Knof? Of juist niets?
Haha, serieuze business joh, het opvoeden van een hondquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mag wel! En ja, we gaan nu door met de 'handlers cursus'. DIt is het vervolg en daarin ga ik vooral leren ipv Sam. Hij weet nu hoe die toestellen allemaal moeten, nu ga ik leren hoe ik er voor zorg dat ik de juiste signalen en aanwijzingen geef zodat hij het ook echt doet zoals het moet.
Boter met salie of citroenrasp is ook lekker, jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Disclaimer: ik ben geen CF.![]()
Als het gerecht genoeg smaak heeft zou ik er niks doordoen. Anders, afhankelijk van het gerecht wat boter, citroen, ofzo.
Thanks! Louter olijfolie doe ik dan. Ik heb hele bijzondere. En het gerechtje erbij is vrij prominent van smaak, dus het moet voldoende zijn zo. Dank voor je hulp!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niets. Of een klein beetje lekkere olijfolie met verse kruiden, zoiets als aglio e olio.
Van citroensap gaat het plakken, en enkel knoflook verdeelt zich niet goed. Denk ik.
Ai, the visualquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Mij niet in ieder gevalStraks ploft die puist tijdens het zoenen
Maak me gekquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En over gesmolten boter, echt het aller-aller-allerlekkerste wat er is: beetje goeie boter net smelten in een pannetje (dus niet heet laten worden) met een teentje knoflook erin uitgeperst en veel zwarte peper en evt een beetje zout. En dan daar je knapperige broodje in dopen.
Orgastisch
Culinaire orgasme ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En over gesmolten boter, echt het aller-aller-allerlekkerste wat er is: beetje goeie boter net smelten in een pannetje (dus niet heet laten worden) met een teentje knoflook erin uitgeperst en veel zwarte peper en evt een beetje zout. En dan daar je knapperige broodje in dopen.
Orgastisch
Ja, en hoe moet ik nu afvallen als jullie zulke dingen posten? He? He?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maak me gek![]()
En dan van dat grove zeezout er bij
afvallen kun je binnen LIF, hier komen mensen om aan te kunnen komen denk ik. (krijg altijd honger als ik in cul rond kijk)quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, en hoe moet ik nu afvallen als jullie zulke dingen posten? He? He?
Joh, ook als je wilt afvallen moet je gewoon van dingen genieten hoor. Met matequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en hoe moet ik nu afvallen als jullie zulke dingen posten? He? He?
Je hebt gelijk, wat afvallen betreft zou ik niet moeten komen. Maar eten is zo leuk.......quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
afvallen kun je binnen LIF, hier komen mensen om aan te kunnen komen denk ik. (krijg altijd honger als ik in cul rond kijk)
Dat weet ik, maar veel boter eten helpt niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Als je wilt afvallen, moet je veel sporten. Weinig eten is een slechte en onbevredigend oplossing
Parma en serranoham zijn allebei niet gerookt. Kempische ook niet dacht ik, maar dat weet ik niet zeker....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar veel boter eten helpt niet.
Je kan ook niet alles weten tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet de verschillen tussen dat soort hammen nooit zo goed, prupke
Maar het klinkt echt heerlijk.
kempsiche is gerooktquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Parma en serranoham zijn allebei niet gerookt. Kempische ook niet dacht ik, maar dat weet ik niet zeker....
Suho meso? Vertel....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef PKfotografie het volgende:
wil nog blokje Suho meso maar weet totaal niet waar het te halen is (omg eindhoven)
via internet alleen een site gevonden waar het voor 0,0 euro tekoop staat dus ben bang dat ik dan kan bestelllen wat ik wil maar nooit iets krijg
runder rookvlees(en gepekeld dacht ik, erg zout iig) uit Bosnie. geen idee welk vlees er tekoop is met een andere benaming, maar vind het erg lekker bij de borrel.quote:
Ha ha ha ...Waarom ik het vraag is omdat ik het ook ken. (kom zelf ook daar vandaan...)quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
runder rookvlees(en gepekeld dacht ik, erg zout iig) uit Bosnie. geen idee welk vlees er tekoop is met een andere benaming, maar vind het erg lekker bij de borrel.
(had een paar relaties terug iets met een meisje daar vandaan, en elke keer als familie die kant op ging namen ze een kilo voor me mee. koste daar bijna niks. ) maar wil het weer eens hebben maar kan niet makkelijk iets vinden die het hebben.
Schouderham wordt van ander vlees gemaakt. Nou en? Als het goed wordt gemaakt is de smaak niet anders dan van achterham. Als ik een stoofgerecht maak van varkenslappen of van fricandeau, proef ik echt het verschil niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind serrano volgens mij het lekkerst van die 3 en alles is goed, zolang de ham maar niet zoals die ronde goedkope ham wordt gemaakt. De eh...niet achterham maar... schouderham! Ik heb dat een keer in een tv-programma gezien, zag er niet smakelijk meer uit. Maar misschien moet ik ook gewoon niet naar dat soort 'hoe wordt iets gemaakt' programma's kijken
volgende keer voor mij ook een blok laten mee brengenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:50 schreef kres het volgende:
[..]
Ha ha ha ...Waarom ik het vraag is omdat ik het ook ken. (kom zelf ook daar vandaan...)
Vroeg me af hoe je het kende... Mijn moeder is net 3 wkn geleden uit Kr:oatie teruggekomen en had een heerlijk stukje Suho meso voor me meegenomen. Is idd enorm lekker bij een borrel...
pfffff geen idee, het is erg hard, maar heb het alleen in dunne plakjes gegeten en dan is het erg lekker en makkelijk weg te werken. (maar met een blok kun je een flinke klap uitdelen iig )quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Is het echt van dat vlees waar je hard op moet kauwen, a la beef jerky en biltong? Of meer zoiets als bresaola?
link werkt niet, maar kost daar dus 0euro de kilo. dus kan dan wel bestellen. maar of je het ook krijgt voor 0 euro .......quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Voor PK:
http://www.edexfood.com/N_frame.html?http://www.edexfood.com/Suho_meso_-runderrookvlees_KRAS_per_kg._N_art_670.html
Hm, ben benieuwd. Ik vind van dat gedroogde vlees vaak toch best lekker, zo.... hartigquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pfffff geen idee, het is erg hard, maar heb het alleen in dunne plakjes gegeten en dan is het erg lekker en makkelijk weg te werken. (maar met een blok kun je een flinke klap uitdelen iig )
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hm, ben benieuwd. Ik vind van dat gedroogde vlees vaak toch best lekker, zo.... hartigMaar ik hoef dan weer niet een half pond weg te werken ofzo.
Maar eventueel is het wel verkrijgbaar......quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
link werkt niet, maar kost daar dus 0euro de kilo. dus kan dan wel bestellen. maar of je het ook krijgt voor 0 euro .......
verkrijgbaar is het altijd, maar wil het wel betrouwbaar binnen krijgen.. als er een prijs bij stond was het een optie geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar eventueel is het wel verkrijgbaar......
Hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
blokjes zijn in mijn ervaring altijd teklein. zeker als ook andere weten hoe het smaakt.
met een scherp mes, en heel dun ook weer niet, normal 3 mm ofzo, heb je nog wat textuur, (en ben lui )quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HahahaHoe snij je het dan, als je zo'n blok hebt? Met een heel scherp mes? Of laat je het bij de slager doen?
Is het lekkerst in dunne plakjes, toch?
niet alleen denken he, maar kilo's mee nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef kres het volgende:
@ Prupke Wat was de naam van dat liedje van The Waterboys ?
@PK... Ik ga er van de zomer heen zal aan je denken als ik bij de slager ben...Hmm Dat klinkt beetje raar....
Dat spul is zo enorm lekker dat ik ook echt niet kan stoppen als ik er aan begin...
![]()
![]()
Het is best hard idd maar een goed scherp mes doet wonderen....
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef kres het volgende:
@ Prupke Wat was de naam van dat liedje van The Waterboys ?
@PK... Ik ga er van de zomer heen zal aan je denken als ik bij de slager ben...Hmm Dat klinkt beetje raar....
Dat spul is zo enorm lekker dat ik ook echt niet kan stoppen als ik er aan begin...
![]()
![]()
Het is best hard idd maar een goed scherp mes doet wonderen....
En dan maar de grens over zien te komen... Ha ha ha ha.. Ik zal mijn best doen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet alleen denken he, maar kilo's mee nemen.
quote:
Ik ga ook meedoen, zelf pasta maken met de masjienquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef borisz het volgende:
Zo voor morgen iig wat Zeevruchten uit de vriezer gehaald. Daarbij pasta en verder moet ik nog een pastasaus maken
. Ik ga denk ik voor de roomsaus
. Om ook een inzending te doen
.
ik moet ook slapen, maar nog geen zin.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga ook meedoen, zelf pasta maken met de masjienen een blank saussie maken
Mot naar bed maar ik mag nog ff
Ai, ai, ai........Ik hoop op een betere spelling in de nieuwsbrief......quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:43 schreef golfer het volgende:
Alle TV-kookprogramma's weer gezien.
Onderweg zelf even wat gamba's in knoflook gewokt om de smaakpapillen op pijl te houden.
Nu rustig aan even alles nalezen en morgen nog even mijn artikel voor een mail-nieuwsbrief van mijn werk verfijnen. Maandag weer aan de slag.
Ik denk eerder dat 4 biatchende poezels je wakker blijven houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik moet ook slapen, maar nog geen zin.
ben alleen bang dat de wekker me weinig nacht rust gunt
Ik weet nu al dat ik een treintje later neem, dwz de wekker om tien voor 8 pas!! Is dat uitslapenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:44 schreef PKfotografie het volgende:
ik moet ook slapen, maar nog geen zin.
ben alleen bang dat de wekker me weinig nacht rust gunt
Mea culpa. Sorry, het was even een taalfout, mevrouw de Nederlandse lerares..of welk beroep je ook alweer actief uitoefent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ai, ai, ai........Ik hoop op een betere spelling in de nieuwsbrief......
Ik kan het niet helpen, ik ben allergisch voor zulke vouten......
wekker om 6:30 dus ehhhhhh ruilen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik een treintje later neem, dwz de wekker om tien voor 8 pas!! Is dat uitslapen
MIjn wekker staat op 0900 ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik een treintje later neem, dwz de wekker om tien voor 8 pas!! Is dat uitslapen
vast wel, net als ik 5 dagen achter elkaar maar 5 uur slapen, dan slaap je dag 6 zonder problemen uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
MIjn wekker staat op 0900 ofzo
maar dat is dan een natuurlijke wekker. Echt lang uitslapen tot 11 uur/12uur lukt mij nooit
.
morgen om 9.30 beginnen.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
maar dat is dan een natuurlijke wekker. Echt lang uitslapen tot 11 uur/12uur lukt mij nooit
.
Als ik vrij ben word ik ook wakker rond 7, half 8.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:51 schreef borisz het volgende:
.
Ik ook, 4 of 5 uur, langer slaap ik nooit achter elkaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:52 schreef PKfotografie het volgende:
vast wel, net als ik 5 dagen achter elkaar maar 5 uur slapen, dan slaap je dag 6 zonder problemen uit
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Als mijn katten me echt wakker zouden houden, dan gaat denk ik de slaapkamer deur lekker dicht
Ons harig monster komt na een paar kleine meldt mauwtjes naast mijn kussen, half op het nachtkastje liggen
Oh enne jongste bluezzezoon is vandaag alweer 22![]()
Maar ik ben student wat maar 1x in de week echt vroeg eruit moet (6:30).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vast wel, net als ik 5 dagen achter elkaar maar 5 uur slapen, dan slaap je dag 6 zonder problemen uit
dat had ik eerst na het uitgaan ook,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ik ben student wat maar 1x in de week echt vroeg eruit moet (6:30).. Verder begin ik nog 2x om 11.00 dus dan staat de wekker op 8:00. Ook met een flinke marge, maar dan kan ik smorgens lekker rustig aan doen
.
Zelfs als ik uit ga en dan thuis kom om 0400 op zondagmorgen ofzo sta ik om 1000 naast mijn bed.
Jij alweer een nachtdienst?quote:
Wanneer studeer je eens af, denk je?quote:
Veel plezier ermee MeMo, hoop dat je het met veel plezier draagt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer dank je wel voor de post![]()
quote:De markt
Bijzondere smaken, kleuren en geuren. Culinaire curiositeiten. Hebbedingetjes die van koken een groot plezier maken. De markt biedt een blik op de wondere wereld van de gastronomie. Wat vindt u er zoal? Pata negra, Wagyu vlees, Beluga, Zeeuwse creuses, Chèvre, truffels, vergeten groenten, eekhoorntjesbrood, chutneys, tapenades, Ethiopische koffie, witte thee, Laguiole messen en nog veel en veel meer.
De wijnkelder
Wijnhandelaren en ook de Nederlandse wijnboeren presenteren hun meest bijzondere wijnen. Tussen wijnvat en fles wordt gewalst, geroken, geproefd, geoordeeld, gespuugd en gekozen. Goede wijn behoeft geen krans. Wel vindt u er wijnboeken, accessoires en wijnreizen.
Het theater
In het theater delen topchefs graag hun kennis met u. Zij geven smaakpapilprikkelende demonstraties, kookworkshops en masterclasses vol tips en trucs. Andere meesters als barista’s en bartenders wijden u in in de wereld van espresso, whisky en cocktails.
De restaurants
Ook de restaurants zijn de plek om inspiratie te vinden. Geniet van tong- en oogstrelende gerechten, bereid door de keukenbrigades van toprestaurants.
Kippen piepen niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga eerst naar de sportschoolen piepende dingen in huis? Een kip?
Vandaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Neuh, kuikens piepenKippen tokken.
Dank je
avocadoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaar
En ook goedemorgen cybermans!
Hier pauzehuis gisteren door mama opgeruimd
en kind ligt te pitten, dus lekker niksen met thee!
![]()
Ow, en ik kan wel ff ontbijt gaan scoren!
Hier is het cul hè?Welk fruit is nog een beetje stevig als je het blendert? Want ik blender af en toe appel met peer voor de hummel en dat is dan nèt stevig genoeg om te lepelen, maar iets steviger zou wel mogen.
Banaan zou kunnen, maar dat wordt ook redelijk pap en hij vindt banaan duidelijk minder lekker
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Vrok het volgende:
Slechtemorgen. De NS verziekt weer een mijn planning en afspraken.
Hier ook niet... Niet betaald tenminste.... Lekker een dagje vrij.......quote:
Mango! Doet het uitstekend in de blender!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaar
En ook goedemorgen cybermans!
Hier pauzehuis gisteren door mama opgeruimd
en kind ligt te pitten, dus lekker niksen met thee!
![]()
Ow, en ik kan wel ff ontbijt gaan scoren!
Hier is het cul hè?Welk fruit is nog een beetje stevig als je het blendert? Want ik blender af en toe appel met peer voor de hummel en dat is dan nèt stevig genoeg om te lepelen, maar iets steviger zou wel mogen.
Banaan zou kunnen, maar dat wordt ook redelijk pap en hij vindt banaan duidelijk minder lekker
Avocao's zijn echt alleen maar lekker als ze flink rijp zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:01 schreef freecell het volgende:
avocado vindt hij iig wel heel lekker
Maar dan meot hij niet al te rijp zijn wrs, goed idee!
Hoe oud is het kleine frutje dan?? Vanaf een maand of zeven, acht moet het kunnen volgens mij! (maar het is al weer lang geleden voor mij...).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Avocao's zijn echt alleen maar lekker als ze flink rijp zijnAnders zijn ze wrang.
In geval van banaan en avocado kun je beter prakken dan blenderen, denk ik. Blijft het steviger. Mango is een goeie (maar mogen zulke kleine frutjes dat al?)
Zet nog even een kop koffie, steek een peuk op en blijf gezellig even hangenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:40 schreef Tezz het volgende:
Wil iemand mij een virtuele schop onder mijn kont geven? Het is vrijdag-poetsdag, maar ik ben niet vooruit te branden....
Volgende week zondagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:37 schreef k_man het volgende:
Over Avocado gesproken, hoe beviel het restaurant nou? Of moet dat etentje nog komen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:40 schreef Tezz het volgende:
Wil iemand mij een virtuele schop onder mijn kont geven? Het is vrijdag-poetsdag, maar ik ben niet vooruit te branden....
Hoplaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:40 schreef Tezz het volgende:
De schop helpt enigszins.quote:
verlengsnoer + stofzuigerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
De schop helpt enigszins.
Ben nu buiten aan het ruimen, maar kan potverdorie geen veger vinden, grr..........
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:50 schreef Tezz het volgende:
Ben nu buiten aan het ruimen, maar kan potverdorie geen neger vinden, grr..........
Misschien had je daar wel gewoon hoofdpijn van en helemaal geen hersenschudding!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:50 schreef freecell het volgende:
Ik vind hem trouwens niet tof (noodzakelijk kwaad), maar zet hem niet meer af. Mèn wat een verschil.
Hier is het gewoon simpel haring met uitjes geworden uit de viswinkel. Man en kind weer blij vanavond voor de tv (Uri Gellerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:00 schreef golfer het volgende:
Dis viswinkel had weer te lekkere dingen om te snoepen voor vanavond.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien had je daar wel gewoon hoofdpijn van en helemaal geen hersenschudding!
Hij staat je ook goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Leuke bril Freecell![]()
Ben inmiddels ook alweer een tijdje erg blij met die van mij en kan niet zonder meer.
Hoi iedereen
Goed puntquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef k_man het volgende:
Nou ja, het scheelt een hoop als je zelf goed kunt zien wat je opzet.
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
No vega cookin' here tonight!
ik maak een paar pepersteaks van de slager
Klinkt best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb de AH Excellent Borrelhapjes 20 stuks met 35% korting gekocht, en da's mijn diner.
maar dat is toch geen maaltijd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb de AH Excellent Borrelhapjes 20 stuks met 35% korting gekocht, en da's mijn diner.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is jouw definitie van een maaltijd, plenkie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maar dat is toch geen maaltijd?
Iets met enige voedingswaarde, koolhydraten, eiwitten, vitamines & mineralen. En drankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een maaltijd, plenkie?
Ik beschouw het als een soort tapas.
Voedingswaarde - 220 kcal / 100 gramquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iets met enige voedingswaarde, koolhydraten, eiwitten, vitamines & mineralen. En drank
Je solliciteert naar de functie van 'aan scheurbuik leidende Aziatiscbhe student' in de volgende Bodies-expositie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Voedingswaarde - 220 kcal / 100 gram
Koolhydraten in de bladerdeeg en puree, eiwitten in de spekjes, vitamines en mineralen in mijn pilletje. En heb hier een glaasje water wat ik altijd drink bij het eten.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb écht mijn best gedaan op een normale foto, maar helaas.
De bril is groen.
Niet als het aan mijn C-1000 pilletje ligt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je solliciteert naar de functie van 'aan scheurbuik leidende Aziatiscbhe student' in de volgende Bodies-expositie?
Ik heb bij de C1000 gewerktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Niet als het aan mijn C-1000 pilletje ligt.
Oepsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, merk is Hema, maar dit is een vitamine C pil met 1000 mg vitamine C, time released. Dus er staat C-1000 op de verpakking.
Dan krijg je met dr deegroller te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar toch vind ik dat je gezonderder moet etenPas op of ik stuur mama Bluezz op je af!
Wat is dat eigenlijk? winnaar wielerporno 2007?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan krijg je met dr deegroller te maken
Prono als in Pronostiekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? winnaar wielerporno 2007?
Ohquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Prono als in Pronostiek
Wielerprono 2009 #1 Teken de startlijst, we gaan beginnen
Ik ben zeker weer te laat hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar toch vind ik dat je gezonderder moet etenPas op of ik stuur mama Bluezz op je af!
Brinta door een rietjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, z'n tanden en kiezen zitten al los
Nou, als jij een editie kan maken, zou dat héél mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan ik als tante toch niet maken
Krijgt die jongen nog meer puistenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Een goedkope Eau de Toilette? Axe Dark Temptation EdT is 8 EUR bij Etos/Kruitvat voor 100 ml en een factor 1000 beter dan de deodorant.
als doed kookt ben ik altijd een beetje bang voor haar, vooral als er stoofpotten gestoofdtdt wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[sub]waarom moeten we dan stil zijn?
Je hebt haar nog nooit in het echt ontmoet, die feeks?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Dude is een klein opdondertje, wat is daar eng aan
Hmmmmquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt haar nog nooit in het echt ontmoet, die feeks?
Een Fok abonnementquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Dude een kreng? Hmm, misschien heeft ze iets tegen mannen, dat zou kunnen.
Axe, playboy, bier, Quest.....hmm, moeilijk
Een combi? Een vriendinnetje? Een abonnement op PUB ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:15 schreef Isabeau het volgende:
Axe, playboy, bier, Quest.....hmm, moeilijk
Ze heeft vooral iets tegen Aziatische mannen, heeft ze mij ooit wel eens in vertrouwen gezegd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:15 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Een combi? Een vriendinnetje? Een abonnement op PUB ?
Ah joh, Dude heeft zelf spleetogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft vooral iets tegen Aziatische mannen, heeft ze mij ooit wel eens in vertrouwen gezegd.
Iets met Emieltjes.
Ik zeg altijd: Gutter Minds Think Alikequote:
Ik kom je echt opzoeken als je verteld waar het is en wat voor eng onderzoek/experiment het is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens heel misschien meedoen met een medisch onderzoek. Zo één waarbij ze naalden in mij gaan prikkenMaar dan moet ik wel een hele tijd opgesloten zitten in een instituut en en...nou ja, dan kan ik eindelijk al mijn aandacht op mijn studie richten om dingen af te ronden
En jullie komen vast niet op bezoek, want het is in Het Hoge Noorden
Net zoveel als mijn werkquote:
Een onderzoek over Diabetes Mellitus type 2 (en je moest er overgewicht voor hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:23 schreef golfer het volgende:
Ik kom je echt opzoeken als je verteld waar het is en wat voor eng onderzoek/experiment het is.
Als het maar niet besmettelijk is.
Gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik ook meedoen ter afleiding ondersteuning en plezier ?
Voor ouderdoms ben je te jong en qua overgewicht valt het volgens mij wel erg mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Isabeau het volgende:
Een onderzoek over Diabetes Mellitus type 2 (en je moest er overgewicht voor hebben) en het onderzoek vindt plaats in Zuidlaren.
BMI moet tussen 25 en 40 liggen: checkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:30 schreef golfer het volgende:
Voor ouderdoms ben je te jong en qua overgewicht val het volgens mij wel erg mee.
24,7 volgens mijn artsen..dus ik mag net niet meedoen.quote:
Gewoon wat meer etenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:40 schreef golfer het volgende:
24,7 volgens mijn artsen..dus ik mag net niet meedoen.
Ik eet me helemaal gek en heb volgens mijn arts iets teveel 'gevaarlijk' buikvet.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
Als jij me komt opeten, dan gaat mijn BMI omlaag
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
het vet van mijn buik wil er ook niet af, terwijl mijn armen en benen prima opdrogen
Je mag aan mijn buikje knabbelen.quote:
Succesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik ga Isa volgen via mijn nieuwe Twitter account
knabbel en babbelmeetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Je mag aan mijn buikje knabbelen.
Ooit afgevallen tot tadaaaaaaaaaaaaaaaa 68 kg. ik zat op 600 kcal per dagquote:Afgelopen 2 jaar 8 kg kwijtgeraakt, maar d'r mag nog wel meer af
Klopt! Had daar al veel over gelezen, omdat ik juist wat vet wilde kwijtraken en spieren daar in ruil voor wilde hebben. Ik kan het er wel mee eens zijn: ik ben altijd mega hongerig na het zwemmen, en als ik niet zo'n kcal-neuker was, dan zou ik me zéker overeten na een zwemsessie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes![]()
Zwem je trouwens nog elke week? Ik las op nu.nl dat zwemmen dik kon maken omdat het hongerig maakt
Wel herkenbaar. Ik geloof dat mijn metabolisme van vóór de 8kg eraf hoger was dan nu, ondanks dat ik meer spiermassa heb en vaker beweeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Ooit afgevallen tot tadaaaaaaaaaaaaaaaa 68 kg. ik zat op 600 kcal per dag![]()
Toen in een half jaar 10 kg erbijWant ik ging weer gewoon eten.
Toen heeeeeeeeeel lang 10, 5, 15, 2,3,8, eraf erop eraan.
En nu een stabiele 95 kg
Feederquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:08 schreef golfer het volgende:
Dat eeuwige gezeik en gezeur over gewicht en zo doet mij maar eens besluiten mijn bedje op te zoeken.
Ik hou het gewoon bij lekker eten en maak me verder nergens druk over.
Ja, en dan topics openen op fok over dikke mensen die patat eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
typisch, die mensen die alles kunnen eten en niet aankomen.
Trusten![]()
quote:: Obesity (Silver Spring). 2008 Aug;16(8):1887-93. Epub 2008 Jun 5. Links
A longitudinal study on the effect of shift work on weight gain in male Japanese workers.
Suwazono Y, Dochi M, Sakata K, Okubo Y, Oishi M, Tanaka K, Kobayashi E, Kido T, Nogawa K.
Department of Occupational and Environmental Medicine, Graduate School of Medicine, Chiba University, Chiba, Japan. suwa@faculty.chiba-u.jp
OBJECTIVE: This study compared the effect of alternating shift work and day work on weight gain in Japanese male workers.
METHODS AND PROCEDURES: A longitudinal cohort study was conducted in day workers (n = 4,328) and alternating shift workers (n = 2,926) of a steel company who received annual health checkups over a 14-year period between 1991 and 2005. The association between the type of job schedule and weight gain was investigated using multivariate pooled logistic regression analyses. The endpoints in the study were either a 5, 7.5, or 10% increase in BMI during the period of observation, compared to the BMI at entry.
RESULTS: The type of job schedule was significantly associated with all three BMI endpoints (5% increase in BMI; odds ratio (OR) for comparison between alternating shift workers and regular day workers, 1.14; 95% confidence interval (CI), 1.06-1.23): (7.5% increase in BMI; OR, 1.13; 95%CI, 1.03-1.24: 10% increase in BMI; OR, 1.13; 95%CI, 1.00-1.28). BMI at study entry was also positively associated with the 5, 7.5, and 10% increases in BMI during the study. On the other hand, age and drinking habits were negatively associated with 5, 7.5, and 10% increases in BMI.
DISCUSSION: Our study revealed that alternating shift work was an independent risk factor for weight gain in male Japanese workers. Efficient health screening and regular checkups, combined with support to control unhealthy lifestyle factors, would be of considerable benefit for maintaining the health of Japanese shift workers.
Geen verklaring dus, of ik lees er over heen.quote:Rev Epidemiol Sante Publique. 1986;34(4-5):324-31.Links
[Caloric intake and weight gain according to the shift schedule of shift workers][Article in French]
Romon M, Beuscart R, Frimat P, Debry G, Furon D.
Survey involved 84 workers matched for age, socio-occupational and families status and divided into 3 groups : A : 27 shift workers on 3 days rotating shift, B : 47 shift workers on 5 days rotating shift, C : 20 days workers. Each subject was submitted to dietary survey by means of 24 hours recall, realised 3 times for shift workers and once for control. All workers were interviewed about caloric intake of the preceding day off caloric intake. Annual weight gain was studied through the use of occupational health service records. There was no significant difference between the 3 groups for working day caloric intake. Day-off intake was lower (p less than 0.05) in group A (day-off any day of the week). Annual weight gain was not different between the 3 groups. Shift workers with faster weight gain had a higher caloric intake on day-off and after evening meal.
Meer eten bij vrije dagen en meer snacken na het avondeten?quote:Shift workers with faster weight gain had a higher caloric intake on day-off and after evening meal.
Jongens van 16 krijgen vaak gewoon graag geld! Het is een beetje saai, maar op zich wel makkelijk. En als je het een beetje leuk verpakt, ach, waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 06:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, mijn neefje dusIemand nog ideeën voor cadeautjes voor een 16-jarige? Ik denk dat ik inderdaad een pakket doe met allerlei dingen. En waarschijnlijk ook de Playboy. Over de condooms ben ik nog niet uit, ook al weet ik dat hij 'het' al wel doet. Ander zaken die belangrijk zijn als je 16 wordt?
Wat is dat toch? 3x iemands avatar hier?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Playboy zuigt manquote:Op zaterdag 28 februari 2009 06:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, mijn neefje dusIemand nog ideeën voor cadeautjes voor een 16-jarige? Ik denk dat ik inderdaad een pakket doe met allerlei dingen. En waarschijnlijk ook de Playboy. Over de condooms ben ik nog niet uit, ook al weet ik dat hij 'het' al wel doet. Ander zaken die belangrijk zijn als je 16 wordt?
Nee, wel in spijkerbroek, maar met een bloesje eropquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:31 schreef Tezz het volgende:
In een spijkerbroek met ontbloot bovenlijf?
Lekker heur.... maarreh help mij eensquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:00 schreef borisz het volgende:
Gall en Gall heeft weer wilde wijndagen. Vandaag al twee flessen elegant : cabernet sauvignon in huis gehaald. Komende week maar eens vaker langs gaan want ze hebben nog weer lekkere wijnen in de dag aanbieding.
oeiii ik heb nog prei en bosui over, alleen geen gewone aardappels en peterselie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef borisz het volgende:
Ehh is dit wat ?
http://www.smulweb.nl/133(...)us-op-bedje-van-prei
Ah!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:00 schreef borisz het volgende:
Gall en Gall heeft weer wilde wijndagen. Vandaag al twee flessen elegant : cabernet sauvignon in huis gehaald. Komende week maar eens vaker langs gaan want ze hebben nog weer lekkere wijnen in de dag aanbieding.
Mag ik de bar openen vandaagquote:
Geef mij zo'n vrouwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Bluezz staat in de keuken zelf pastadeeg te kneden.
Stelletje brakke wijffies zijn wequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel een beetje op je zelf letten Bloes![]()
Zeg ik die vergaat van de pijn in mijn bekken en toch lekker aan het sjouwen is geweest vandaag![]()
En dan ben ik pas 33quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stelletje brakke wijffies zijn we
Deeg rust nu, wij gaan ff 24 kijken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik ga Isa volgen via mijn nieuwe Twitter account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |