Mis, puistenkopquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
* bitch slapt Lein
Heb je een love-letter van m gekregen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer dank je wel voor de post![]()
Ohja dat heb ik ook nog liggen voor jequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee een ietwat verlaat verjaardagcadeautje
odeklonje zekah?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee een ietwat verlaat verjaardagcadeautje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je weet toch al wat ik gekocht heb voor je? M'n moeder vond het trouwens erg leuk wat ik hebquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
niet van jou lein want dan zie ik t toch ook
Aflevering 2 pas??? Ik al bij aflevering 1! Ik denk dat ie volgende week gewoon terug komt, en dan ineens toch de mol is ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef Tezz het volgende:
Wie is de Mol was KUT! Mijn mol is er uit! En ik was er ditmaal echt van overtuigd dat ik het goed had....Al vanaf aflevering 2 dacht ik het. Shit man. Nu moet ik me weer opnieuw gaan orienteren.
Zo is dat. Ook al wordt straks in het programma beweert dat het iemand anders is, dan is dat gewoon een smerige leugen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Aflevering 2 pas??? Ik al bij aflevering 1! Ik denk dat ie volgende week gewoon terug komt, en dan ineens toch de mol is ofzo.
Ik ga echt niet van mijn "Dennis is de mol" idee afstappen hoor.
CF? Als je bij een gerechtje een beetje pasta doet, als bedje of zo, zou jij dan iets door die pasta doen? Beetje citroensap? Knof? Of juist niets?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je hondendiplomaTof, hoor
Ga je nog een vervolgcursus doen, of mag ik dat niet vragen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je hondendiplomaTof, hoor
Ga je nog een vervolgcursus doen, of mag ik dat niet vragen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo is dat. Ook al wordt straks in het programma beweert dat het iemand anders is, dan is dat gewoon een smerige leugen.
Niets. Of een klein beetje lekkere olijfolie met verse kruiden, zoiets als aglio e olio.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
CF? Als je bij een gerechtje een beetje pasta doet, als bedje of zo, zou jij dan iets door die pasta doen? Beetje citroensap? Knof? Of juist niets?
Haha, serieuze business joh, het opvoeden van een hondquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mag wel! En ja, we gaan nu door met de 'handlers cursus'. DIt is het vervolg en daarin ga ik vooral leren ipv Sam. Hij weet nu hoe die toestellen allemaal moeten, nu ga ik leren hoe ik er voor zorg dat ik de juiste signalen en aanwijzingen geef zodat hij het ook echt doet zoals het moet.
Boter met salie of citroenrasp is ook lekker, jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
Disclaimer: ik ben geen CF.![]()
Als het gerecht genoeg smaak heeft zou ik er niks doordoen. Anders, afhankelijk van het gerecht wat boter, citroen, ofzo.
Thanks! Louter olijfolie doe ik dan. Ik heb hele bijzondere. En het gerechtje erbij is vrij prominent van smaak, dus het moet voldoende zijn zo. Dank voor je hulp!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niets. Of een klein beetje lekkere olijfolie met verse kruiden, zoiets als aglio e olio.
Van citroensap gaat het plakken, en enkel knoflook verdeelt zich niet goed. Denk ik.
Ai, the visualquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Mij niet in ieder gevalStraks ploft die puist tijdens het zoenen
Maak me gekquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En over gesmolten boter, echt het aller-aller-allerlekkerste wat er is: beetje goeie boter net smelten in een pannetje (dus niet heet laten worden) met een teentje knoflook erin uitgeperst en veel zwarte peper en evt een beetje zout. En dan daar je knapperige broodje in dopen.
Orgastisch
Culinaire orgasme ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
En over gesmolten boter, echt het aller-aller-allerlekkerste wat er is: beetje goeie boter net smelten in een pannetje (dus niet heet laten worden) met een teentje knoflook erin uitgeperst en veel zwarte peper en evt een beetje zout. En dan daar je knapperige broodje in dopen.
Orgastisch
Ja, en hoe moet ik nu afvallen als jullie zulke dingen posten? He? He?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maak me gek![]()
En dan van dat grove zeezout er bij
afvallen kun je binnen LIF, hier komen mensen om aan te kunnen komen denk ik. (krijg altijd honger als ik in cul rond kijk)quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, en hoe moet ik nu afvallen als jullie zulke dingen posten? He? He?
Joh, ook als je wilt afvallen moet je gewoon van dingen genieten hoor. Met matequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en hoe moet ik nu afvallen als jullie zulke dingen posten? He? He?
Je hebt gelijk, wat afvallen betreft zou ik niet moeten komen. Maar eten is zo leuk.......quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
afvallen kun je binnen LIF, hier komen mensen om aan te kunnen komen denk ik. (krijg altijd honger als ik in cul rond kijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |