jummie Kerriekool. Hij was erg geslaagd de vorige keer overigens nog bedankt voor het recept.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Raissa gefeliciteerd met de goede uitslag ! Fijn dat het goed was !
En even 'on topic' hier dus stamppot spitskool met kerrie, rookworst en jus...
Nee, dás de mol van vorig jaar. Ook leuk, maar meer om zijn droogkloterigheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Is het deze:
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm8-profiel-dennis
[ afbeelding ]
Hij heeft een mooi postuur vind ik. Over zijn piem wil ik me niet uitlaten, die heb ik nooit gezien wil ik toch geloven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
Als ik dit plaatje zie van Cattie zie ik het gekwijl ook niet hoor, maar in Ranking the Stars was hij heel erg![]()
en soms in Wie is de Mol ook.
Kwestie van googlenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij heeft een mooi postuur vind ik. Over zijn piem wil ik me niet uitlaten, die heb ik nooit gezien wil ik toch geloven.
O ik moet wegquote:
Jij noemt het zelfs al WIDM!!! Erg!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef innepin het volgende:
Ik kijk trouwens ook geen WIDM, Rocka. Je bent niet alleen!
Oehhhh rijst met champignonragout, dat vind ik eht lekkerste!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb wel zin in een grote bak zelfgemaakte kippenragout met worteltjes en doppertjes erdoor en witte rijst erbij! (dat was vroeger mijn lievelingskostje)
Jamaar, typen, lui, en en en!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfs al WIDM!!! Erg!!!
Lois
Nog een linkje voor alle foto's: http://jaartal.web-log.nl/photos/dennis_storm/storm1.html
Alleen een heel dun maar erg donker randje erop, kwestie van wegsnijden en verder is de tulbandquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vanavond witlof in een roomsaus, aardappels en gehaktballen
Saffier, ik denk dat het wel goed gaat komen met je tulband als je de temperatuur meteen lager hebt gezet
Nou heb ik verdorie ook trek in nasi..van het weekend maar eens maken
Fotooooo'squote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
Ik vind hem echt niet mooi, ook geen mooi lichaam.
Mijn man is veel mooier!
Ach, ik heb vast thuis een reden waarom ik Dennis niet onthouden hebquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Saffier, ik dacht 'Hey, nice chair!'
![]()
Ander onderwerp please!
-en weg-quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfs al WIDM!!! Erg!!!
Lois
Nog een linkje voor alle foto's: http://jaartal.web-log.nl/photos/dennis_storm/storm1.html
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb laatst over hem gedroomd. We waren aan het dansen, en hij wilde me net gaan zoenen... en toen ging de wekker.
/pubermode uit
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb laatst over hem gedroomd. We waren aan het dansen, en hij wilde me net gaan zoenen... en toen ging de wekker.
/pubermode uit
leuk ik wil ook crea zijn met zulke dingen alleen met 2 kids lukt dat niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:01 schreef pinquit het volgende:
Oh, trouwens! ik heb zondag tijdens t ramenzemen op mn slaapkamer de jip en janneke eraf gesopt![]()
en ik heb er zojuist een pluk v/d petteflat opgeschilderd, hij is zo cute geworden![]()
strakjes even fotootje maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
nee hoor, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
wat lijkt amber op haar vader zeg!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb zin in chips.
en bitterballen
Leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:39 schreef pinquit het volgende:
Max vind hem heel leukhij had zelf t nieuwe plaatje uitgekozen
het was gewoon verf (euh van die schoolverf zegmaar, weet de naam nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Oh leuk Pinq!!ging dat er gewoon af ja?
Max mocht op een groot karton (h&mdoos) schilderen. was ook niet zo'n heel puik idee, want ik was natuurlijk geconcentreerd bezigquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef Popples het volgende:
[..]
leuk ik wil ook crea zijn met zulke dingen alleen met 2 kids lukt dat niet.
lactose intolerantie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk
Ik kan niet zo goed tegen melk, ik krijg er ontzettende buikpijn en diarree van. En ook last van mn keel. Heel veel slijm in mn keel dan zeg maar. Met sommige yogi's enzo zeg maar heb k dat ook maar niet met die op yoghurt-basis. Dus mja, ik kan zonder melk zeg maar
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:46 schreef pinquit het volgende:
woooow wat erg, 6 dezelfde smilies in 1 bericht![]()
ja is het ookquote:
leuk!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:48 schreef Rewimo het volgende:
PlukLeuk
![]()
Mijn "Dennis" is meer het type knuffelbeer. Ik hou niet zo van mager dus dat komt goed uit
[ afbeelding ]
Ik woon 5 min van het centrum dus niks aan de hand. Ik vind het gewoon vreselijk dat testosteron dit soort bagger veroorzaakt. Ik zie er geen vrouw tussen staan. En wat is het nut? Volgens mij is het puur de adrenalinerush. Heeft toch geen F*** met voetbal te maken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:47 schreef huuphuup het volgende:
Oooh jemig Rockais dat bij jou in de buurt of woon je niet in het centrum? Wat een idioten
![]()
k herinner me nog van een paar jaar geleden van diezelfde ongein in het centrum van Rotterdam. Ik moest nog naar de supermarkt maar k durfde niet meer naar buiten toenook van die debielen allemaal.
ja ik begrijp het ook nooitquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik woon 5 min van het centrum dus niks aan de hand. Ik vind het gewoon vreselijk dat testosteron dit soort bagger veroorzaakt. Ik zie er geen vrouw tussen staan. En wat is het nut? Volgens mij is het puur de adrenalinerush. Heeft toch geen F*** met voetbal te maken?
Het stadion ligt trouwens vlak buiten de stad dus ik vraag me af waarom ze in de binnenstad lopen. Ik kan me er zo druk over maken! Maarja, echt veel nut heeft dat niet
ik vind het ook zo triest dat ze het nog steeds voetbalsupporters noemen. Dit zijn geen supporters...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik woon 5 min van het centrum dus niks aan de hand. Ik vind het gewoon vreselijk dat testosteron dit soort bagger veroorzaakt. Ik zie er geen vrouw tussen staan. En wat is het nut? Volgens mij is het puur de adrenalinerush. Heeft toch geen F*** met voetbal te maken?
Het stadion ligt trouwens vlak buiten de stad dus ik vraag me af waarom ze in de binnenstad lopen. Ik kan me er zo druk over maken! Maarja, echt veel nut heeft dat niet
Omdat hij die pas een keer of 20 op tv heeft laten zien ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef skadhd het volgende:
Dennis Storm is wel jummie.
Hoe weten we van die grote piemol?
troost je... ik ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef skadhd het volgende:
Oh...die heb ik nog nooit gezien...En ik kijk nog wel zoveel tv.
Een foto van mn meneer posten...
K zal et even vragen..
waarom moet het altijd groter, langer en dikker ????quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:![]()
hij is er echt heel erg blij mee hè? mannen![]()
Wel redelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef Popples het volgende:
[..]
he jij moet rusten![]()
grapje hoe is het nu met je?
Pip? Niels of eh... Mees. Moeilijk zeg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog een idee voor een leuke naam voor de zonnekindpop van Pepijn?
Het wordt een jongenspop, maar hij is nog naamloos. En Pepijn is nog net te klein om zelf de naam te bedenken en ik weet niets leuks.
Ow geen dennis, dat vind ik niks voor een pop.
Wat een duffe post.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas heeft van mijn tante een antroposofische pop gekregen; die heet Tom. Toeval!!
Nog wel een uurtje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
Lol, hoe lang blijft ie daar nog zitten dan?haha.
Ja, ik moet de eerste vrouw tegenkomen die vol trots over het formaat of model van haar doos praat, nog tegenkomen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:![]()
hij is er echt heel erg blij mee hè? mannen![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, ik moet de eerste vrouw tegenkomen die vol trots over het formaat of model van haar doos praat, nog tegenkomen.![]()
Ik kan me er dan ook weinig bij voorstellen. Hoewel het voor mannen wel belangrijker zal zijn, vanwege prestatiegerichtheid e.d.
Ik print altijd een plaatje uit en daar teken ik een rooster overheen van even grote vakjes. Zeg maar 1 bij 1 cm bijvoorbeeld. En dan op het grotere vlak, bijvoorbeeld een muur, ook vakjes tekenen, maar dan bijv. van 10 bij 10 cm of nog groter. En dan nauwkeurig ieder hokje natekenen met potlood. Zo kom je een heel eind met goede verhoudingenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:21 schreef Saffier het volgende:voor innepin haar nasi en ook een
voor Pluk, wat is dat leuk gedaan zeg! Als ik iets groots wil schilderen gaan alle verhoudingen scheef, geen gezicht dan
Ik vind het altijd zo knap als iemand dat kan!
Zo hebben we de muurschildering op Tobias' kamer ook gedaan, niet ik, maar mijn beste vriendin dan, maar om dat allemaal voor een raamschildering te doen... misschien volgende week, eens kijken of ik er zin in heb en watvoor moeilijks zoonlief dan uitzoektquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef huuphuup het volgende:
Ska, als het zo'n vacuum verpakte is dan denk k et wel hoor... ff openmaken en ruiken. Ruikt ie niet goed, wegdoen, als ie prima ruikt dan kan het vast wel.
[..]
Ik print altijd een plaatje uit en daar teken ik een rooster overheen van even grote vakjes. Zeg maar 1 bij 1 cm bijvoorbeeld. En dan op het grotere vlak, bijvoorbeeld een muur, ook vakjes tekenen, maar dan bijv. van 10 bij 10 cm of nog groter. En dan nauwkeurig ieder hokje natekenen met potlood. Zo kom je een heel eind met goede verhoudingen![]()
het is wel even werk maar levert wel mooi resultaat. Wat ook kan is een overhead projector of beamer regelen ergens en dan bijvoorbeeld op een muur projecteren.
ja een overhead projector werkt wat minder op een raamquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zo hebben we de muurschildering op Tobias' kamer ook gedaan, niet ik, maar mijn beste vriendin dan, maar om dat allemaal voor een raamschildering te doen... misschien volgende week, eens kijken of ik er zin in heb en watvoor moeilijks zoonlief dan uitzoekt
Een viezuh stinkerd zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Ohwdas jammer.
Wat doet ie dan met zn kaas?
Ook nieuwsgierig is....quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Ohwdas jammer.
Wat doet ie dan met zn kaas?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:39 schreef skadhd het volgende:
[..]
Een viezuh stinkerd zijnen me daarna nog kusjes willen geven. Ieuw!
Ik heb het 1 keer geproefd maar vond het zo vies dat ik het van walging op zn bordje uitspuugde..
excuseme??????quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef skadhd het volgende:
En dan tegen mij zeggen dak weinig lust...
nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:32 schreef Webkim het volgende:
Pinq; die Pluk!![]()
![]()
Superleuk weer! Krijg je veel reacties van 'buiten' op je schildersels? Mensen uit de buurt ofzo?
Vooruit dan maar...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef pinquit het volgende:
skaatje laat je mops es zien dan. wedden dat iedereen hier kwijltzeg zn leeftijd er ook nog even bij
(nee mensen ik ben niet de enige)
ik zeg vaak narf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte nog even op dat linkje op kantoor.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Intercity van Den Haag naar Gouda en verder. 16.36.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dan heb jij denk ik in dezelfde trein als mijn vriend gezeten BE..
Hij was gaar en hongerig.. Dus een bord nasi was zeer welkom !
Mijn site ligt er even tijdelijk uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef cattie het volgende:
Belana, wat is er met Hillary gebeurd?
Ik dacht het wel, maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Belana het volgende:
[..]
Mijn site ligt er even tijdelijk uit![]()
Is het Hillary trouwens? Ik heb haar ooit gevonden toen ik een vrouw met sigaar zocht, nooi geweten wie het was
Ow ha! Nee was ook niet zo bedoeld, ik hoor jou nooit over het OV idd, maar als er iets over 'trein' wordt gezegd, positief of juist niet, komt sowieso dat zinnetje in me opquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh saffier, ik klaag ook verder niet over de trein hoor. Ik moet echt zeggen dat ik vrij weinig problemen heb op mijn traject, of ik hem mazzel steeds.
Maar nu was het wel heel erg mis.
Het is d'r niet hoor, als je zoekt op " vrouw met sigaar" op google bij de afbeeldingen zie je haar staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ik kan het mis hebben hoor.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:06 schreef Jelief het volgende:
ondertitel voor Reinhilde:
Ook zonder nieuwe nick heel cool!
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:41 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel op elkaar lijken!
Oeh lekker, ik zou ook wel weer eens zin hebben in de saunaquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef Chell het volgende:
Ik heb vandaag een spontane sauna minimeet gedaanMet tessie. Was erg fijn! Nu pizza en zometeen WIDM
Vanuit die sollicitatie van een paar maanden geleden. Ze vonden het toen erg jammer dat ik niet door wilde gaan en benaderden me nu voor twee nieuwe vacatures.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Saffier het volgende:
Suug wat spannend! Hoe dat zo ineens?
De laatste 3 dagen niet zo goed maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik iets verkeerds heb gegeten en dat het gewoon morgen weer beter gaat. Tnx for asking!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef cattie het volgende:
Fijn Raissa, dat is in ieder geval goed nieuws. Hoe gaat het nu verder met je?
Ik laat mn telefoon zelfs in de wc vallen, dus bad is helemaal geen goed plan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Tof Sjoeg! Succes![]()
ik durf niet met mn telefoon in badik ben zo lomp daarmee ik weet zeker dat ik hem laat vallen ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door BE op 26-02-2009 21:37:13 ]***
Wijffie heel veel sterkte ! Doe wat je hart je ingeeft, dat heb ik de afgelopen tijd wel geleerd ! Onze gedachten zijn bij jou en je familiequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
........................... hij is er niet meer, net overleden..........en ik weet nou niet of ik opgelucht moet zijn dat hij geen pijn meer heeft of dat ik een potje wil gaan zitten janken.
Ben nog het meest onder de indruk van de totale chaos bij mijn 2 tantes, zijn dochters.
jamaar fok! is mijn hobby tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:Die Danny!
Enne Pinq... mss moet jij een hobby zoeken om je aggressie kwijt te raken meid.
Die blog is van een oud klasgenootje/vriendin van mequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Reinhilde het volgende:
Wat goed Sjoeg!
Huuuuuuuuuup. Van wie is die blog in je onderschrift?
oooooh ik las het op zn Engelsquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou Bakkerella dan niet leuker zijn? Nu denk ik gelijk aan inbakeren enzo...Hak zeker beter niet kunnen zeggen he?
klinkt ook mal dus blijf maar gewoon reinhilde, jeweets, dat hysterische hormonsterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Reinhilde het volgende:
Bakkerella klinkt wel erg hetzelfde als Rockabella!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klinkt ook mal dus blijf maar gewoon reinhilde, jeweets, dat hysterische hormonster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |