Ik hoop niet op vreugde bij het uitvakquote:

Bij de 0-1, waarna we in de 92'ste minuut 1-1 scoren door een goal van Sulejmaniquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoop niet op vreugde bij het uitvak

Ja, dat gaat een aantal hartaanvallen opleveren vanavond danquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de 0-1, waarna we in de 92'ste minuut 1-1 scoren door een goal van Sulejmani

En de grootste vreugde uitbarsting sinds tijdenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat gaat een aantal hartaanvallen opleveren vanavond dan.

Dat trek ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de 0-1, waarna we in de 92'ste minuut 1-1 scoren door een goal van Sulejmani

Iedereen verwacht dat Leo begint samen met Suarez.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Speelt Sulejmani? Hoop dat hij dan een keer niet vergeet ook de verdedigende taken uit te voeren

Klinkt wel goed, beetje naar achteren hangen en dan hopen op de snelheid van Leonardo en de klasse van Suarez!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen verwacht dat Leo begint samen met Suarez.

Dat wat idd een fantastische wedstrijd, waarin we in het laatste kwartier nog een aantal dikke kansen (Perez oa) kregen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
Ik hoop trouwens dat als ze verliezen dat het dan net zo ging als tegen Bremen thuis. Toen liep ik (en iedereen volgens mij) wel trots de arena uit terwijl ze toch verloren

Nou ja, ik denk niet dat mensen gaan juichen als Opa net in de 70ste minuut bij een schot op de paal van Mutu het loodje heeft gelegdquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
En de grootste vreugde uitbarsting sinds tijden

quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat mensen gaan juichen als Opa net in de 70ste minuut bij een schot op de paal van Mutu het loodje heeft gelegd.

Tsja, echt de grootste tactische misser van Ten Cate om in Bremen superverdedigend te spelen terwijl juist je aanvallers fit zijn en je verdedigers in het lappenmandje lagen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef Sethje het volgende:
dat was gewoon kut, toen hadden we het echt verdiend

Bij Ajax- feyenoord demonstreerden ze de tribune brancard wel goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk niet dat mensen gaan juichen als Opa net in de 70ste minuut bij een schot op de paal van Mutu het loodje heeft gelegd.

Ik droom nog steeds over die pirouette van Rogerquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat wat idd een fantastische wedstrijd, waarin we in het laatste kwartier nog een aantal dikke kansen (Perez oa) kregen.
We wonnen toen toch met 3-1? Maar helaas wel uitgeschakeld. (Roger)

Oei die fout van Roger recht voor mijn ogenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds over die pirouette van Roger...
En die Wiese van Bremen die verdomme alle ballen pakte... we waren gewoon veel beter alleen de bal wilde er niet in.

9e wedstrijd van het seizoen alweer die ik misquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Vanavond overigens de eerste thuiswedstrijd van het seizoen waar ik niet bij ben![]()

Hm, in Praag waren de Fiorentina-fans zo mak als een lammetje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef jna het volgende:
Is al aardig wat ME in de stad bezig hoorde ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |