Ja, het eerste wat er door m'n hoofd schoot toen ik wakker werd was "AJAX!". Toen ben ik maar gewoon m'n dag begonnen en veel bezig geweest om maar even aan iets anders te denken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben ik al sinds ik wkkr werd.
nog 5 uurtjes te gaan...
En dit zegt niets! En een 0-0 vind ik niet ergquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef Roi het volgende:
• Fiorentina have never lost in the Netherlands. Their previous two visits ended in a win and a draw.
Ik ben nu al gespannen, als het in de 85ste minuut nog 0-0 staat (of 1-1 is nog erger) dan weet ik niet wat er met me gaat gebeurenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En dit zegt niets! En een 0-0 vind ik niet erg
Bier tanken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben nu al gespannen, als het in de 85ste minuut nog 0-0 staat (of 1-1 is nog erger) dan weet ik niet wat er met me gaat gebeuren
Dat soort wedstrijden zijn gewoon niet goed voor je gezondheidquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben nu al gespannen, als het in de 85ste minuut nog 0-0 staat (of 1-1 is nog erger) dan weet ik niet wat er met me gaat gebeuren
Omdat als bij 0-0 Fiorentina scoort het verlengen wordt. Bij 1-2 (dus scoren bij 1-1) is Fiorentina door.quote:
als fiorentina de 0-1 maakt is er nog niet veel aan de hand. Als ze de 1-2 maken ben je direct uitgeschakeld.quote:
Ik hoop niet op vreugde bij het uitvakquote:
Bij de 0-1, waarna we in de 92'ste minuut 1-1 scoren door een goal van Sulejmaniquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoop niet op vreugde bij het uitvak
Ja, dat gaat een aantal hartaanvallen opleveren vanavond danquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de 0-1, waarna we in de 92'ste minuut 1-1 scoren door een goal van Sulejmani
En de grootste vreugde uitbarsting sinds tijdenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat gaat een aantal hartaanvallen opleveren vanavond dan.
Dat trek ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de 0-1, waarna we in de 92'ste minuut 1-1 scoren door een goal van Sulejmani
Iedereen verwacht dat Leo begint samen met Suarez.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Speelt Sulejmani? Hoop dat hij dan een keer niet vergeet ook de verdedigende taken uit te voeren
Klinkt wel goed, beetje naar achteren hangen en dan hopen op de snelheid van Leonardo en de klasse van Suarez!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen verwacht dat Leo begint samen met Suarez.
Dat wat idd een fantastische wedstrijd, waarin we in het laatste kwartier nog een aantal dikke kansen (Perez oa) kregen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
Ik hoop trouwens dat als ze verliezen dat het dan net zo ging als tegen Bremen thuis. Toen liep ik (en iedereen volgens mij) wel trots de arena uit terwijl ze toch verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |