En een salarisplafond. Spelers die 100.000 Euro per week verdienen is kolder.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zou het voetbal echt een flink stuk redden. Nu nog duidelijke regels rondom de handel in kinderen onder de 16 en je creeert weer een gezonder klimaat.
Lekker voor al die clubs die jarenlang alleen maar hebben gekocht. Liverpool, Inter, Arsenal etc.
Zou best kunnen ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat Vermaelen en Vertonghen als eigen jeugd/zelf opgeleid gezien worden, en dus niet als buitenlander. Weet niet precies wat daar de exacte regels zijn.
Die ligt er toch tot einde seizoen uit ofniet>?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef Silaz het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Jan-Arie![]()
Daar al wat meer over bekend?
quote:Sinds Ajax-middenvelder Gabri (foto) optrad in een Albert Heijn-commercial voor voetbalplaatjes is hij er door zijn omgeving vaak mee geconfronteerd.
Het supportersblad Ajax Life vroeg de Spanjaard of hij nog in de supermarkt durft te komen. ‘Ja hoor, ik ga er nog steeds boodschappen doen met mijn vrouw. En een van de weinige keren dat ik Nederlands praat, is als ik moet afrekenen bij de kassa,’ aldus de 30-jarige oud-speler van FC Barcelona.
‘Ik ben door iedereen hier gepest na die reclame, maar ik vond het leuk om te doen. Ik ga er straks weer even heen om wat vakken te vullen.’ (MB)
Dat kun je niet maken Daggla. Hoe denk je dat het embryo van Sergio Aguero en dochter Maradona hier op zal reageren..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zou het voetbal echt een flink stuk redden. Nu nog duidelijke regels rondom de handel in kinderen onder de 16 en je creeert weer een gezonder klimaat.
Lekker voor al die clubs die jarenlang alleen maar hebben gekocht. Liverpool, Inter, Arsenal etc.
Is toch eigenlijk een kwalijke zaak dat ze geen nederlands praten...quote:
Lindgren ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat Vermaelen en Vertonghen als eigen jeugd/zelf opgeleid gezien worden, en dus niet als buitenlander. Weet niet precies wat daar de exacte regels zijn.
Ik vind het meer een kwalijke zaak dat in elk nieuwsbericht nu 10 keer moet worden vermeld dat onze Spanjaarden geen Nederlands kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk een kwalijke zaak dat ze geen nederlands praten...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:01 schreef Dhill0n het volgende:
Is dat al gepost
[..]
‘Ik ben door iedereen hier gepest na die reclame, maar ik vond het leuk om te doen. Ik ga er straks weer even heen om wat vakken te vullen.’
Nee daarvoor gaan ze wel naar Ajaxquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zakken te vullen'.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken Daggla. Hoe denk je dat het embryo van Sergio Aguero en dochter Maradona hier op zal reageren..
Inderdaad. Als ie gewoon z'n werk doet en begrijpt wat er geroepen wordt (ga diep, bied je aan etc), zie ik niet in wat het probleem is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het meer een kwalijke zaak dat in elk nieuwsbericht nu 10 keer moet worden vermeld dat onze Spanjaarden geen Nederlands kunnen.
Dat zeker. Maar ik ben wel bang dat spelers toch wel aan extra geld kunnen komen maar dan op een illegale manier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:19 schreef finsdefis het volgende:
Ja een salarisplafond zie ik ook wel zitten, dat is vaak de enige reden waarom voetballers weggaan. Uiteraard ook voor de uitdaging, maar als er een plafond komt dan kan die uitdaging misschien ook bij je eigen club gevonden worden omdat er meer mogelijkheden zijn.
Manchester heeft nu natuurlijk die schuld door de overname. Daarvoor was het een gezonde club.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef toma het volgende:
Want clubs als Real en Manchester hebben echt verschrikkelijk hoge schulden.
Ik reken op een verlies, dat deed ik vorige week ook en toen pakte het goed uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:12 schreef Rumille het volgende:
Ajax winnen vanavond!
Jah maar toen dacht je het echtquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik reken op een verlies, dat deed ik vorige week ook en toen pakte het goed uit
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens moet er ook een plafond komen aan salaris EN transferkosten.
Gewoon het voetbal leuk voor iedereen houden, niet voor een handje vol clubs met schulden van hier tot Tokio.
Nee ik reken echt op verliesquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:34 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah maar toen dacht je het echtnu denk je van, omdat ik vorige week dat dacht, winnen ze nu vast wel. terwijl je stiekem gewoon rekent op winst.
ofzoiets
Ik denk ook dat we vanavond helaas gaan verliezen.. Ajax is gewoon erg slap de laatste tijd en hebben met geluk steeds kunnen winnen.. (mja je hoopt wel op gelijkspel/winst natuurlijk)quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik reken echt op verliesDenken jullie serieus dat we echt doorgaan? (ik hoop het wel natuurlijk, maar verwacht het echt niet)
Ik heb niet echt een heel goed gevoel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we vanavond helaas gaan verliezen.. Ajax is gewoon erg slap de laatste tijd en hebben met geluk steeds kunnen winnen.. (mja je hoopt wel op gelijkspel/winst natuurlijk)
Ik hang een beetje tussen twee gedachten. We hebben nu natuurlijk een thuisvoordeel en ik heb zeker wel vertrouwen in de spelers en de opstelling van vanavond, maar het blijft toch Fiorentina. Maar dat is juist wat deze wedstrijd zo mooi maakt, denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik reken echt op verliesDenken jullie serieus dat we echt doorgaan? (ik hoop het wel natuurlijk, maar verwacht het echt niet)
Ben ik al sinds ik wkkr werd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden...
Ja, het eerste wat er door m'n hoofd schoot toen ik wakker werd was "AJAX!". Toen ben ik maar gewoon m'n dag begonnen en veel bezig geweest om maar even aan iets anders te denken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben ik al sinds ik wkkr werd.
nog 5 uurtjes te gaan...
En dit zegt niets! En een 0-0 vind ik niet ergquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef Roi het volgende:
• Fiorentina have never lost in the Netherlands. Their previous two visits ended in a win and a draw.
Ik ben nu al gespannen, als het in de 85ste minuut nog 0-0 staat (of 1-1 is nog erger) dan weet ik niet wat er met me gaat gebeurenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En dit zegt niets! En een 0-0 vind ik niet erg
Bier tanken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben nu al gespannen, als het in de 85ste minuut nog 0-0 staat (of 1-1 is nog erger) dan weet ik niet wat er met me gaat gebeuren
Dat soort wedstrijden zijn gewoon niet goed voor je gezondheidquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben nu al gespannen, als het in de 85ste minuut nog 0-0 staat (of 1-1 is nog erger) dan weet ik niet wat er met me gaat gebeuren
Omdat als bij 0-0 Fiorentina scoort het verlengen wordt. Bij 1-2 (dus scoren bij 1-1) is Fiorentina door.quote:
als fiorentina de 0-1 maakt is er nog niet veel aan de hand. Als ze de 1-2 maken ben je direct uitgeschakeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |