ik heb even gemist waar het over gaat.quote:
een blonde timmerman is door een roddelblad gespot op een olifant met Jolante in Thailand.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb even gemist waar het over gaat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een blonde timmerman is door een roddelblad gespot op een olifant met Jolante in Thailand.
Hij ontkende in alle toonaarde maar later eindigde het met *voor jou een vraag en voor mij een weet*
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een boefje is het toch ook.
quote:
Was ook wel nodig ook, na die onzin. En heb het nummer nu eindelijk in de collectiequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Bijzonder fijn liedje dit van Rigby.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat mag echt meteen geschrapt worden. Ik snap de bedoeling erachter maar dit slaat echt nergens op
Het duurt ook zoooo lang hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat mag echt meteen geschrapt worden. Ik snap de bedoeling erachter maar dit slaat echt nergens op
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Het duurt ook zoooo lang hè
Nee, een paar minuten met een bouwvakker aan de telefoon hangen voor iets wat niemand interesseert
Ik ben ook heel blij dat Faith no More weer bij elkaar isquote:
Op donderdag heb ik altijd mijn papadag. Collega's zonder kinderen wensen jijj op woensdag altijd een 'lekkere vrije dag, doe rustig aan'quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
pft...mn zusje mag dr kind nu wel weer ophalen....
ik heb helemaal NIKS van mn vrije dag kunnen doen (van de dingen die ik wou of moest doen is alleen de tandarts gelukt)
jah ik heb liever ook een vaste dag, en niet je enige vrije dag waarop je allemaal dingen heb geplant en dan staat je zusje opeens voor de deur, of je even op t kind kan passen want ze moet naar de kapper enz enzquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op donderdag heb ik altijd mijn papadag. Collega's zonder kinderen wensen jijj op woensdag altijd een 'lekkere vrije dag, doe rustig aan'Ik ben elke donderdag gesloopt aan het eind van de dag
'(Noisia Nps 3fm Edit)'quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:56 schreef Piles het volgende:
Remix van herrie, als je denkt dat het niet erger kan
quote:Step right up! in Ekstra Weekend
(26-02-09) - Na de laatste editie van Ekstra Weekend lijkt het wel Café De Zoete Inval. Step right up, walk right in. Jamai komt vrijdag langs.
Na een spontaan bezoekje van Jody Bernal, banjerde ook Rick Brandsteder de 3FM studio binnen om Veenstra en Ekdom even aan een nieuwe lachstuip te helpen.
Jamaï in de studio
Step right up, walk right in moet ex-Idolszanger Jamaï Loman hebben gedacht, want hij staat te trappelen om vrijdagavond de mannetjes van de radio eens lustig aan de tand te voelen.
Beetje te veel van het goede , normaal kan je het nog even uitzettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, op naar huis. En nee, ik luister maar even geen 3FM in de trein. Heb 't al meer dan 8,5 uur gehoord vandaag.
Och jamai...volgens mij istie wel leuk...quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef 3FMaster het volgende:
Ik erger me kapot aan deze reclame
heeft dat zin bij monitorspeakertjesquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza doet muziek ietsje te hard
de radio luister ik meestal via onze bakbeest versterkerquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft dat zin bij monitorspeakertjes
[Heel zielige stem] vind u vakantie ook zo leuk? [Extra zielig pianootje en viooltje wordt ingezet] Duizende kinderen in Oost-Europa hebben geen vakantie [/]quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welke...reclame is toch zowiezo iets om je aan te ergeren?
Soms, heel soms is er wel leuke reclamequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welke...reclame is toch zowiezo iets om je aan te ergeren?
ben al 9 jaar niet op vakantie geweest....misschien moet ik ook in oost-europa gaan wonen voor n gratis vakantiequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[Heel zielige stem] vind u vakantie ook zo leuk? [Extra zielig pianootje en viooltje wordt ingezet] Duizende kinderen in Oost-Europa hebben geen vakantie [/]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |