Dus omdat ik dingen op mijn Windows laptop kan die jij ook op jouw Mac kunt zal ik het niet snappen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:58 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En doe het nu eens op standby.
[..]
En als je hem na die waarschuwing toch weer aanzet, wat doet hij dan? Klapt hij dan niet simpelweg uit? Waarna je alles kwijt bent?
Het is met een Mac niet mogelijk door klunzigheid je sessie kwijt te raken, iets dat met Windows erg simpel is.
Maar goed, jij zult dat niet snappen, dus ik ga er geen energie aan besteden. Ik ben erg blij met mijn Mac. En elke keer als ik weer iemand met een Windows laptop zie klooien met het wachten tot zijn laptop in standby gaat terwijl zijn treintstation nadert moet ik weer gniffelen.
Overigens heb ik een Mac van 3 jaar oud met een 8 jaar oud besturingsysteem.
Nee, OS X 10.5 Leopard (de huidige release van het OS) komt uit 2008. Dat ze versies van OS X dezelfde naam hebben is te vergelijken met alle versies van Windows die op NT zijn gebaseerd. Maar Windows 2000, XP en Vista zijn allemaal losse versies van Windows, net zoals OSX 10.3 Panther, 10.4 Tiger en 10.5 Leopard losse versies van OS X zijn.quote:
Ik heb inderdaad OS X 10.5.quote:
Voor een goede prijs wil ik er best een hebben hoor. Maar aangezien het geen enkele meerwaarde voor mij heeft tov een Windows laptop en ik eigenlijk dan wel een zwarte zou willen hebben zit het er waarschijnlijk niet in. Voor een witte ga ik al helemaal niet de hoofdprijs betalen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
ah ja... dat is de reden dat je bod na bod doet op een Mac toch Leo
een service pack is onder osx 10.5.X. we zitten nu dus aan servicepack 6 op leopard. de 10.X verhoudt zich als windows XP tot Vista tot 7quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad OS X 10.5.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de originele Windows XP uit 2001 zoveel verschilt met Windows XP SP3, dat je niet kunt spreken over een acht jaar oud besturingssysteem.
Dat is hetzelfde als OS X acht jaar oud noemen. Tussen 10.0 en 10.5 is ook zoveel verschil, dat je het ook geen acht jaar oud besturingssysteem kunt noemen.
De service packs van Windows XP zijn echt totaal niet te vergelijken met de versies van OS X. Elke versie van OS X introduceerde honderden nieuwe features, terwijl de service packs alleen basisfunctionaliteit toevoegt om bij de tijd te blijven. Aan de kern van Windows XP is sinds 2001 niks verandert, terwijl de manier waarop OS X is opgebouwd drastisch op de schop is genomen sinds 10.0.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad OS X 10.5.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat de originele Windows XP uit 2001 zoveel verschilt met Windows XP SP3, dat je niet kunt spreken over een acht jaar oud besturingssysteem.
Dat is hetzelfde als OS X acht jaar oud noemen. Tussen 10.0 en 10.5 is ook zoveel verschil, dat je het ook geen acht jaar oud besturingssysteem kunt noemen.
Goh, waarom dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor een goede prijs wil ik er best een hebben hoor.
Waarom wil je er 1 dan?quote:Maar aangezien het geen enkele meerwaarde voor mij heeft tov een Windows laptop
Nee, dat wist ik niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat zit je nou te miepen, alsof je niet wist dat Windows XP uit 2001 is.
Wannabe-nerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet uit mijn hoofd.
Om weer eens te proberen. Ik koop wel meer gadgets hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh, waarom dan?
[..]
Waarom wil je er 1 dan?
Prima, koop er maar geen 1. Blijf maar lekker op windows.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Om weer eens te proberen. Ik koop wel meer gadgets hoorMaar zoals ik al zei vind ik ze (veel) te duur. Je hebt mij niet vaak horen zeggen dat een Macbook zo slecht is (alleen om beetje tegengas te geven aan het obsessieve Apple gefanboy) maar ik vind het de extreem hoge prijs niet waard. Om over de accessoires en uitbreidingen nog maar niet te beginnen...
Dat zal ook nog wel even zo blijven ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima, koop er maar geen 1. Blijf maar lekker op windows.
De heer zijt geprezen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zal ook nog wel even zo blijven ja.
Edit...Leopard komt uit 2007.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, OS X 10.5 Leopard (de huidige release van het OS) komt uit 2008. Dat ze versies van OS X dezelfde naam hebben is te vergelijken met alle versies van Windows die op NT zijn gebaseerd. Maar Windows 2000, XP en Vista zijn allemaal losse versies van Windows, net zoals OSX 10.3 Panther, 10.4 Tiger en 10.5 Leopard losse versies van OS X zijn.
Dus.. 10.x blijft 10.x Tzijn alleen minor revisions.quote:
Das natuurlijk maar afhankelijk hoe je revisions wil categoriseren. Maar goed, als jij dat wil denken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dus.. 10.x blijft 10.x Tzijn alleen minor revisions.
Fanatiek? We doen er godverdomme de hele dag over om zo'n topicje vol te krijgen johquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef Pritt het volgende:
Sommige zijn wel erg fanatiek, Tijn jongen, tijd om eens te gaan eten.
Gevolgd door een permban of 2, 3.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
In 2001 vulden we zo'n topic in een uurtje
Waarna de SC drie maanden wordt dichtgetimmerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gevolgd door een permban of 2, 3.
Dan had je sowieso geen supportcontract. Maar als je dat wel had, loopt dat dus tot april.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
"Anders moet je betalen", alle keren dat ik MS gebeld heb voor een issue werden er kosten aan verbonden (50 pieken per call - pre-euro tijdperk).
De kids van tegenwoordig kunnen een goede holy war niet eens meer waarderenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Apekoek het volgende:
Wat een gezeik hey! hebben jullie nou de hele avond door zitten lullen over hoe tof je OS wel niet is? pffff zoek vrienden.
Steve Jobs is mijn enige vriend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Apekoek het volgende:
Wat een gezeik hey! hebben jullie nou de hele avond door zitten lullen over hoe tof je OS wel niet is? pffff zoek vrienden.
Gecondoleerd danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Steve Jobs is mijn enige vriend.
Blijkbaar hebben ze nog geen fatsoenlijke spellchecker op Linuxquote:
Net zo goed als de sarcasme-detector in Windows?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze nog geen fatsoenlijke spellchecker op Linux.
Geen idee, post dit vanaf een iBookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Net zo goed als de sarcasme-detector in Windows?
LOL, vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ow kut. Kunnen we geen tagjes aanvragen bij danny? [OSX] [Windows] [Ubuntu] [Debian] [Kubuntu] et cetrera
I second that!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ow kut. Kunnen we geen tagjes aanvragen bij danny? [OSX] [Windows] [Ubuntu] [Debian] [Kubuntu] et cetrera
Maar leolinedance je hebt zelf toch ook een Mac?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Ik gniffel overigens altijd als ik mensen met een Macbook zie. Weer iemand die tof wil doen met een te duur product...
Link!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Fanatiek? We doen er godverdomme de hele dag over om zo'n topicje vol te krijgen joh
In 2001 vulden we zo'n topic in een uurtje
Dat beschouw ik als een beledeging.quote:
Jewel hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kids van tegenwoordig kunnen een goede holy war niet eens meer waarderen
Fok! ondersteunt Firefox toch maar per ongeluk? Tot Danny het juiste scriptje heeft gevonden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja, dan moet je ook weer browser tagjes, want [windows][firefox 3.x] is toch anders dan [windows][IE6]
Nee hoor ik wilde er misschien een kopen om een beetje mee te spelen maar ik vind ze véél te duur, zeker de zwarte die nog 200 euro duurder is dan de witte.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Maar leolinedance je hebt zelf toch ook een Mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |