Dan had je sowieso geen supportcontract. Maar als je dat wel had, loopt dat dus tot april.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
"Anders moet je betalen", alle keren dat ik MS gebeld heb voor een issue werden er kosten aan verbonden (50 pieken per call - pre-euro tijdperk).
De kids van tegenwoordig kunnen een goede holy war niet eens meer waarderenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Apekoek het volgende:
Wat een gezeik hey! hebben jullie nou de hele avond door zitten lullen over hoe tof je OS wel niet is? pffff zoek vrienden.
Steve Jobs is mijn enige vriend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Apekoek het volgende:
Wat een gezeik hey! hebben jullie nou de hele avond door zitten lullen over hoe tof je OS wel niet is? pffff zoek vrienden.
Gecondoleerd danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Steve Jobs is mijn enige vriend.
Blijkbaar hebben ze nog geen fatsoenlijke spellchecker op Linuxquote:
Net zo goed als de sarcasme-detector in Windows?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze nog geen fatsoenlijke spellchecker op Linux.
Geen idee, post dit vanaf een iBookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Net zo goed als de sarcasme-detector in Windows?
LOL, vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ow kut. Kunnen we geen tagjes aanvragen bij danny? [OSX] [Windows] [Ubuntu] [Debian] [Kubuntu] et cetrera
I second that!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ow kut. Kunnen we geen tagjes aanvragen bij danny? [OSX] [Windows] [Ubuntu] [Debian] [Kubuntu] et cetrera
Maar leolinedance je hebt zelf toch ook een Mac?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Ik gniffel overigens altijd als ik mensen met een Macbook zie. Weer iemand die tof wil doen met een te duur product...
Link!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Fanatiek? We doen er godverdomme de hele dag over om zo'n topicje vol te krijgen joh
In 2001 vulden we zo'n topic in een uurtje
Dat beschouw ik als een beledeging.quote:
Jewel hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kids van tegenwoordig kunnen een goede holy war niet eens meer waarderen
Fok! ondersteunt Firefox toch maar per ongeluk? Tot Danny het juiste scriptje heeft gevonden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja, dan moet je ook weer browser tagjes, want [windows][firefox 3.x] is toch anders dan [windows][IE6]
Nee hoor ik wilde er misschien een kopen om een beetje mee te spelen maar ik vind ze véél te duur, zeker de zwarte die nog 200 euro duurder is dan de witte.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Maar leolinedance je hebt zelf toch ook een Mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |