Je moet die gele van YumYum hebben, chickenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef Tain het volgende:
Hebben jullie ook een noodle hair guard?
[ afbeelding ]
Die van mij zit in de wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef Tain het volgende:
Hebben jullie ook een noodle hair guard?
[ afbeelding ]
Ik zal ze eens proberen. Maar ik vind niet zoveel noodles lekker. Alle andere smaken van yumyum zijn viesquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef Poit het volgende:
Nee, die vind ik niet zo
In die van Indomie zitten 5 zakjes, 1 met kruiden, 1 met uit, 1 met chili peper, 1 met olie en 1 met marinade. Beter wordt het niet
Probeer je nou iets goed te praten door iets anders wat ook slecht is er tegenaan te zetten.quote:
Neehoor, ik probeer het in een ander perspectief neer te zetten. En noodles zijn helemaal niet slecht, zolang je maar de goede hebt. Want er is inderdaad kneiterveel zooi te vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Probeer je nou iets goed te praten door iets anders wat ook slecht is er tegenaan te zetten.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef SummerBreeze het volgende:
zo, eerst eens even een TVP
Dat zeiden meer mensen, maar die veren tussen je tanden! Man!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
2 pakjes instant noodles met champignons en kip erbij
Ik zit hier aan de saaie vers ontdooide boterham, maar wel 1 met pindakaas mét stukjes noot en smeerkaas met sambalquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
2 pakjes instant noodles met champignons en kip erbij
Jij wilt hiermee zeggen dat een boterham saai is, maar een smaakloze substatie in een plastic bekertje interesant isquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de saaie vers ontdooide boterham, maar wel 1 met pindakaas mét stukjes noot en smeerkaas met sambal
Mijn noodles zitten heel niet in een plastic bekertjequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij wilt hiermee zeggen dat een boterham saai is, maar een smaakloze substatie in een plastic bekertje interesant is
Damn
In je reactie geef je niet aan of noodles nu wel dan niet saai zijn, en je gaat een zijverhaal aan over je broodquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn noodles zitten heel niet in een plastic bekertje
En het brood dat ik in de vriezer heb liggen is inderdaad saai, zaanse snijder of iets van de AH. Er was niets anders meer.
Nee, disjfa, ik bevestig dan mijn boterham saai is en als extratje verkondig ik dat mijn noodles niet komen uit een plastic beker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
In je reactie geef je niet aan of noodles nu wel dan niet saai zijn, en je gaat een zijverhaal aan over je broodDus je reactie gaat eigenlijk helemaal nergens over
Poitje, je faalt een beetje.
Jamaar jamaar jamaar jij reageert nu ineens zo niet Poit achtig dus ik moet welquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
disjfa, wilt u mij niet verwarren met AQuila360. Bij voorbaat dank..
Waarvoor mijn excuses.. Terug naar de orde van de dag:quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar jij reageert nu ineens zo niet Poit achtig dus ik moet wel
Ja, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef disjfa het volgende:
Nicolette is ook enorm sexy, ze moet alleen niet lachen, daar jaagt ze olifanten mee weg
[ afbeelding ]
Al die oude vrouwen die jij loopt te posten worden gewoon veravngen voor nieuwe <20 damesquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:55 schreef Poit het volgende:
Ik mis trouwens fabDaphne Bunskoek op tv
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Al die oude vrouwen die jij loopt te posten worden gewoon veravngen voor nieuwe <20 damesDat is de wereld. Leef ermee. Die oude lekkere dames zijn nu allemaal lelijk, uitgezakt en boven de 20. Ik bedoel!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Vandaag dus ziek gemeld op school, ik had wel een afspraak met een coach maar die was om half 11. Ik heb me tegen 8 uur ziek gemeld.
Hij wou met mij praten omtrent mijn afwezigheid de laatste periode, zodoende krijg ik vandaag een mailtje dat ik ben uitgeschreven.
Om duidelijk te zijn : Ik had eerdere afspraken omtrent mijn aanwezigheid.
Wat moet ik nu ?
Stoppen met schoolquote:
Herpak je edje en ga door ga gewoon ergens bij een boer op het land werken ofzo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Vandaag dus ziek gemeld op school, ik had wel een afspraak met een coach maar die was om half 11. Ik heb me tegen 8 uur ziek gemeld.
Hij wou met mij praten omtrent mijn afwezigheid de laatste periode, zodoende krijg ik vandaag een mailtje dat ik ben uitgeschreven.
Om duidelijk te zijn : Ik had eerdere afspraken omtrent mijn aanwezigheid.
Wat moet ik nu ?
En daarom haat ik carnaval, dat jostigehalte in de nummersquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Het was weer een geweldige carnaval. Burp.
Reageer gewoon niet, dan gaat het vanzelf weer weg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En daarom haat ik carnaval, dat jostigehalte in de nummers![]()
Die tijden zijn al jaren geleden afgelopen. Tegenwoordig heb je echt wel diploma's nodigquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Herpak je edje en ga door ga gewoon ergens bij een boer op het land werken ofzo!
Wat nou!? Dat liedje is een instant classic! Zie die tekst:quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En daarom haat ik carnaval, dat jostigehalte in de nummers
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:18 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Die tijden zijn al jaren geleden afgelopen. Tegenwoordig heb je echt wel diploma's nodig
Je gaat eraan! Je faalt in het leven! Dat je het maar weetquote:
Kudtquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je gaat eraan! Je faalt in het leven! Dat je het maar weet
ik ook
Ik ga eerst even een weekje chillenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Stoppen met schoolSchool is voor paupers
Waarom een weekjequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga eerst even een weekje chillen
Jij met je ideeënquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom een weekjeGewoon drugsdealer worden en je kan de rest van je leven chillen
Of je wordt hoer, kan je de hele dag op bed blijven liggenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:44 schreef Bart het volgende:
Turkse piloot skipt 1 les Nederlandse grammatica:
Ik land, jij landt, hij landt, wei land.
Hij was tof Bartjequote:
quote:
Nee, staat perfect in onz. Ga daar praten. Dan lees ik je tenminste nooit meer. Wat een droomquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had eigenlijk hier in GAM gemoeten dat was beter geweest!
Staat daar helemaal niet perfect! Had hier moeten staan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, staat perfect in onz. Ga daar praten. Dan lees ik je tenminste nooit meer. Wat een droom
op de een of andere manier is dat best opwindend...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:04 schreef Bart het volgende:
Is het alweer bijna kerst?
[ afbeelding ]
Jij heb er nog geen reactie gegeven?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, staat perfect in onz. Ga daar praten. Dan lees ik je tenminste nooit meer. Wat een droom
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij heb er nog geen reactie gegeven?
Ik mis iets in de trant van : hij liegt en bedriegt en voegt nix toe
Nu kan ik waardig fok! verlaten!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:41 schreef disjfa het volgende:
[ afbeelding ]
AQ ^^ Je bent erGame over.
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
Bart als dat topic hierheen komt doe je hem niet op slot toch??
Is dat een retorische vraag?quote:
intonatiefout!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
intonatiefout!
Hij zei, "Wat?! Denk je zelf?"
Doelend op of je hersenen hebt, thus retorisch.
Dude praat niet zo slim want dat ben je nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
intonatiefout!
Hij zei, "Wat?! Denk je zelf?"
Doelend op of je hersenen hebt, thus retorisch.
Het retorische antwoord gaat tegen jezelf inquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude praat niet zo slim want dat ben je niet
Lolquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:03 schreef disjfa het volgende:
Ja ga lekker met je eigen onzin spammen
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Beste PU lid,
De PU-site is vernieuwd, dat weten jullie toch? Nou ja, voor die ene Spanbroeker die de afgelopen maanden niet van z’n tractor is af geweest, noemen we het nog maar eens. Het oude hout is verbrand, de nieuwe site is precies zo slick geworden als we gehoopt hadden.
Groet van de PU redactie
Dat komt niet omdat hij streng is, maar door jouw en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus hij heeft me al een paar keer tot de orde geroepen of dat ik ontopic moest!
Ja dat was leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Weet je nog! Vroeger! Toen je keer op keer zei dat je serieus ging posten en ik je in je gezicht uitlachte
Haal 'm voor de 360, en verkoop hem dan door aan mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:39 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga maar even langs de GameMania, kijken of ze Shaun White al in de afprijsbak hebben liggen...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:55 schreef Poit het volgende:
killzone is toch wel gruwelijk hoor. potverdrie zeg hé
Vette shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!quote:
Als je het maar weetquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Ciabattabrood met tomatenpuree, mozzarella, achterham, ui en champignons in de oven
Echt niet omdat het het Twents volkslied is, maar dan vind ik de Limburgse echt mooierquote:
Resistance was ook nicequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef Fallen het volgende:
Killzone... owja, die moest ik ook nog een keer kopen...
Komt wel binnenkort als ik tijd heb om aan een nieuw spel te beginnen.
Vooralsnog vermaak ik me prima met m'n stageopdracht en daaruitvoortvloeiende baan en andere studie-activiteiten. En Resistance 2....
Jaloers omdat jou Fan topic failde! En die van mij beter gingquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was aan het kakken en moest in 1 keer aan AQuila denken.
Lief toch ?
Trots zijn op een dergelijk topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jaloers omdat jou Fan topic failde! En die van mij beter ging![]()
Faalhaas!
Nee, geen iPhone. Waarom zou ik een verouderde telefoon bij m'n verlenging nemen?quote:
Hmm, dan wordt het toch de sony ericssonquote:
quote:25-2-09
Review 24 komt begin/midden maart. Part 2 van de nintendo te casual special komt midden/eind maart. Ook ben ik nu druk bezig met DGVF!! DVD 2. Hierop zullen de reviews 12 t/m 27 staan en een heleboel extra's! o.a.
- Bloopers
- Making of
- Interview: Jan Willem
- Emarwii kamer
Wij zoeken ook nog steeds rollen voor de film. Als je intresse hebt, kun je via contact mailen of je kunt bellen (Zie aan het woord 9 voor de telefoon nummers). Er zijn nog 5 van de 14 rollen beschikbaar.
Oeh, dan hebben we misschien binnenkort dezelfde telefoonquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef koei het volgende:
Ik zou voor de Xperia gaan. Dat is ook de telefoon die ik als volgende ga halen (als er geen betere uitkomt in de tussentijd). Sony Ericson maakt wel prima telefoons, mijn ervaring daarmee is goed, in tegenstelling tot mijn ervaring met Nokia. Daarnaast hou ik van echte toetsen.
De traagheid van de windows mobile smartphones is voor mij ook een reden om niet over te stappen naar de X1. Die nokia is iets simpeler maar werkt wel erg nicequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:07 schreef Fallen het volgende:
iPhone!
Maar goed, ik heb dan ook een mac en dat werkt super in die combinatie. Hoe de iPhone werkt met Windows durf ik niet te zeggen. Maar de werking van de telefoon is gewoon goed. Snel, duidelijk en zonder gezeik.
De meeste smartphones die ik tot nu toe heb gezien/gehad vond ik eigenlijk redelijk waardeloos. Veel te traag om maar iets mee te doen, mediaplayer die nauwelijks iets kan.
Het nadeel van de iPhone is natuurlijk wel dat je wat meer gebonden bent aan Apple dingen. Synchroniseren doe je via iTunes, custom ringtones kan je er alleen met een omweg opzetten en het geluid vind ik niet denderend.
Heb zelf jaren lang verschillende Sony Ericsson's gehad, T610, T630, Z800i, K750i... allemaal prima, maar toch altijd al na een jaar problemen met knoppen, microfoon of scherm. Smartphones ook wel gehad, zoals een Samsung yadayada en iets van HTC. Met allebei had ik na 2 weken ruzie. Ik kan er niks mee.... veel te omslachtig.
Ik voel een bandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, dan hebben we misschien binnenkort dezelfde telefoon![]()
Dat zou Poit inderdaad moeten wetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:53 schreef koei het volgende:
Maarre Poit, jij verkoopt toch ook telefoons? Hoor jij ons dan niet te kunnen voorlichten?
En nu ga ik ook naar bed! Morgen weer de hele ochtend werken
Tering wat een hellehondquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:53 schreef koei het volgende:
Maarre Poit, jij verkoopt toch ook telefoons? Hoor jij ons dan niet te kunnen voorlichten?
Dat is wel heel erg slechtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:49 schreef Tain het volgende:
Ow btw Poit, ga ieder geval niet voor de Samsung Omnia... Zag gisteren iemand in de tram met dat toestel en die was 2 minuten aan het kloten met de interface om een belletje te kunnen plegen...
Ik heb ook al heel wat mensen zien prutsen op een iphone omdat de lettertjes waar je op kan tikken te klein zijn voor normale handenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg slecht
Ik kan me ook een keer herinderen dat iemand ff snel een site moest opzoeken op zijn ipod en dat ik het op mijn simpele nokia het in no time voor elkaar had en hij nog zat te prutsen en toen maar op mijn schermpje mee keek
Ik vind dat soort meuk ook altijd zo zielig. Gewoon een telefoon waarmee je kan bellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel wat mensen zien prutsen op een iphone omdat de lettertjes waar je op kan tikken te klein zijn voor normale handen
Ben best blij dat ik een pennetje kan gebruiken om te tikken op mijn foonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel wat mensen zien prutsen op een iphone omdat de lettertjes waar je op kan tikken te klein zijn voor normale handen
Dat kan met de iphone dan weer niet volgens mij. Om een kleine link in te klikken in de browser moet je ook inzoomen zodat je hem kan raken, en dan weer uitzoomenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben best blij dat ik een pennetje kan gebruiken om te tikken op mijn foon
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat kan met de iphone dan weer niet volgens mij. Om een kleine link in te klikken in de browser moet je ook inzoomen zodat je hem kan raken, en dan weer uitzoomen
touchscreen != touchscreenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
touchscreen ====== touchscreen
apple heeft niet ineens wat nieuws uitgevonden hoor, het is gewoon een simpele beperkte telefoon:P
[ afbeelding ]
Dus apple faalt ook daarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
touchscreen != touchscreen
Touchscreen van de iPod Touch/iPhone werkt niet met een normaal pennetje of als je handschoenen aan hebt.
Ja, ik kan jullie ook wel voorlichten maar voor jezelf is het toch heel wat anders.. Een klant geef je, na zijn wensen gehoorde te hebben, een keuze tussen 2 toestellen. Ik kan kiezen uit de hele voorraad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:53 schreef koei het volgende:
En nu ga ik ook naar bed! Morgen weer de hele ochtend werken
Die lijkt me ook erg gaaf, de N serie van nokia is per slot van rekening een KONING seriequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit je moet even wachten en voor de Nokia N97 gaan![]()
![]()
Die telefoon verkopen wij ook.. Gaar slap pauperding dat het is. Maar hij is wel in trek..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker grote knoppen, makkelijk in het gebruik, lijkt me wat voor Poit!
En Noby Noby Boy:
WHAT
THE
FUCK
Wat een rare shitIk heb echt geen doel kunnen ontdekken, vet lang rond zitten kloten, geniaal!
Metal Gear Online is trouwens echt GEWELDIGHOT DAMN
Killzone demo heeft me niet echt kunnen overtuigen
Ik mis Carmageddon...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Die dragrace wagen was altijd zo lekker makkelijk om kapot te raggen
Zal ik niet doen Tain, heb het sowieso niet zo op samsung. Geen slecht spul hoor maar vind het gewoon niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:49 schreef Tain het volgende:
Ow btw Poit, ga ieder geval niet voor de Samsung Omnia... Zag gisteren iemand in de tram met dat toestel en die was 2 minuten aan het kloten met de interface om een belletje te kunnen plegen...
Dat hebben we allang boy, heerschende mensen worden geboren met een blikje bier in de hand. De navelstreng gebruiken we om, na consumptie van de godendrank, een telefoon te maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon Poit een blik en Disjfa een blik en touwtje er tussen en dan kunnen jullie de hele dag ouwebetten GRATISZZZZZZ!>!!>!>!
Dat komt toch omdat de iPhone twee meerdere inputs kan uitlezen? Da's wel een leuk iets van dat ding.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
touchscreen != touchscreen
Touchscreen van de iPod Touch/iPhone werkt niet met een normaal pennetje of als je handschoenen aan hebt.
Mwah, als je een groot scherm zou hebben zoals dit:quote:
zekers.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:27 schreef disjfa het volgende:
Ja maar met zo`n scherm heeft het nut. Op een minitelefoon passen je vingers er niet eens op
Mogguhquote:
Gruwelijk vet manquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, als je een groot scherm zou hebben zoals dit:
Nee, touchscreen is niet vet, heb het nu ook op m'n telefoon zitten maar vind het eigenlijk alleen maar lastig. Knoppen FTW!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
Touchscreen is gewoon vet wat Disjfa ook zegt
[..]
Gruwelijk vet man![]()
Indeed. Je kan alles in een daglicht zetten dat het goed is. Maar er is ook een schaduwzijde. En bij touchscreen is dat op dit moment bij telefoonsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, touchscreen is niet vet, heb het nu ook op m'n telefoon zitten maar vind het eigenlijk alleen maar lastig. Knoppen FTW!!
Knoppen + Touchscreen = winquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, touchscreen is niet vet, heb het nu ook op m'n telefoon zitten maar vind het eigenlijk alleen maar lastig. Knoppen FTW!!
Ik vind het wel vet alleen is het niet handig achter het stuur ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hoort handsfree te bellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet alleen is het niet handig achter het stuur ofzoDan lukt het echt niet
Ja maar kansloos zoekt kansloosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet alleen is het niet handig achter het stuur ofzoDan lukt het echt niet
Vandaar dus waarschijnlijk mijn keuze voor de SE Xperia, die heeft beide én ziet er nice uitquote:
Ziet er ook wel nice uit inderdaad. Al zou ik liever dan een wat groter scherm hebben..quote:
quote:You are in line.
Position in queue: 4366
Oeh, da's best spijtig... Ik koop echt té veel aan die crap..quote:
Wat heb ik nou gezegd wat jij moet doen als grote mensen praten?quote:
Daarom wil ik ook geen cc nummer weten van willekeurige mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, da's best spijtig... Ik koop echt té veel aan die crap..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd wat jij moet doen als grote mensen praten?
Ja, ik snap het gezeik ook niet over die PSN cards.. Zeker niet voor de euro gebieden..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook geen cc nummer weten van willekeurige mensen
Ik wacht wel op de psn cards die nooit uitkomen, en anders mag sony een hoerige dood sterven en koop ik gewoon niets
Wel jammer van burnout party pack
Is wel grappig om te volgen op de sony community. Dat is bijna de enige thread die zovaak gekickt word met de vraag "en? zijn ze er al!?"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik snap het gezeik ook niet over die PSN cards.. Zeker niet voor de euro gebieden..
Wat had ik nou gezegd???!?!?!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:40 schreef AQuila360 het volgende:
Op zo'n muziek ding game wachten....
Misschien moet jij een conspiracy theory docu maken ofzo, over AQuilaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef disjfa het volgende:
Forumposters zijn geen jongen of meisje! Als je microsoft zou mogen geloven.
Hij zaait veel haat in de wereld door zijn reacties! Dat zou best kunne. Maar dan is de hamvraag. Is AQ een botje geschreven door een hater van oppermachtige mensen of is het een duitser!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Misschien moet jij een conspiracy theory docu maken ofzo, over AQuila
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij zaait veel haat in de wereld door zijn reacties! Dat zou best kunne. Maar dan is de hamvraag. Is AQ een botje geschreven door een hater van oppermachtige mensen of is het een duitser!
Ik vergeet het steedsquote:
Zaai ik haatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij zaait veel haat in de wereld door zijn reacties! Dat zou best kunne. Maar dan is de hamvraag. Is AQ een botje geschreven door een hater van oppermachtige mensen of is het een duitser!
Je kan ook ipv ons met je onzin vervelen deze kopen:quote:
Komt er ook geluid uit??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook ipv ons met je onzin vervelen deze kopen:
[ afbeelding ]
Dan kan je voor je hier op "Invoeren" klikt, een keer daarop drukken. En dan op "< terug" in je browser klikken. Dan is de wereld weer fijn!
Ik wil hem eigenlijk bestellen om mn collega`s te ergeren en hij kost 5 pond bij play.comquote:
Ik ga weer een kwaliteitsverbeterings sessie op mijn posts loslaten! Verwacht vanaf vanavond betere posts van mijn kant!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook ipv ons met je onzin vervelen deze kopen:
[ afbeelding ]
Dan kan je voor je hier op "Invoeren" klikt, een keer daarop drukken. En dan op "< terug" in je browser klikken. Dan is de wereld weer fijn!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga weer een kwaliteitsverbeterings sessie op mijn posts loslaten! Verwacht vanaf vanavond betere posts van mijn kant!
We gaan het zien Baas Dquote:
Ik wil ook wel onaardig doen tegen jou hoor, maar jij meukpost niet zoveel onzinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef koei het volgende:
Aww, ik vind dat jullie niet zo onaardig tegen Aquila moeten doen!
Volgens mij is die gek op me Koeiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef koei het volgende:
Aww, ik vind dat jullie niet zo onaardig tegen Aquila moeten doen!
Koei zoek een nieuwe datequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat was dat gedoe nu met een prijsvraag ofzo? Waar ging dat over
Een avondje knoeiharde dierensex!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Wat kan je winnen danEn waar staat die shizzle
Met Koeiquote:
En dat allemaal foor Fok!games!TVquote:
In HDAQ kwaliteit?quote:
Ik neem aan dat HDAQ gewoon sd alleen dan burred upscaled is met vele artifacts. Nee natuurlijk niet!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat HDAQ gewoon sd alleen dan burred upscaled is met vele artifacts. Nee natuurlijk niet!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat HDAQ gewoon sd alleen dan burred upscaled is met vele artifacts. Nee natuurlijk niet!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:43 schreef Poit het volgende:
Piraten winnen altijd!!!
GOMU GOMU NO!!!!
PISTOLLLUU WHIPPUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:43 schreef Poit het volgende:
Piraten winnen altijd!!!
GOMU GOMU NO!!!!
PISTOLLLUU WHIPPUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:51 schreef Poit het volgende:
Piraten met afro's zijn veel stoerder:
[ afbeelding ]
Een nieuwe chick in de crew!quote:
Ik moet het echt meer gaan doen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wil een ps3 voor metal gear online
GameBabequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een nieuwe chick in de crew!
Dobbel joe tie ef??quote:
koop er dan een...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wil een ps3 voor metal gear online
It is good on the dark sidequote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dobbel joe tie ef??
Pics or it didn't happen!!!
Komt die ook hier naar toe? misschien dat die 2 dolle honden zich dan wat meer gedragen!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een nieuwe chick in de crew!
Ik denk juist dat het erger wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komt die ook hier naar toe? misschien dat die 2 dolle honden zich dan wat meer gedragen!!
*fab*quote:
Ik zal het eens aan haar vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komt die ook hier naar toe? misschien dat die 2 dolle honden zich dan wat meer gedragen!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:44 schreef Bart het volgende:
GameBabe, verzoek van AQuila360 of je ook naar het GAM-slowchattopic komt
Nee, hier nog niet... een paar posts terug wel, maar hier nog niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:41 schreef Poit het volgende:
Had ik hier al mede gedeeld dan Quake Live enorm vet is!!!
Waarom nou weer die smileyquote:
Ongetwijfeld...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, hier nog niet... een paar posts terug wel, maar hier nog niet...
Ga je het daar straks ook nog doen?
quote:
Zeker wel!!!!quote:
Ik hoor er goeie verhalen over Poit dat het gewoon het spel van vroeger is maar dan gratis en in je browser ofzo? Ik heb het alleen nooit gespeeld dus heb nu ook niet zo iets van SPIELEN WEERquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker wel!!!!
Jongen, die snelheid, die souplesse, die rocketjumps en strafejumps.![]()
Echt ubervetjes!!
Daar schiet je gewoon doorheen joh.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet het echt meer gaan doen...
Maar koop ereen. Kan ik die tunnel uit je oor schieten!!!
Het is inderdaad the same old shit zoals het vroeger was.. Echt geweldig!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoor er goeie verhalen over Poit dat het gewoon het spel van vroeger is maar dan gratis en in je browser ofzo? Ik heb het alleen nooit gespeeld dus heb nu ook niet zo iets van SPIELEN WEER
Gast, 9 milimeter kogels!! Boor gewoon dat gat van je een stukje groter!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar schiet je gewoon doorheen joh.
Maar ik heb geen geld
Probeer ik hier wat voor je te ritselen, is het weer niet goedquote:
Ik ben anders heul blij met de afbeelding hoor..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Probeer ik hier wat voor je te ritselen, is het weer niet goed
Ik zal nog eens wat voor je doen
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben anders heul blij met de afbeelding hoor..
Bart zegt wel vaker van die smerige dingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:58 schreef Poit het volgende:
Ik vind dat een behoorlijk pedofiele opmerking...
Je typt ook een beetje alsof je misselijk bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
[...]
Maar ik haat quake. Elke keer als ik speel word ik misselijkStert even quakelive op omdat ik weet dat ik het ooit leuk vind en nu voel ik me als niet. Ga wel gewoon de kroeg in
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je typt ook een beetje alsof je misselijk bent.
Ik vind het best pedofiel van jou dat je daar een pedofiele opmerking in ziet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:58 schreef Poit het volgende:
Ik vind dat een behoorlijk pedofiele opmerking...
Oke, jou help ik dus echt nooit meer vanaf nu. Ik zat eraan te denken om je fantopic weer open te gooien, maar dat kan je nu dus wel vergetenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bart zegt wel vaker van die smerige dingen
Sorry ik neem het terug enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Probeer ik hier wat voor je te ritselen, is het weer niet goed
Ik zal nog eens wat voor je doen
Nou, voor deze ene keer accepteer ik het, maar ik heb je in de smiezenquote:
Ook aangenaam kennis te makenquote:
stuk sjagrijn..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, voor deze ene keer accepteer ik het, maar ik heb je in de smiezen
quote:
Damn, ik voel me weer 19quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef Poit het volgende:
[..]
stuk sjagrijn..
Potverdriedubbeltjes wat is Quake Live toch vet zeg!!
Net een paar potjes online gespeeld waaronder Team Deathmatch.. Was 6 tegen 6, was nog met 1 maatje over en the red team nog met z'n 3en. Ze stonden met z'n 3en m'n maatje af te knallen, ik had een rocketlauncher, kom van achteren, schiet, hetzij met geluk, in 1 keer die drie gasten af!!!
Jezelf quoten is zóóóóóó 2008quote:
quote:
Goed dat je er bentquote:
Ik moet mezelf af en toe in bedwang houdenquote:
Anders ga jij er ff serieus op inquote:[..]Anders ga je er ff serieus op in
Lees het topic nou eens door, met een beetje zoekwerk vind je dat makkelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet nog steeds niet het hoe en wat van die prijsvraag van Koei![]()
Zeker alleen voor genodigden ofzo
Welk topic?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lees het topic nou eens door, met een beetje zoekwerk vind je dat makkelijk.
En het ligt zo voor de hand...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet nog steeds niet het hoe en wat van die prijsvraag van Koei![]()
Zeker alleen voor genodigden ofzo
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk topic?
En ik lees nooit topics eigenlijk
quote:
quote:
Is voetbal niks voor jou?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Je komt hier haast niet tussen! Die kerl van Hattrick had gelijk toen!
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |