Je moet die gele van YumYum hebben, chickenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef Tain het volgende:
Hebben jullie ook een noodle hair guard?
[ afbeelding ]
Die van mij zit in de wasquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef Tain het volgende:
Hebben jullie ook een noodle hair guard?
[ afbeelding ]
Ik zal ze eens proberen. Maar ik vind niet zoveel noodles lekker. Alle andere smaken van yumyum zijn viesquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef Poit het volgende:
Nee, die vind ik niet zo
In die van Indomie zitten 5 zakjes, 1 met kruiden, 1 met uit, 1 met chili peper, 1 met olie en 1 met marinade. Beter wordt het niet
Probeer je nou iets goed te praten door iets anders wat ook slecht is er tegenaan te zetten.quote:
Neehoor, ik probeer het in een ander perspectief neer te zetten. En noodles zijn helemaal niet slecht, zolang je maar de goede hebt. Want er is inderdaad kneiterveel zooi te vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Probeer je nou iets goed te praten door iets anders wat ook slecht is er tegenaan te zetten.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef SummerBreeze het volgende:
zo, eerst eens even een TVP
Dat zeiden meer mensen, maar die veren tussen je tanden! Man!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
2 pakjes instant noodles met champignons en kip erbij
Ik zit hier aan de saaie vers ontdooide boterham, maar wel 1 met pindakaas mét stukjes noot en smeerkaas met sambalquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
2 pakjes instant noodles met champignons en kip erbij
Jij wilt hiermee zeggen dat een boterham saai is, maar een smaakloze substatie in een plastic bekertje interesant isquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de saaie vers ontdooide boterham, maar wel 1 met pindakaas mét stukjes noot en smeerkaas met sambal
Mijn noodles zitten heel niet in een plastic bekertjequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij wilt hiermee zeggen dat een boterham saai is, maar een smaakloze substatie in een plastic bekertje interesant is
Damn
In je reactie geef je niet aan of noodles nu wel dan niet saai zijn, en je gaat een zijverhaal aan over je broodquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn noodles zitten heel niet in een plastic bekertje
En het brood dat ik in de vriezer heb liggen is inderdaad saai, zaanse snijder of iets van de AH. Er was niets anders meer.
Nee, disjfa, ik bevestig dan mijn boterham saai is en als extratje verkondig ik dat mijn noodles niet komen uit een plastic beker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
In je reactie geef je niet aan of noodles nu wel dan niet saai zijn, en je gaat een zijverhaal aan over je broodDus je reactie gaat eigenlijk helemaal nergens over
Poitje, je faalt een beetje.
Jamaar jamaar jamaar jij reageert nu ineens zo niet Poit achtig dus ik moet welquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
disjfa, wilt u mij niet verwarren met AQuila360. Bij voorbaat dank..
Waarvoor mijn excuses.. Terug naar de orde van de dag:quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar jij reageert nu ineens zo niet Poit achtig dus ik moet wel
Ja, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef disjfa het volgende:
Nicolette is ook enorm sexy, ze moet alleen niet lachen, daar jaagt ze olifanten mee weg
[ afbeelding ]
Al die oude vrouwen die jij loopt te posten worden gewoon veravngen voor nieuwe <20 damesquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:55 schreef Poit het volgende:
Ik mis trouwens fabDaphne Bunskoek op tv
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Al die oude vrouwen die jij loopt te posten worden gewoon veravngen voor nieuwe <20 damesDat is de wereld. Leef ermee. Die oude lekkere dames zijn nu allemaal lelijk, uitgezakt en boven de 20. Ik bedoel!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Vandaag dus ziek gemeld op school, ik had wel een afspraak met een coach maar die was om half 11. Ik heb me tegen 8 uur ziek gemeld.
Hij wou met mij praten omtrent mijn afwezigheid de laatste periode, zodoende krijg ik vandaag een mailtje dat ik ben uitgeschreven.
Om duidelijk te zijn : Ik had eerdere afspraken omtrent mijn aanwezigheid.
Wat moet ik nu ?
Stoppen met schoolquote:
Herpak je edje en ga door ga gewoon ergens bij een boer op het land werken ofzo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef Edwinuss het volgende:
Vandaag dus ziek gemeld op school, ik had wel een afspraak met een coach maar die was om half 11. Ik heb me tegen 8 uur ziek gemeld.
Hij wou met mij praten omtrent mijn afwezigheid de laatste periode, zodoende krijg ik vandaag een mailtje dat ik ben uitgeschreven.
Om duidelijk te zijn : Ik had eerdere afspraken omtrent mijn aanwezigheid.
Wat moet ik nu ?
En daarom haat ik carnaval, dat jostigehalte in de nummersquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Het was weer een geweldige carnaval. Burp.
Reageer gewoon niet, dan gaat het vanzelf weer weg!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En daarom haat ik carnaval, dat jostigehalte in de nummers![]()
Die tijden zijn al jaren geleden afgelopen. Tegenwoordig heb je echt wel diploma's nodigquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Herpak je edje en ga door ga gewoon ergens bij een boer op het land werken ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |