Uiteraardquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dus jij hebt de schepper daarna flinkt vervloekt neem ik aan?
Evolutie is theorie net als zwaartekracht een theorie is. Het is al bewezen, schijnbaar vergeten heel veel mensen dit. En evolutie is niet zozeer een antwoord op de vraag hoe het begonnen is maar hoe het werkt. Ook een punt wat vaak vergeten wordt. Ja kan best gelovig zijn en in evolutie geloven, niets mis mee, alleen is je uitgangspunt dan anders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Yesse het volgende:
Het is niet geheel onmogelijk btw. dat het scheppingsverhaal niet aannemelijk is. Omdat het nooit 100% zeker is wat er is gebeurd. Het is heel goed mogelijk dat er een God is die het eencellige diertje waar wij allemaal uit zijn geëvolueerd heeft verzonnen. Of de big bang voor mij part. Want er is nog steeds niet helemaal duidelijk waarom de big bang ontstond en waarom wij uit het niets zijn ontstaan.
Maarja, je weet niets zeker, maar voor het feit dat dieren en mensen en planten en de hele zooi evolueren dáár is toch wel genoeg bewijs voor? Anders kunnen vogels niet van kleur veranderen.
Exactquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Evolutie is theorie net als zwaartekracht een theorie is. Het is al bewezen, schijnbaar vergeten heel veel mensen dit. En evolutie is niet zozeer een antwoord op de vraag hoe het begonnen is maar hoe het werkt. Ook een punt wat vaak vergeten wordt. Ja kan best gelovig zijn en in evolutie geloven, niets mis mee, alleen is je uitgangspunt dan anders.
Niet? want het was de 2e keer? Want alleen een ezel stoot zich immer niet 2 keer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef PieterBas het volgende:
Dankzij de Schepper stootte ik mijn teen.. Hoewel Darwin zou zeggen.. dat ik ieder geval geen evolutie was van een ezel
Why?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
Morgen op de scooter naar fucking Arnhem
scootersquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
Morgen op de scooter naar fucking Arnhem
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Yesse het volgende:
Misschien zitten we wel in iemands grote teen. Dat het universum eigenlijk een bloedcel is waarbij de sterren en de planeten het zuurstof van de persoon zijn. En daarom ontploffen soms planeten en sterren
Pciesquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
ExactEn daar gaan veel mensen de mist in. Die gaan er van uit dat de evolutietheorie zegt dat de aarde niet door God is gemaakt. Enige wat het ontkracht is dat de aarde niet in 7 mensen dagen is gebouwd en dat de dieren er niet zomaar op zijn 'gepleurd'.
Valt wel meequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Why?
Is dat ver met de scooter voor jou?
Ja het klopte niet helemaal, maar het feit dat we in iets anders kunnen zitten met ons universum is niet geheel onmogelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Als je (net zoals ik
) wat van chemie en hoe atomen en moleculen onderling met elkaar interacties aangaan dan weet je dat dat niet kan
Maar mooie theorie, nontheless
27 km, maar ik ken die hele dorpen niet waar ik dan door ga komenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Why?
Is dat ver met de scooter voor jou?
Klopt, doet me altijd denken aan het einde van Men in Black, dat ons universum een bol is die dan weer lijkt een knikker waar andere wezens mee spelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het klopte niet helemaal, maar het feit dat we in iets anders kunnen zitten met ons universum is niet geheel onmogelijkJe weet namelijk nooit of er nog dingen bestaan waar we het bestaan niet van weten
Aardig eindje nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
27 km, maar ik ken die hele dorpen niet waar ik dan door ga komen
Ik heb me daar vaker aan gestoten..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet? want het was de 2e keer? Want alleen een ezel stoot zich immer niet 2 keer aan dezelfde steen.
Nijmegen is dichterbij als Arnhem geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt wel mee
Ze wilde eerst al helemaal naar Nijmegen scooteren om mij op mijn toetje te meppen
Tof he eigenlijk het universumquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, doet me altijd denken aan het einde van Men in Black, dat ons universum een bol is die dan weer lijkt een knikker waar andere wezens mee spelen
Verder vertonen sterrenstelsels ook overeenkomsten met de subatomaire deeltjes, de manier waarom planeten onderling en met hun ster omgaan bijvoorbeeld.
Ja. Wetenschap is zooquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tof he eigenlijk het universumEr zijn zoveel ongrijpbare dingen
Jaa die ken ik denk ik welquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Wetenschap is zoo
Aanrader, de docu van Hawking, twee delen, The History of Everything. Echt geniaal.
mooie vrouwen doen het altijd goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef denB het volgende:
Wij hebben een hele mooi foto hangen van een vrouw in bikini op een tropisch eiland met: T-Mobile - Life is for sharing![]()
Maar die hangt op de kamer, niet bij T-Mobile receptie
Is je baas homo dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
mooie vrouwen doen het altijd goedDenk alleen dat me baas het iets minder waardeert
wat voor test van wat voor onderzoek? Ik weet niet of ik er verstand van hebquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:02 schreef Yesse het volgende:
Zou ik misschien binnenkort een paar mensen een proef-test van mijn onderzoek mogen sturen? Om te kijken of alles mooi loopt enzo?
Nee, maar staat niet echt netjes hequote:
Een strand, een zonsondergang, een palmboom (tropisch werkt altijd wel goed)quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef mash_ het volgende:
weet iemand een leuk plaatje die je zou verwachten bij een bedrijf op de begaande grond in de buurt van de receptie?
Als je bij een garage werkt welquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, maar staat niet echt netjes heals het 1e wat je ziet als je binnen komt een half naakte vrouw aan de muur hangt.
Het gaat gewoon puur om of de vragen duidelijk zijn en of het niet te lang duurt dat soort dingen.. Ook of ik niet mensen beledig enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor test van wat voor onderzoek? Ik weet niet of ik er verstand van heb
ja ik zal het wel wat beter uitleggenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een strand, een zonsondergang, een palmboom (tropisch werkt altijd wel goed)
en anders: logo van het bedrijf, het platteland, een foto van de omgeving / het pand, foto van de medewerkers of een mooie poster die een beetje bij de 'sfeer' van het bedrijf hoort..
Voor wat voor bedrijf is het eigenlijk?
Dan zou ik voor iets neutraals gaan. Een foto van rotsen of stenen zijn heel neutraal bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik zal het wel wat beter uitleggenbij mijn stage maken ze E learning. dus cursus dingen via internet. ze hebben er al 1 van ehbo. en nu zijn we bezig met een nieuwe. voor bhv. En daarvoor moet ik een kantoor gebouw in 3d maken. Maar ik ben nu bezig met de Begaande grond. ziet er al redelijk uit. maar het is heel leeg. dus moet even wat leuks aan de muur hangen
Ik vind het geen probleem als je het doorstuurt.. Ik wil best even kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat gewoon puur om of de vragen duidelijk zijn en of het niet te lang duurt dat soort dingen.. Ook of ik niet mensen beledig enzo![]()
Het gaat over netwerken en heeft niet zulke moeilijke vragen..
Voorbeeldje:
Bij hoeveel zakelijke verenigingen bent u lid?
Je hoeft het verder niet in te vullen maar gewoon bekijken of het wel allemaal een beetje logisch is
Gewoon een hip modern schilderijquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik zal het wel wat beter uitleggenbij mijn stage maken ze E learning. dus cursus dingen via internet. ze hebben er al 1 van ehbo. en nu zijn we bezig met een nieuwe. voor bhv. En daarvoor moet ik een kantoor gebouw in 3d maken. Maar ik ben nu bezig met de Begaande grond. ziet er al redelijk uit. maar het is heel leeg. dus moet even wat leuks aan de muur hangen
ja zal bestquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem als je het doorstuurt.. Ik wil best even kijken
[..]
Gewoon een hip modern schilderij
En is het niet Begane Grond?
Danku dankuquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem als je het doorstuurt.. Ik wil best even kijken
maakt ook niet uit als je zulke fokking mooie 3D shit maakt trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja zal bestboeit me niet zo heel veel
mijn spelling is kut
Nah, half naakt hoeft dan ook weer niet gelijk neequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, maar staat niet echt netjes heals het 1e wat je ziet als je binnen komt een half naakte vrouw aan de muur hangt.
och het maakt wel uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maakt ook niet uit als je zulke fokking mooie 3D shit maakt trouwens
Wat een vreselijke UI heb je trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
och het maakt wel uitmaar dat ik begaande inplaats van begane schrijf maakt me dan weer niet zoveel uit. tis nou niet dat je dat dagelijks gebruikt
truequote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
och het maakt wel uitmaar dat ik begaande inplaats van begane schrijf maakt me dan weer niet zoveel uit. tis nou niet dat je dat dagelijks gebruikt
Zeurquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat een vreselijke UI heb je trouwens
uitverkocht?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We hebben vanavond een voorstelling van jullie
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef jna het volgende:
[..]
uitverkocht?
Ga jij naar die marktingdag in ede?
Ja, daarom zal ik wel niet mee mogenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
die prijzen zijn echt belachelijk150 euro per persoon ofzo
mij ook, vooral omdat het helemaal over m'n afstudeeronderwerp gaatquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, daarom zal ik wel niet mee mogen![]()
Maar het lijkt me wel interessant
Ja idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
mij ook, vooral omdat het helemaal over m'n afstudeeronderwerp gaat
waarschijnlijk welquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja idd.
Maar ga jij er wel heen dan?
heb je goed voor elkaar danquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee dat het al donderdag is, omdat ik maandag en dinsdag vrij was
Carnaval hequote:Op donderdag 26 februari 2009 12:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb je goed voor elkaar danik wil ook wel 4 dagen weekend
Ik ging dinsdag eind van de middag met de trein van Rotterdam naar Den Haag, zat heel die trein vol met clowns enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
ojaMaar zijn genoeg die gewoon moeten werken op maandag en dinsdag:o
Heb ik hier nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ohjaje zou nog een foto laten zien he
ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:20 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nu al zenuwen jna.
Bij Piles' stats staat # 832 niet, en # 835 hebben jullie twee keer gehad.quote:Topictitel: "School en studie #837 Waar Goden ook evolueren" -> "School en Stage SC #837 Waar Goden ook evolueren
"
Is gevraagd of een modje het wou veranderen, is niet gebeurdquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
# 835 hebben jullie twee keer gehad.
Ben jij al lid van omroep Cquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
ik ookGelukkig loop k nu stage in Amsterdam dus dat komt wel goed uit. Alleen ff kijken wat ik in de tussentijd ga doen, maar dat komt wel goed
Inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is gevraagd of een modje het wou veranderen, is niet gebeurd
Idem dito hierzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee dat het al donderdag is, omdat ik maandag en dinsdag vrij was
Ik lees ook niet alles terugquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij is tie daar al een paar keer over begonnen
Meldt zichquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef Houniet het volgende:
Welke dame hier kan mij even helpen?
Like i carequote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet? Volgende keer doe ik een topicreport of meld ik het in feedback
Kan je voor mij even een topic openenquote:
Ligt er aan wat voor een topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je voor mij even een topic openen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik.. ik.. ik zal me er proberen overheen te zetten
Ik niet sorry.. Ik kan me even niet zo snel indenken wie dat hier wel zou kunnen weten. Geloof dat JNA wel uit Den Haag komt, maar of tie daar gezeten heeft... Geen ideequote:Op donderdag 26 februari 2009 12:58 schreef TC_Artemis het volgende:
Hmm, heeft er iemand hier ervaring met afwijkend instroomprofiel tests bij de haagse hogeschool?
ik red me welquote:
Het gaat om een feest, dat alleen voor vrouwen is.quote:
Is goed..quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat om een feest, dat alleen voor vrouwen is.
Dan is het een beetje lame dat ik hem open!
Kreeg van hun via FOK! een persbericht.
Kan je die in UVT voor mij openen?
Oke balen, mmh ik ga zoiezo contact opnemen met ze zometeen, maar wat info vooraf is altijd handig natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik niet sorry.. Ik kan me even niet zo snel indenken wie dat hier wel zou kunnen weten. Geloof dat JNA wel uit Den Haag komt, maar of tie daar gezeten heeft... Geen idee
Even Bootje doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Oke balen, mmh ik ga zoiezo sowieso contact opnemen met ze zometeen, maar wat info vooraf is altijd handig natuurlijk. Helaas het verkeerde profiel gekozen, nooit in begeleid ook. E&M is voor pussy's, doe mij maar techniek.
Ik heb uberhaupt geen ervaring met profielen. Was net op tijd weg daarvoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Oke balen, mmh ik ga zoiezo contact opnemen met ze zometeen, maar wat info vooraf is altijd handig natuurlijk. Helaas het verkeerde profiel gekozen, nooit in begeleid ook. E&M is voor pussy's, doe mij maar techniek.
True, maar het is lullig als je als Nederlander fouten maakt in de taal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nederlands heb je toch niet nodig!
Ik had anders ook nog wel een vrouwlijke account voor je gehadquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat om een feest, dat alleen voor vrouwen is.
Dan is het een beetje lame dat ik hem open!
Kreeg van hun via FOK! een persbericht.
Kan je die in UVT voor mij openen?
Nee, jij wel? Wat gebeurt er eigenlijk met je geld als je lid wordt maar ze redden het niet?quote:
Imperfectie siert de mens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True, maar het is lullig als je als Nederlander fouten maakt in de taal.
ik maak zelf ook fouten hoor
Sommige wel ja.quote:
Weet ik niet, via je stage kan je 50% korting krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Wat gebeurt er eigenlijk met je geld als je lid wordt maar ze redden het niet?
NPquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef Houniet het volgende:
[31-03] Sex & The City CRAVEparty
Thnx Milou__________.
ik zie dat we sowieso de helft betalen omdat we jonger dan 26 zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik niet, via je stage kan je 50% korting krijgen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Milou__ het volgende:
En wie moet er meteen weer een flauwe tvp plaatsen..![]()
Oh oke, had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
ik zie dat we sowieso de helft betalen omdat we jonger dan 26 zijn
Ja precies, ik wil best 6 euro per jaar betalen (12 zou ik zelfs wel willen betalen) maar dan moeten ze het wel reddenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh oke, had ik nog niet gezien.
Ben toch wel benieuwd wat er met het geld gebeurt als er ze de 50.000 niet halen..
Er zijn genoeg feesten met alleen maar vrouwenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
"Er is niks mis met een feescht met alleen maar vrouwen!"
wie is tegenwoordig nou nog jonger dan 26?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
ik zie dat we sowieso de helft betalen omdat we jonger dan 26 zijn
Ik de komende 7 jaar nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie is tegenwoordig nou nog jonger dan 26?
I knowquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg feesten met alleen maar vrouwen![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt? ben jij nog zo'n lekker jong ding?
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
Zo, pauze weer voorbij, tijd om aan het werk te gaan
quote:
Goh, dan mag ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef PieterBas het volgende:
16 mag ook hoor.. met toestemming van de ouders/voogd
Lijkt me toch knap lastig..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geven je ouders/voogds toestemming
Mijn pa doet niet moeilijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geven je ouders/voogds toestemming
Mevrouw.. mag ik de liefde bedrijven met uw dochter..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn pa doet niet moeilijk![]()
Mijn ma moet je het maar niet vragen gok ik zo
Hm. ik zit in WIDM theorieën en ik denk niet dat mensen mij hierover willen horenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig niet veel voor nodig
Je zegt het ook veelste oudbolligquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mevrouw.. mag ik de liefde bedrijven met uw dochter..
*pats*.. Ik denk dat het een nee is...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mevrouw.. mag ik de liefde bedrijven met uw dochter..
*pats*.. Ik denk dat het een nee is...
Ik wel!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hm. ik zit in WIDM theorieën en ik denk niet dat mensen mij hierover willen horen
Hoe moet het danquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je zegt het ook veelste oudbollig
"Tuurlijk jongen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe moet het dan
Ik ga uw dochter vanavond uit elkaar trekken, dan zo snel mogelijk weer naar huis.. om daarna niks meer van me te laten horen.. en dat u over negen maanden oma bent..
Toffe moeder heb je danquote:
Het is geen SEX scquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
toch gaat het hier minder over sex als je zou verwachten
Minder danquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Je wilt zeggen dat het ergens anders meer over seks gaat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Aandachtshoer vs Aandachtshoerquote:
Gewoon ronduit kansloos, maar sbs6 zal er vast wel bij zitten met hun neus jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aandachtshoer vs Aandachtshoer
Ik las dat Dries een lied ging opnemen voor de slachtoffers van de vliegramp..
Beetje overdrevenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik las dat Dries een lied ging opnemen voor de slachtoffers van de vliegramp..
ik hoop het welquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik kan het niet meer vinden.. nou ja, had net zo goed een hoax kunnen zijn.
Zoek een levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoek een levenZie je eigen spoiler jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mooi zo, nu je vriend nog overtuigen
Euhm, wil je 1 woord er voor of mag het meer zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Yesse het volgende:
Iemand enig idee hoe je een "Dongel" (van KPN) ook wel kan noemen?
UMTS-kaartquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Yesse het volgende:
Hele week nog, WIDMquote:
Een Dingel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef Yesse het volgende:
Dommel toch?quote:
Geen dank, heb toevallig zelf zo'n dingquote:
Da's de hond van Semafour of hoe je die vent zijn naam ook typtquote:
Maar toch ben je dan wel goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Boh, ik hoor net dat ik de moeilijkste opgaven van een tentamen van een paar weken terug als enige van de 80 man goed had en toch heb ik dat tentamen niet gehaald
Ja leuk, daar heb ik nu niks aanquote:
Je had hem dus beter fout kunnen hebben, dan was de kans groter dat je het gehaald hadquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Boh, ik hoor net dat ik de moeilijkste opgaven van een tentamen van een paar weken terug als enige van de 80 man goed had en toch heb ik dat tentamen niet gehaald
Wel je bent gewoon te briljant voor de rest van het tentamenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja leuk, daar heb ik nu niks aan
Dat dat ik ook een keer op de middelbare school bij Aardrijkskunde. Het hele jaar had 'm fout, alleen ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Je had hem dus beter fout kunnen hebben, dan was de kans groter dat je het gehaald had![]()
(mooie theorie)
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel je bent gewoon te briljant voor de rest van het tentamen
En gehaald?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dat dat ik ook een keer op de middelbare school bij Aardrijkskunde. Het hele jaar had 'm fout, alleen ik niet
Aan het vraagteken zie ik dat je het niet snapt....quote:
Ik snap hem wel, maar was het maar zo'n feest dat het zo werktequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan het vraagteken zie ik dat je het niet snapt....![]()
Bij mij AK ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat wel, AK en Engels waren m'n beste vakken
Dus je bent boswachter in Engeland ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat wel, AK en Engels waren m'n beste vakken
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus je bent boswachter in Engeland ?
Dat was als ik goed was in Biologiequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus je bent boswachter in Engeland ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wat doe je danquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was als ik goed was in Biologie
Misschien weet jij het antwoord ook danquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik blijk ook nog eens ongeluk te hebben gehadNormaal geeft die docent de mensen met een 5 (oa ik dus) een extra kans om hun 'verneukte' opgave nog eens over te doen. Maar omdat er nu zoveel mensen een 5 hadden, deed hij dat dit jaar voor het eerst niet
Fucked by the systemquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef Bravebart het volgende:
ff krassenDan win je nog eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Appeltaart will do en een flesje rode wijn!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
Fuck it, ik ga die gast gewoon mailen of ik niet als uitzondering mag omdat ik die ene opgave als enige goed had
ik ben media en entertainment management gaan studeren. ik doe dus niks met m'n talentenquote:
Wel een toffe studie lijkt mequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
ik ben media en entertainment management gaan studeren. ik doe dus niks met m'n talenten
Is het ook wel, alleen zuigt inhollandquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel een toffe studie lijkt me!
Check!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Appeltaart will do en een flesje rode wijn!
Dat zou zomaar kunnen... nooit geweestquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Is het ook wel, alleen zuigt inholland
QFTquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Is het ook wel, alleen zuigt inholland
Oh ik las er overheenquote:
Uuh jezusquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien weet jij het antwoord ook dan
Het ging transport in NL (oa de betuwelijn en HSL)
De vraag was:
Op welke manier is de HSL positief voor het vrachttransport in NL?
zoiets was het, weet niet meer precies hoe de vraag toen werd gesteld
ja ik weet dus niet meer of er specifiek "op de weg" bijstond. Maar door de HSL gaan er toch niet minder gewone treinen rijden?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh jezusIk heb maar 2 jaar AK gehad hoor
Ik denk omdat de lijn een deel ban het reguliere spoornet minder zal belasten waardoor dat vrijkomt voor vrachttransport? Of ging het over vrachttransport over de weg?
En jij had nog wel de moeilijkste vraag goed!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik blijk ook nog eens ongeluk te hebben gehadNormaal geeft die docent de mensen met een 5 (oa ik dus) een extra kans om hun 'verneukte' opgave nog eens over te doen. Maar omdat er nu zoveel mensen een 5 hadden, deed hij dat dit jaar voor het eerst niet
Jawel, want de lijnen waar dan de HSL op gaat rijden verdwijnen toch of worden minder?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik weet dus niet meer of er specifiek "op de weg" bijstond. Maar door de HSL gaan er toch niet minder gewone treinen rijden?
Hint: het gaat dus over transport op de weg
Jaja, nu weet ik het welquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
En jij had nog wel de moeilijkste vraag goed!
Dan zou er ook betere verbindingen moeten komen met bedrijvenparken..quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want de lijnen waar dan de HSL op gaat rijden verdwijnen toch of worden minder?
OkZelfde verhaal misschien; door de HSL gaan mensen op dat traject sneller met de trein dan met de auto, dus zal de drukte op de weg afnemen -> minder files -> sneller transport?
Zoiets?
Goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want de lijnen waar dan de HSL op gaat rijden verdwijnen toch of worden minder?
OkZelfde verhaal misschien; door de HSL gaan mensen op dat traject sneller met de trein dan met de auto, dus zal de drukte op de weg afnemen -> minder files -> sneller transport?
Zoiets?
Het zonnetje schijnt hier...quote:
dat programma is 1 grote mindfuck. Daar wil ik geene expert in zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je daar expert in zijn?
Joah, maar die wegen staan vaak niet vastquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zou er ook betere verbindingen moeten komen met bedrijvenparken..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
GoedGelukkig zat je niet bij mij op de middelbare school want dan moest ik de credits delen
![]()
Maar over die HSL: Volgens mij blijven de gewone treinen normaal rijden en gaat die HSL er gewoon bij rijden voor de mensen die daar specifiek voor kiezen (en dus ook extra betalen)
Lekker je collega's op naaien..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
dat programma is 1 grote mindfuck. Daar wil ik geene expert in zijn
Maar het blijft een leuk programmaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Nouja, dat denk ik. Anders is die hele hsl geen toevoeging geweest aangezien je dan nog evenveel treinen hebt toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, maar die wegen staan vaak niet vast
[..]
Is dat zo?Kan best hoor, ik heb me echt nog nooit verdiept in de HSL, dus
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Het is toch Wie is de Mol? Dat is toch gewoon een spel waarbij 1 iemand de boel probeert te verzieken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker je collega's op naaien..
Dan schrijf ik het over op 30 post-it'squote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
Milieu bewuste mensen die onder elke email : please consider the environment > do you really need to print this e-mail? zetten
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
Milieu bewuste mensen die onder elke email : please consider the environment > do you really need to print this e-mail? zetten
Was ik maar net als Barney...quote:
Ik weet er ondertussen alles overquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je daar expert in zijn?
Het is inderdaad echt kutquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Het is toch Wie is de Mol? Dat is toch gewoon een spel waarbij 1 iemand de boel probeert te verzieken?
Het spel zelf lijkt me geweldig om te doen. Alleen door de manier van monteren en het feit dat het bn'ers zijn (die niet voor het geld spelen en dus allemaal mollen) Is het 1 grote mindfuckquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Het is toch Wie is de Mol? Dat is toch gewoon een spel waarbij 1 iemand de boel probeert te verzieken?
zo inderdaad..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was ik maar net als Barney...
Ja kloptquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Nouja, dat denk ik. Anders is die hele hsl geen toevoeging geweest aangezien je dan nog evenveel treinen hebt toch?
ja ok.. nooit fanatiek gevolgd ofzo.. Volgens mij wel een ok programma ja..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
Het spel zelf lijkt me geweldig om te doen. Alleen door de manier van monteren en het feit dat het bn'ers zijn (die niet voor het geld spelen en dus allemaal mollen) Is het 1 grote mindfuckWel 1 van de beste programma's op de NL tv
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. ik kan me altijd zo ergeren aan dat extra..
Wipe Out heb ik nog niet gezien..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. nooit fanatiek gevolgd ofzo.. Volgens mij wel een ok programma ja..
Maar waarom gaan ze nou Knightrider 2009 uitzenden tegenover Wipe Out????![]()
![]()
![]()
ik ben koning leedvermaak, dus ik hou gewoon van dat soort programma'squote:Op donderdag 26 februari 2009 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wipe Out heb ik nog niet gezien..
Jij zegt het waarschijnlijk ook, maar daar ga ik ook mijn mening niet voor bijstellenquote:
Het commentaar is vreselijk, de rest valt meequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wipe Out heb ik nog niet gezien..
carnavallen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
Warme Balletjes van de Koningin
Zin in morgen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:Warme Balletjes van de Koningin
Zin in morgen
Heeeeeel soms hebben ze eens een leuke grapquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Het commentaar is vreselijk, de rest valt mee
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. ik kan me altijd zo ergeren aan dat extra..
Je vergeet een aantal é'squote:Op donderdag 26 februari 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heeeeeel soms hebben ze eens een leuke grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |