abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66472275

Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!

Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
Yesse -> Is Duaal student en studeert af bij een reclame bureau! (25 mei af?)
PieterBas -> Ondertussen (druk) bezig met zijn scriptie aan het schrijven
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Piles --> Gaat afstuderen bij z'n vorige stagebedrijf Iets met processen en management-informatie.
Bravebart --> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Goeroe86 --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
mash_ --> Loopt stage bij een e learning bedrijf.
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Milou__ --> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr.
Daph_ --> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af
Toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Maraca --> Loopt stage bij een accountantskantoor van februari t/m juli
Puala --> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage

Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Vrij om aan te vullen

(de OP)
Fuck the EBU
pi_66472286
Eerste
pi_66472297
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Dus jij hebt de schepper daarna flinkt vervloekt neem ik aan?
Uiteraard
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_66472325
pi_66472340
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Yesse het volgende:
Het is niet geheel onmogelijk btw. dat het scheppingsverhaal niet aannemelijk is. Omdat het nooit 100% zeker is wat er is gebeurd. Het is heel goed mogelijk dat er een God is die het eencellige diertje waar wij allemaal uit zijn geëvolueerd heeft verzonnen. Of de big bang voor mij part. Want er is nog steeds niet helemaal duidelijk waarom de big bang ontstond en waarom wij uit het niets zijn ontstaan.

Maarja, je weet niets zeker, maar voor het feit dat dieren en mensen en planten en de hele zooi evolueren dáár is toch wel genoeg bewijs voor? Anders kunnen vogels niet van kleur veranderen.
Evolutie is theorie net als zwaartekracht een theorie is. Het is al bewezen, schijnbaar vergeten heel veel mensen dit. En evolutie is niet zozeer een antwoord op de vraag hoe het begonnen is maar hoe het werkt. Ook een punt wat vaak vergeten wordt. Ja kan best gelovig zijn en in evolutie geloven, niets mis mee, alleen is je uitgangspunt dan anders.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_66472360
Misschien zitten we wel in iemands grote teen. Dat het universum eigenlijk een bloedcel is waarbij de sterren en de planeten het zuurstof van de persoon zijn. En daarom ontploffen soms planeten en sterren
Fuck the EBU
pi_66472371
Dankzij de Schepper stootte ik mijn teen.. Hoewel Darwin zou zeggen.. dat ik ieder geval geen evolutie was van een ezel
pi_66472382
Morgen op de scooter naar fucking Arnhem
pi_66472406
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Evolutie is theorie net als zwaartekracht een theorie is. Het is al bewezen, schijnbaar vergeten heel veel mensen dit. En evolutie is niet zozeer een antwoord op de vraag hoe het begonnen is maar hoe het werkt. Ook een punt wat vaak vergeten wordt. Ja kan best gelovig zijn en in evolutie geloven, niets mis mee, alleen is je uitgangspunt dan anders.
Exact En daar gaan veel mensen de mist in. Die gaan er van uit dat de evolutietheorie zegt dat de aarde niet door God is gemaakt. Enige wat het ontkracht is dat de aarde niet in 7 mensen dagen is gebouwd en dat de dieren er niet zomaar op zijn 'gepleurd'.
Fuck the EBU
pi_66472417
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef PieterBas het volgende:
Dankzij de Schepper stootte ik mijn teen.. Hoewel Darwin zou zeggen.. dat ik ieder geval geen evolutie was van een ezel
Niet? want het was de 2e keer? Want alleen een ezel stoot zich immer niet 2 keer aan dezelfde steen.
pi_66472418
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
Why?
Is dat ver met de scooter voor jou?
pi_66472428
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
scooters
pi_66472432
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Yesse het volgende:
Misschien zitten we wel in iemands grote teen. Dat het universum eigenlijk een bloedcel is waarbij de sterren en de planeten het zuurstof van de persoon zijn. En daarom ontploffen soms planeten en sterren
Als je (net zoals ik ) wat van chemie en hoe atomen en moleculen onderling met elkaar interacties aangaan dan weet je dat dat niet kan

Maar mooie theorie, nontheless
pi_66472447
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:

[..]

Exact En daar gaan veel mensen de mist in. Die gaan er van uit dat de evolutietheorie zegt dat de aarde niet door God is gemaakt. Enige wat het ontkracht is dat de aarde niet in 7 mensen dagen is gebouwd en dat de dieren er niet zomaar op zijn 'gepleurd'.
Pcies
pi_66472459
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Why?
Valt wel mee
Ze wilde eerst al helemaal naar Nijmegen scooteren om mij op mijn toetje te meppen
pi_66472471
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je (net zoals ik ) wat van chemie en hoe atomen en moleculen onderling met elkaar interacties aangaan dan weet je dat dat niet kan

Maar mooie theorie, nontheless
Ja het klopte niet helemaal, maar het feit dat we in iets anders kunnen zitten met ons universum is niet geheel onmogelijk Je weet namelijk nooit of er nog dingen bestaan waar we het bestaan niet van weten
Fuck the EBU
pi_66472503
Whehe sowieso wat zijn 7 dagen eigenlijk voor een God? Dagen, uren, jaren, eeuwen )
Fuck the EBU
pi_66472507
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Why?
27 km, maar ik ken die hele dorpen niet waar ik dan door ga komen
pi_66472537
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja het klopte niet helemaal, maar het feit dat we in iets anders kunnen zitten met ons universum is niet geheel onmogelijk Je weet namelijk nooit of er nog dingen bestaan waar we het bestaan niet van weten
Klopt, doet me altijd denken aan het einde van Men in Black, dat ons universum een bol is die dan weer lijkt een knikker waar andere wezens mee spelen

Verder vertonen sterrenstelsels ook overeenkomsten met de subatomaire deeltjes, de manier waarom planeten onderling en met hun ster omgaan bijvoorbeeld.
pi_66472579
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:

[..]

27 km, maar ik ken die hele dorpen niet waar ik dan door ga komen
Aardig eindje nog
pi_66472588
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

scooters
Mensen die Nico heten
pi_66472601
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Aardig eindje nog
School is even ver, maar compleet de andere kant op
pi_66472611
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Niet? want het was de 2e keer? Want alleen een ezel stoot zich immer niet 2 keer aan dezelfde steen.
Ik heb me daar vaker aan gestoten..
pi_66472615
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Valt wel mee
Ze wilde eerst al helemaal naar Nijmegen scooteren om mij op mijn toetje te meppen
Nijmegen is dichterbij als Arnhem geloof ik
pi_66472651
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, doet me altijd denken aan het einde van Men in Black, dat ons universum een bol is die dan weer lijkt een knikker waar andere wezens mee spelen

Verder vertonen sterrenstelsels ook overeenkomsten met de subatomaire deeltjes, de manier waarom planeten onderling en met hun ster omgaan bijvoorbeeld.
Tof he eigenlijk het universum Er zijn zoveel ongrijpbare dingen
Fuck the EBU
pi_66472722
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:35 schreef Yesse het volgende:

[..]

Tof he eigenlijk het universum Er zijn zoveel ongrijpbare dingen
Ja. Wetenschap is zoo

Aanrader, de docu van Hawking, twee delen, The History of Everything. Echt geniaal.
pi_66472723
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Mensen die Nico heten
pi_66472765
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

pi_66472823
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja. Wetenschap is zoo

Aanrader, de docu van Hawking, twee delen, The History of Everything. Echt geniaal.
Jaa die ken ik denk ik wel Ik heb laatst ook een heel tof boek gelezen die gewoon heel simpel van begin tot eind alles uitlegt.. Ook helemaal waarom mensen bijvoorbeeld bepaalde emoties hebben of op een bepaalde manier reageren.. Kutte is, ik weet de titel niet meer
Fuck the EBU
pi_66472834
Rechten is saai!
Zit me hier met een boek voor mn gezicht, vragen te maken en val bijna in slaap
pi_66472923
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:

[..]

puke over me baby!
pi_66473055
zo ben ik ook weer even
pi_66473084
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef mash_ het volgende:
zo ben ik ook weer even
Gezellig
pi_66473122
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:49 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Gezellig
Ja he
pi_66473171
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef mash_ het volgende:
zo ben ik ook weer even
wat knus!
pi_66473250
weet iemand een leuk plaatje die je zou verwachten bij een bedrijf op de begaande grond in de buurt van de receptie?
pi_66473320
Wij hebben een hele mooi foto hangen van een vrouw in bikini op een tropisch eiland met: T-Mobile - Life is for sharing
Maar die hangt op de kamer, niet bij T-Mobile receptie
pi_66473354
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef denB het volgende:
Wij hebben een hele mooi foto hangen van een vrouw in bikini op een tropisch eiland met: T-Mobile - Life is for sharing
Maar die hangt op de kamer, niet bij T-Mobile receptie
mooie vrouwen doen het altijd goed Denk alleen dat me baas het iets minder waardeert
pi_66473435
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

mooie vrouwen doen het altijd goed Denk alleen dat me baas het iets minder waardeert
Is je baas homo dan?
pi_66473449
Zou ik misschien binnenkort een paar mensen een proef-test van mijn onderzoek mogen sturen? Om te kijken of alles mooi loopt enzo?
Fuck the EBU
pi_66473451
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Is je baas homo dan?
misschien wel gewoon vrouwlijk en hetero?
pi_66473497
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:02 schreef Yesse het volgende:
Zou ik misschien binnenkort een paar mensen een proef-test van mijn onderzoek mogen sturen? Om te kijken of alles mooi loopt enzo?
wat voor test van wat voor onderzoek? Ik weet niet of ik er verstand van heb
pi_66473498
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Is je baas homo dan?
Nee, maar staat niet echt netjes he als het 1e wat je ziet als je binnen komt een half naakte vrouw aan de muur hangt.
pi_66473511
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:55 schreef mash_ het volgende:
weet iemand een leuk plaatje die je zou verwachten bij een bedrijf op de begaande grond in de buurt van de receptie?
Een strand, een zonsondergang, een palmboom (tropisch werkt altijd wel goed)

en anders: logo van het bedrijf, het platteland, een foto van de omgeving / het pand, foto van de medewerkers of een mooie poster die een beetje bij de 'sfeer' van het bedrijf hoort..

Voor wat voor bedrijf is het eigenlijk?
Fuck the EBU
pi_66473544
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef mash_ het volgende:

[..]

Nee, maar staat niet echt netjes he als het 1e wat je ziet als je binnen komt een half naakte vrouw aan de muur hangt.
Als je bij een garage werkt wel
pi_66473553
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

wat voor test van wat voor onderzoek? Ik weet niet of ik er verstand van heb
Het gaat gewoon puur om of de vragen duidelijk zijn en of het niet te lang duurt dat soort dingen.. Ook of ik niet mensen beledig enzo

Het gaat over netwerken en heeft niet zulke moeilijke vragen..

Voorbeeldje:
Bij hoeveel zakelijke verenigingen bent u lid?

Je hoeft het verder niet in te vullen maar gewoon bekijken of het wel allemaal een beetje logisch is
Fuck the EBU
pi_66473586
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef Yesse het volgende:

[..]

Een strand, een zonsondergang, een palmboom (tropisch werkt altijd wel goed)

en anders: logo van het bedrijf, het platteland, een foto van de omgeving / het pand, foto van de medewerkers of een mooie poster die een beetje bij de 'sfeer' van het bedrijf hoort..

Voor wat voor bedrijf is het eigenlijk?
ja ik zal het wel wat beter uitleggen bij mijn stage maken ze E learning. dus cursus dingen via internet. ze hebben er al 1 van ehbo. en nu zijn we bezig met een nieuwe. voor bhv. En daarvoor moet ik een kantoor gebouw in 3d maken. Maar ik ben nu bezig met de Begaande grond. ziet er al redelijk uit. maar het is heel leeg. dus moet even wat leuks aan de muur hangen
pi_66473644
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

ja ik zal het wel wat beter uitleggen bij mijn stage maken ze E learning. dus cursus dingen via internet. ze hebben er al 1 van ehbo. en nu zijn we bezig met een nieuwe. voor bhv. En daarvoor moet ik een kantoor gebouw in 3d maken. Maar ik ben nu bezig met de Begaande grond. ziet er al redelijk uit. maar het is heel leeg. dus moet even wat leuks aan de muur hangen
Dan zou ik voor iets neutraals gaan. Een foto van rotsen of stenen zijn heel neutraal bijvoorbeeld..

Gooi er ook wat 3D planten bij, maken het meestal wel wat mooier Ooh en een mooie balie voor de receptioniste
Fuck the EBU
pi_66473653
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het gaat gewoon puur om of de vragen duidelijk zijn en of het niet te lang duurt dat soort dingen.. Ook of ik niet mensen beledig enzo

Het gaat over netwerken en heeft niet zulke moeilijke vragen..

Voorbeeldje:
Bij hoeveel zakelijke verenigingen bent u lid?

Je hoeft het verder niet in te vullen maar gewoon bekijken of het wel allemaal een beetje logisch is
Ik vind het geen probleem als je het doorstuurt.. Ik wil best even kijken
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

Gewoon een hip modern schilderij

En is het niet Begane Grond?
pi_66473679
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem als je het doorstuurt.. Ik wil best even kijken
[..]

Gewoon een hip modern schilderij

En is het niet Begane Grond?
ja zal best boeit me niet zo heel veel mijn spelling is kut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo