abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66472275

Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!

Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
Yesse -> Is Duaal student en studeert af bij een reclame bureau! (25 mei af?)
PieterBas -> Ondertussen (druk) bezig met zijn scriptie aan het schrijven
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Piles --> Gaat afstuderen bij z'n vorige stagebedrijf Iets met processen en management-informatie.
Bravebart --> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Goeroe86 --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
mash_ --> Loopt stage bij een e learning bedrijf.
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Milou__ --> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr.
Daph_ --> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af
Toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Maraca --> Loopt stage bij een accountantskantoor van februari t/m juli
Puala --> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage

Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Vrij om aan te vullen

(de OP)
Fuck the EBU
pi_66472286
Eerste
pi_66472297
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Dus jij hebt de schepper daarna flinkt vervloekt neem ik aan?
Uiteraard
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_66472325
pi_66472340
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:20 schreef Yesse het volgende:
Het is niet geheel onmogelijk btw. dat het scheppingsverhaal niet aannemelijk is. Omdat het nooit 100% zeker is wat er is gebeurd. Het is heel goed mogelijk dat er een God is die het eencellige diertje waar wij allemaal uit zijn geëvolueerd heeft verzonnen. Of de big bang voor mij part. Want er is nog steeds niet helemaal duidelijk waarom de big bang ontstond en waarom wij uit het niets zijn ontstaan.

Maarja, je weet niets zeker, maar voor het feit dat dieren en mensen en planten en de hele zooi evolueren dáár is toch wel genoeg bewijs voor? Anders kunnen vogels niet van kleur veranderen.
Evolutie is theorie net als zwaartekracht een theorie is. Het is al bewezen, schijnbaar vergeten heel veel mensen dit. En evolutie is niet zozeer een antwoord op de vraag hoe het begonnen is maar hoe het werkt. Ook een punt wat vaak vergeten wordt. Ja kan best gelovig zijn en in evolutie geloven, niets mis mee, alleen is je uitgangspunt dan anders.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_66472360
Misschien zitten we wel in iemands grote teen. Dat het universum eigenlijk een bloedcel is waarbij de sterren en de planeten het zuurstof van de persoon zijn. En daarom ontploffen soms planeten en sterren
Fuck the EBU
pi_66472371
Dankzij de Schepper stootte ik mijn teen.. Hoewel Darwin zou zeggen.. dat ik ieder geval geen evolutie was van een ezel
pi_66472382
Morgen op de scooter naar fucking Arnhem
pi_66472406
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Evolutie is theorie net als zwaartekracht een theorie is. Het is al bewezen, schijnbaar vergeten heel veel mensen dit. En evolutie is niet zozeer een antwoord op de vraag hoe het begonnen is maar hoe het werkt. Ook een punt wat vaak vergeten wordt. Ja kan best gelovig zijn en in evolutie geloven, niets mis mee, alleen is je uitgangspunt dan anders.
Exact En daar gaan veel mensen de mist in. Die gaan er van uit dat de evolutietheorie zegt dat de aarde niet door God is gemaakt. Enige wat het ontkracht is dat de aarde niet in 7 mensen dagen is gebouwd en dat de dieren er niet zomaar op zijn 'gepleurd'.
Fuck the EBU
pi_66472417
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef PieterBas het volgende:
Dankzij de Schepper stootte ik mijn teen.. Hoewel Darwin zou zeggen.. dat ik ieder geval geen evolutie was van een ezel
Niet? want het was de 2e keer? Want alleen een ezel stoot zich immer niet 2 keer aan dezelfde steen.
pi_66472418
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
Why?
Is dat ver met de scooter voor jou?
pi_66472428
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
scooters
pi_66472432
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:26 schreef Yesse het volgende:
Misschien zitten we wel in iemands grote teen. Dat het universum eigenlijk een bloedcel is waarbij de sterren en de planeten het zuurstof van de persoon zijn. En daarom ontploffen soms planeten en sterren
Als je (net zoals ik ) wat van chemie en hoe atomen en moleculen onderling met elkaar interacties aangaan dan weet je dat dat niet kan

Maar mooie theorie, nontheless
pi_66472447
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:

[..]

Exact En daar gaan veel mensen de mist in. Die gaan er van uit dat de evolutietheorie zegt dat de aarde niet door God is gemaakt. Enige wat het ontkracht is dat de aarde niet in 7 mensen dagen is gebouwd en dat de dieren er niet zomaar op zijn 'gepleurd'.
Pcies
pi_66472459
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Why?
Valt wel mee
Ze wilde eerst al helemaal naar Nijmegen scooteren om mij op mijn toetje te meppen
pi_66472471
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je (net zoals ik ) wat van chemie en hoe atomen en moleculen onderling met elkaar interacties aangaan dan weet je dat dat niet kan

Maar mooie theorie, nontheless
Ja het klopte niet helemaal, maar het feit dat we in iets anders kunnen zitten met ons universum is niet geheel onmogelijk Je weet namelijk nooit of er nog dingen bestaan waar we het bestaan niet van weten
Fuck the EBU
pi_66472503
Whehe sowieso wat zijn 7 dagen eigenlijk voor een God? Dagen, uren, jaren, eeuwen )
Fuck the EBU
pi_66472507
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Why?
27 km, maar ik ken die hele dorpen niet waar ik dan door ga komen
pi_66472537
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja het klopte niet helemaal, maar het feit dat we in iets anders kunnen zitten met ons universum is niet geheel onmogelijk Je weet namelijk nooit of er nog dingen bestaan waar we het bestaan niet van weten
Klopt, doet me altijd denken aan het einde van Men in Black, dat ons universum een bol is die dan weer lijkt een knikker waar andere wezens mee spelen

Verder vertonen sterrenstelsels ook overeenkomsten met de subatomaire deeltjes, de manier waarom planeten onderling en met hun ster omgaan bijvoorbeeld.
pi_66472579
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:

[..]

27 km, maar ik ken die hele dorpen niet waar ik dan door ga komen
Aardig eindje nog
pi_66472588
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

scooters
Mensen die Nico heten
pi_66472601
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:33 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Aardig eindje nog
School is even ver, maar compleet de andere kant op
pi_66472611
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Niet? want het was de 2e keer? Want alleen een ezel stoot zich immer niet 2 keer aan dezelfde steen.
Ik heb me daar vaker aan gestoten..
pi_66472615
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Valt wel mee
Ze wilde eerst al helemaal naar Nijmegen scooteren om mij op mijn toetje te meppen
Nijmegen is dichterbij als Arnhem geloof ik
pi_66472651
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, doet me altijd denken aan het einde van Men in Black, dat ons universum een bol is die dan weer lijkt een knikker waar andere wezens mee spelen

Verder vertonen sterrenstelsels ook overeenkomsten met de subatomaire deeltjes, de manier waarom planeten onderling en met hun ster omgaan bijvoorbeeld.
Tof he eigenlijk het universum Er zijn zoveel ongrijpbare dingen
Fuck the EBU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')