SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Today For A Better Tomorrow
Dat werkt niet, heb ik al eens geprobeerd en toen propte Disney de Donald Duck als straf voor mij helemaal vol met Douwe Dabbertquote:
Dan nog liever Willie Wortelquote:Op donderdag 26 februari 2009 03:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat werkt niet, heb ik al eens geprobeerd en toen propte Disney de Donald Duck als straf voor mij helemaal vol met Douwe Dabbert
Die was nog erger dan Mickey idd. Hoe de fuck kan je al die onduidelijke door elkaar lopende ballonetjes lezen, als je daar al zin in hebt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat werkt niet, heb ik al eens geprobeerd en toen propte Disney de Donald Duck als straf voor mij helemaal vol met Douwe Dabbert
Wortel is wel okay, alleen die wandelende lichtgevende dildo van 'm kan mij minder bekoren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan nog liever Willie Wortel
Ducktales, woehoe......quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga pitten. Voor de mensen die nu - net als ik - helemaal over de rooie zijn vanwege die klote muis: mijn excuses, kijk dit even en je hebt zó weer een glimlach op je gezicht![]()
Neuh...quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het de moeite waard om de op helemaal te lezen?
Neequote:Op donderdag 26 februari 2009 06:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het de moeite waard om de op helemaal te lezen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:56 schreef KirkLazarus het volgende:
Subklacht: Mickey Mouse heet in Duitsland Mickey Maus, maar Donald Duck heet gewoon Donald Duck in plaats van Donald Ente.
Dit is een look-a-likequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef wise het volgende:
nee, donald was een heilige
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!1!!11![]()
![]()
!1!1!1 Het is hem toch echt
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:04 schreef esco_ het volgende:
Samenvatting:Drawnsex.org?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt echt een zieke geest man
zingen in bad (met 4 leeuwenpootjes) bijvoorbeeld terwijl ik met een oversized borstel m'n rug schrobquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef DrPwn het volgende:
ik modelleer grote delen van mijn leven naar donald en dagobert duck
Dat zijn de mooiste verhalen vind ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 03:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Morgen als ik die pockets terug de zolder op smijt duikel ik wel even 'Oom Dagobert: de jonge jaren van een steenrijke eend' op, opdat dit nooit meer zal gebeuren.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:44 schreef behangplakker het volgende:
Ik sla altijd demonstratief de verhalen van Mickey en zijn vriendjes overDonald en Dagobert zijn de shit
Verder zijn Donald & Diederik samen gewoon grappig, aangezien Donald altijd boos is op Diederik.
[..]
Dat zijn de mooiste verhalen vind ik![]()
Donald ging altijd al met zijn tijd mee hoor, dat wilde Carl altijdquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef DrPwn het volgende:
als ik heute het donald duck weekblad opensla zie ik overigens vaak van die verrotte verhalen over dat donald een ipod heeft of dat kwik kwek & kwak hun livejournal updaten ofzo, die simpele humor is een beetje pleite lijkt 't
toen geluk nog heel gewoon was en ze dachten dat de toekomst uit vliegende auto's en robots met een knipperende lamp in plaats van een neus zou bestaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Donald ging altijd al met zijn tijd mee hoor, dat wilde Carl altijd
Dat stuk met die kapperstoelquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:54 schreef DrPwn het volgende:
[..]
toen geluk nog heel gewoon was en ze dachten dat de toekomst uit vliegende auto's en robots met een knipperende lamp in plaats van een neus zou bestaan
dunno het spreekt me niet zo aan maar dat zal aan mij liggen
dit was de toekomst dachten ze:
(haha trouwens)
Douwe is een baas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef Cybey het volgende:
Klote verhalen in het Donald Duck weekblad:
- Tokkie Tor
- Dombo
- Bambi
- De Leeuwenkoning
- Madam Mikmak (viel nog wel mee)
- Mickey Mouse
- Douwe Dabbert
QFTquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Luth. het volgende:
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, maar dat werd gesloten door Boswachter. toen ik hem PMde waarom kreeg ik als antwoord dat Mickey Mouse hem herinnerde aan de keer dat hij bezopen met een veel te dik wijf naar huis ging, waarna hij er bij het ontkleden achterkwam dat ze een mickey mouse slipje aan had.
Ik verzin dit niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Luth. het volgende:
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, maar dat werd gesloten door Boswachter. toen ik hem PMde waarom kreeg ik als antwoord dat Mickey Mouse hem herinnerde aan de keer dat hij bezopen met een veel te dik wijf naar huis ging, waarna hij er bij het ontkleden achterkwam dat ze een mickey mouse slipje aan had.
Ik verzin dit niet
Wel tof, Disney had wel lef toen. Zie ik ze nu niet meer doen zoiets.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
Voor mensen die benieuwd zijn naar die nazi donald
Goede OP, dat moet gezegd wordenquote:Ik bedoel: Donald heeft ook weleens zo'n debiel over de vloer: Diederik Duck, maar Donald schroomt er niet voor om die ransaap een corrigerende tik te geven als hij over schreef gaat. Maar nee, Mickey blijft altijd zo dodelijk positief tegen die Goofy-pik.
Goede kick, dat moet gezegd wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goede OP, dat moet gezegd worden
Nu zijn ze ook veel meer gericht op kinderen. Tijdens en voor de oorlog was het meer voor jongvolwassenen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel tof, Disney had wel lef toen. Zie ik ze nu niet meer doen zoiets.
Tante Katrien is dus eigenlijk helemaal geen tante van Kwik, Kwek en Kwak.quote:
Oma duck heet Doortje, dus ze is wel de zus van Dagoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tante Katrien is dus eigenlijk helemaal geen tante van Kwik, Kwek en Kwak.
En ik dacht ook altijd dat oma Duck de zus was van Dagobert.
Ligt eraan hoe je het ziet. Als Donald de oom is van Kwik, Kwek en Kwak en hij heeft een vaste relatie met Katrien, is zij dus in principe de tante... Maar die relatie tussen Donald en Katrien vind ik nogal eens twijfelachtig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
Oma Duck staat rechts van het midden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Luth. het volgende:
[..]
Oma duck heet Doortje, dus ze is wel de zus van Dago
Dumbella is de zus van Donald Duck en de moeder van Kwik, Kwek en Kwak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het ziet. Als Donald de oom is van Kwik, Kwek en Kwak en hij heeft een vaste relatie met Katrien, is zij dus in principe de tante... Maar die relatie tussen Donald en Katrien vind ik nogal eens twijfelachtig.
Oma (Dora, niet Doortje) Duck heeft drie kinderen: Trijntje, Driekus en Snater. Snater is de vader van Donald Duck. Moeder van Donald Duck is Hortensia, zus van Dagobert Duck. Trijntje Duck krijgt later een kind met ene Fortunus Geluk: Guus Geluk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En ik dacht ook altijd dat oma Duck de zus was van Dagobert.
Maar in genoeg verhalen wordt Oma Duck de zus van Dagobert genoemd!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef KirkLazarus het volgende:
Het levensverhaal van Oom Dagobert knoopt een hoop eindjes aan elkaarIk denk dat ze bij het maken van die stamboom ook die verhalen als bron hebben gebruikt.
De Ducks zijn cool, jij bent zeker zo'n Mickey Mouse fanboyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:16 schreef wise het volgende:
Jesus zeg, discussiëren over de stamboom van Donald Duck. Het is een eend, een EEND en bovendien ook nog een cartoon!!!!!!!!
disney en ducks interesseert me geen reetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:27 schreef error32 het volgende:
[..]
De Ducks zijn cool, jij bent zeker zo'n Mickey Mouse fanboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |