quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!1!!11![]()
![]()
!1!1!1 Het is hem toch echt
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:04 schreef esco_ het volgende:
Samenvatting:Drawnsex.org?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt echt een zieke geest man
zingen in bad (met 4 leeuwenpootjes) bijvoorbeeld terwijl ik met een oversized borstel m'n rug schrobquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef DrPwn het volgende:
ik modelleer grote delen van mijn leven naar donald en dagobert duck
Dat zijn de mooiste verhalen vind ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 03:19 schreef KirkLazarus het volgende:
Morgen als ik die pockets terug de zolder op smijt duikel ik wel even 'Oom Dagobert: de jonge jaren van een steenrijke eend' op, opdat dit nooit meer zal gebeuren.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:44 schreef behangplakker het volgende:
Ik sla altijd demonstratief de verhalen van Mickey en zijn vriendjes overDonald en Dagobert zijn de shit
Verder zijn Donald & Diederik samen gewoon grappig, aangezien Donald altijd boos is op Diederik.
[..]
Dat zijn de mooiste verhalen vind ik![]()
Donald ging altijd al met zijn tijd mee hoor, dat wilde Carl altijdquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef DrPwn het volgende:
als ik heute het donald duck weekblad opensla zie ik overigens vaak van die verrotte verhalen over dat donald een ipod heeft of dat kwik kwek & kwak hun livejournal updaten ofzo, die simpele humor is een beetje pleite lijkt 't
toen geluk nog heel gewoon was en ze dachten dat de toekomst uit vliegende auto's en robots met een knipperende lamp in plaats van een neus zou bestaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Donald ging altijd al met zijn tijd mee hoor, dat wilde Carl altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |