Dat stuk met die kapperstoelquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:54 schreef DrPwn het volgende:
[..]
toen geluk nog heel gewoon was en ze dachten dat de toekomst uit vliegende auto's en robots met een knipperende lamp in plaats van een neus zou bestaan
dunno het spreekt me niet zo aan maar dat zal aan mij liggen
dit was de toekomst dachten ze:
(haha trouwens)
Douwe is een baas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef Cybey het volgende:
Klote verhalen in het Donald Duck weekblad:
- Tokkie Tor
- Dombo
- Bambi
- De Leeuwenkoning
- Madam Mikmak (viel nog wel mee)
- Mickey Mouse
- Douwe Dabbert
QFTquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Luth. het volgende:
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, maar dat werd gesloten door Boswachter. toen ik hem PMde waarom kreeg ik als antwoord dat Mickey Mouse hem herinnerde aan de keer dat hij bezopen met een veel te dik wijf naar huis ging, waarna hij er bij het ontkleden achterkwam dat ze een mickey mouse slipje aan had.
Ik verzin dit niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Luth. het volgende:
Ik heb hier al eens een topic over gemaakt, maar dat werd gesloten door Boswachter. toen ik hem PMde waarom kreeg ik als antwoord dat Mickey Mouse hem herinnerde aan de keer dat hij bezopen met een veel te dik wijf naar huis ging, waarna hij er bij het ontkleden achterkwam dat ze een mickey mouse slipje aan had.
Ik verzin dit niet
Wel tof, Disney had wel lef toen. Zie ik ze nu niet meer doen zoiets.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
Voor mensen die benieuwd zijn naar die nazi donald
Goede OP, dat moet gezegd wordenquote:Ik bedoel: Donald heeft ook weleens zo'n debiel over de vloer: Diederik Duck, maar Donald schroomt er niet voor om die ransaap een corrigerende tik te geven als hij over schreef gaat. Maar nee, Mickey blijft altijd zo dodelijk positief tegen die Goofy-pik.
Goede kick, dat moet gezegd wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goede OP, dat moet gezegd worden
Nu zijn ze ook veel meer gericht op kinderen. Tijdens en voor de oorlog was het meer voor jongvolwassenen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel tof, Disney had wel lef toen. Zie ik ze nu niet meer doen zoiets.
Tante Katrien is dus eigenlijk helemaal geen tante van Kwik, Kwek en Kwak.quote:
Oma duck heet Doortje, dus ze is wel de zus van Dagoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tante Katrien is dus eigenlijk helemaal geen tante van Kwik, Kwek en Kwak.
En ik dacht ook altijd dat oma Duck de zus was van Dagobert.
Ligt eraan hoe je het ziet. Als Donald de oom is van Kwik, Kwek en Kwak en hij heeft een vaste relatie met Katrien, is zij dus in principe de tante... Maar die relatie tussen Donald en Katrien vind ik nogal eens twijfelachtig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
Tante Katrien is dus eigenlijk helemaal geen tante van Kwik, Kwek en Kwak.
Oma Duck staat rechts van het midden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:50 schreef Luth. het volgende:
[..]
Oma duck heet Doortje, dus ze is wel de zus van Dago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |