quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom
Remlof had het over een kloon ofzo waar hij niet vanaf weet en daarom krijgt hij vanaf 1 maart pas een unban.quote:
Boh, op mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Remlof had het over een kloon ofzo waar hij niet vanaf weet en daarom krijgt hij vanaf 1 maart pas een unban.
Ik heb geen idee, we waren gebleven bij het woordje piemel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
BP, waar blijft m'n volgende vraag dan?
Dude?! Jij klikte altijd de smileys aan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil de lapo vast wel![]()
Irritant om telkens de smileys te moeten typen
Ik heb hem liever terug vóór jou verjaardagquote:
Ik denk dat nat kutje volgtquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we waren gebleven bij het woordje piemel?
jouwquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb hem liever terug vóór jou verjaardag
Ik moest lachen, maar dat zou niet gepast zijn.quote:
Fap.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
ALLE FUNCTIES WERKEN WEER BIJ ME
Die verjaardag is niet van jou, maar van miljoenen andere mensenquote:
2222, help me herinneren dat ik dan wat moois post.quote:
Sadistquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar dat zou niet gepast zijn.
het is mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die verjaardag is niet van jou, maar van miljoenen andere mensen
Doe het. Red ons. Verlos ons van het kwaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen moet ik weer de lapo halen om de telling goed te doen.
I must!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe het. Red ons. Verlos ons van het kwaad.
ok, watdan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2222, help me herinneren dat ik dan wat moois post.
Objectie ! Je kunt je niet iets toeëigenenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
het is mijn verjaardag
jouw verjaardag voor jou dus..
Ga morgen maar in een kiosk kijken op de verjaardagskaartenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Objectie ! Je kunt je niet iets toeëigenen
Correctquote:
Ik eigen mezelf WD en BT toe voor MIJN verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Objectie ! Je kunt je niet iets toeëigenen
Ik weiger het te gelovenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ga morgen maar in een kiosk kijken op de verjaardagskaarten
Euhm, wát?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik eigen mezelf WD en BT toe voor MIJN verjaardag
Catering is altijd belangrijk bij feestjes. Ze zullen het goed doen in de keuken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik eigen mezelf WD en BT toe voor MIJN verjaardag
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Catering is altijd belangrijk bij feestjes. Ze zullen het goed doen in de keuken.
Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je niet uit een grote taart komen en voor mij dansen?
Ja hoor prima, voor 10 000 euro per minuut.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je niet uit een grote taart komen en voor mij dansen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
En dan doe je dat gare dansje uit dat joetoebfilmpje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor prima, voor 10 000 euro per minuut.
Dat is geen dansjequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan doe je dat gare dansje uit dat joetoebfilmpje?
Niks, laat maar. Ik ga niet in je keuken staan met je verjaardag.quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan doe je dat gare dansje uit dat joetoebfilmpje?
Hoeft niet, dat doet BT al..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks, laat maar. Ik ga niet in je keuken staan met je verjaardag.
Of koeien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen, je kunt nog beter kippen gaan houden.
Dat heeft toch geen nuttttt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat doet BT al..
jij mag bij mij op schoot
Ik maak zelfs een vriendenprijsje voor jequote:
Vrienden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak zelfs een vriendenprijsje voor je9999 per minuut, ik hoop dat je vrijgevige vrienden hebt
Chuck Norris can kill two stones with one bird.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
Waarom moet alles bij jou nut hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen nuttttt.
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chuck Norris can kill two stones with one bird.
Vind ik leuker.
Chuck Norris puts the "laughter" in "manslaughter".quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chuck Norris can kill two stones with one bird.
Vind ik leuker.
BT, schaam je. Bij deze ben jij een kutuserquote:
Chuck Norris can divide by zero.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Chuck Norris puts the "laughter" in "manslaughter".
Chuck Norris can touch MC Hammerquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Chuck Norris puts the "laughter" in "manslaughter".
Wat wil je ermee bereiken dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarom moet alles bij jou nut hebben?
Tieten zijn kippenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen, je kunt nog beter kippen gaan houden.
* Breathtaking schaamt zich niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BT, schaam je. Bij deze ben jij een kutuser
nietsquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat wil je ermee bereiken dan?
Vrouwen zijn wel kippen. Want in Bottom zeggen ze altijd 'birds'quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tieten zijn kippen
Kippen zijn tieten
Zijn vrouwen dan tieten ?
Zodra je hem kent ga jij je heel diep schamenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking schaamt zich niet.
Dan zorg ik ervoor dat ik 'm nooit leer kennen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zodra je hem kent ga jij je heel diep schamen_!
Ik lachte hardopquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
The only time Chuck Norris was wrong was when he thought he had made a mistake.
Je moet een film van hem kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zorg ik ervoor dat ik 'm nooit leer kennen.
Weet je wat ik ga doen? Ik ga slapenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet een film van hem kijken
tof nummer idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
"Let the Bodies Hit the Floor" was originally written as Chuck Norris' theme song.
Ik ben dol op dat liedje.
Die ook inderdaad jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tof nummer idd.
wehehetof nummer nog steeds
Hehe.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
The First rule of Chuck Norris is: you do not talk about Chuck Norris.
En, vind je 'm een beetje een 'papa beer'?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.Inderdaad. Ik ken 'm trouwens alleen qua uiterlijk.
Jawel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En, vind je 'm een beetje een 'papa beer'?
Och jah, hier in Brabant noemen we de vrouwtjes ook altijd Kippetjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel kippen. Want in Bottom zeggen ze altijd 'birds'
Ik ben zo maagdelijk dat ik geen borsthaar heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel.Lekker veel borsthaar, lekker om in te woelen.
Beter. Ik haat lichaamshaar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zo maagdelijk dat ik geen borsthaar heb.
Chuck Norris did not "lose" his virginity, he stalked it and then destroyed it with extreme prejudice.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zo maagdelijk dat ik geen borsthaar heb.
Neuh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chuck Norris did not "lose" his virginity, he stalked it and then destroyed it with extreme prejudice.
Maar even serieus, heb je geen borsthaar?
Ik heb het ook nog niet echt..quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chuck Norris did not "lose" his virginity, he stalked it and then destroyed it with extreme prejudice.
Maar even serieus, heb je geen borsthaar?
Als 1 schaap over de dam is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet echt..
Dan zijn wij kale schapen ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als 1 schaap over de dam is...
een kale schaap is geen baasquote:
Maar je foto zegt wat anders...quote:
Daar zie je heul geen borst, laat staan haar!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar je foto zegt wat anders...!!
Top!quote:
ook geen baard-haar..quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar zie je heul geen borst, laat staan haar!
[..]
Top!
Maar dat scheer ik dan ook. Ik ga er toch zeker niet onverzorgd uitzien!quote:
Bij Bottom noemen ze het vogeltjes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och jah, hier in Brabant noemen we de vrouwtjes ook altijd Kippetjes
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
What a splendid pie,
Pizza-pizza pie,
Every minute, every second,
Buy, buy, buy, buy, buy,
What a splendid pie,
Pizza-pizza pie,
Every minute, every second,
Buy, buy, buy, buy, buy.
Pepperoni and green peppers
Mushrooms, olive, chives,
Pepperoni and green peppers
Mushrooms, olive, chives.
Need therapy, therapy,
Advertising causes need,
Therapy, therapy,
Advertising causes need,
Therapy, therapy,
Advertising causes need,
Therapy, therapy,
Advertising causes need.
Als vrouwmensen weer eieren gingen leggen..... vraag me af hoe de wereld er dan uit zou zienquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij Bottom noemen ze het vogeltjes.
SOAD als in Sexueel Overdraagbare Aambeien Dystrofie ?quote:
Ik laat het altijd staan, vrouwtjes vinden dat sexyquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat scheer ik dan ook. Ik ga er toch zeker niet onverzorgd uitzien!
Op onze school hebben wij plaats voor een roostermaker voor de sector HAVO/VWO.quote:
Ik had niet anders verwacht, je ziet er dan ook onverzorgd uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik laat het altijd staan, vrouwtjes vinden dat sexy
Hoe weet jij dat nou..quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, je ziet er dan ook onverzorgd uit.
En dat zegt iemand die lege keukenrollen als lust-object zietquote:
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die lege keukenrollen als lust-object ziet
Je fobo foto.quote:
Faal-fietser.quote:
wat je zegtquote:
HOAX, die foto is onduidelijkquote:
?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die lege keukenrollen als lust-object ziet
Op je eerdere foto zag je er ook als een grotnerd uit.quote:
Waar blijft die foto van jou en/of je zusje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar blijft je baardje foto?
Tokkie en ben er trots op, zoals een heuse helmonder dat beaamdquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op je eerdere foto zag je er ook als een grotnerd uit.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar blijft die foto van jou en/of je zusje?
Niet de vrouwen die ik begeer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik laat het altijd staan, vrouwtjes vinden dat sexy
Ga je dan mee zoenen achter de fietsen-stallingen ? hihihihihi....quote:
vrouwen die aan hun eigen baard al genoeg hebben ?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Martijn (00:23) zegt:
alleen ik ga denk ik niet
Sanna en zusje, in Oostenrijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Michelle en Stephanie Tanner uit Full House.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanna en zusje, in Oostenrijk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Alsof je wist dat het in Oostenrijk was.quote:
Euh, já.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je wist dat het in Oostenrijk was.
KWOOT MIJ NIET!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Martijn (00:23) zegt:
alleen ik ga denk ik niet
quote:
quote:
BWHEHEHE LOLLEROMGWTFBBQCHICKEN!!!11quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
vrouwen die aan hun eigen baard al genoeg hebben ?
OMGLOLLERPWN!!111quote:
OMGLOLLERPWN!!111quote:
NEEEHEEEE, net nu ik nog een paar dagen vakansiej heb!quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen ranja meer voor Zotheid.[ afbeelding ].
Idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen ranja meer voor Zotheid.[ afbeelding ].
Ik heb geen bericht?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
inbox, ze sliep daar half. liev.![]()
![]()
En dan kom je daar knuppelt NB je neer. Don't mess with Mirre, biatch.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
Mirjam. zegt: (01:11:18)
Kom je dan zo ?
Mirjam. zegt: (01:11:25)
*warmt bed op
Is dat langzaam?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:12 schreef Paaskonijn het volgende:
4EBE typt 7 seconden over het zinnetje '*warmt bed op
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan kom je daar knuppelt NB je neer. Don't mess with Mirre, biatch.
Geen idee. Gewoon een constatering.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat langzaam?
Of is het een examen typen?
Oke, mooi.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon een constatering.
Ben jij dat?quote:
Maar dat doe ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankje.Ik geil ook graag op mezelf, zoals je kan zien.
Maar na een keer of 5 houdt het wel op he?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook.
Het liefst zou ik mezelf continu doen.
Zover kom ik eigenlijk nooit. Voor die tijd zit ik altijd alweer onzin op fok te gallen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar na een keer of 5 houdt het wel op he?
Top, hoe laat en waar moet ik precies zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:42 schreef De_Ananas het volgende:
McF, je kan morgen in komen tanken bij mij!
School?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ook
nu ga ik naar school, want verslapen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
hahahahahahahahhahah ik ga nu pas slapen
quote:
NG, heeft je ex d'r password terug? Of vind je ineens hardstyle en nederhop tof?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Uhm, mijn muzieksmaak is retebreed.
Ik luister nederhop, hardstyle, emocore, techno, emotrance (zo noemen ze Enter Shikari toch voortaan), rock, indie, hardrock, electro, house, enkele klassieke nummertjes, pop.
Ik ben gewoon NG hoor, zit nu op school.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NG, heeft je ex d'r password terug? Of vind je ineens hardstyle en nederhop tof?
En zo te zien heeft ze haar pw terug ofzo. Lekker boeiend trouwens, laat d'r lekker zou ik zeggen, ik ben nu toch gelukkigquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NG, heeft je ex d'r password terug? Of vind je ineens hardstyle en nederhop tof?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
emotrance
Mensen die voor elke band een genre verzinnen, net als die ene muziekkneus. Ben z'n username even kwijt, maar wat een treurnis was datquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond.
Ik ga je een lesje leren vanmiddagquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Moet je een paar kankerklappen?
Wie zegt dat ik chinees ben?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
4ebe, je bent niet meer de enige Chinees in dit topic
De rijstekorrel valt niet ver van de boom.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
Sad..quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die voor elke band een genre verzinnen, net als die ene muziekkneus. Ben z'n username even kwijt, maar wat een treurnis was dat
Drizzt dourdenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sad..
Het maakt het alleen maar onnodig ingewikkeld.
Mao zei datquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik chinees ben?
Heb je dat van een klein vogeltje gehoord?
Ofspring ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die voor elke band een genre verzinnen, net als die ene muziekkneus. Ben z'n username even kwijt, maar wat een treurnis was dat
Oh ja?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga je een lesje leren vanmiddag!!!!
Ben je altijd zo goedgelovig?quote:
En geen hiphopquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Muziek genres:
knip
Hier krijg ik wel eenvan op mijn snoetje.
Dat was de eerste die in het oog sprong...quote:
Als je zou zeggen dat ik fucking sexy ben dan zou ik dat geloven jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je altijd zo goedgelovig?![]()
Daar moet je echt wat aan doen hoor
Dan ben je niet per se goed gelovig..quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat ik fucking sexy ben dan zou ik dat geloven ja
KB is geen Aziaat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
McF komt inkdrinken bij mij voor Ajax, moet ff kijken of die andere knaapjes ook langs willen komenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met wie?
En vrijdag ga je ook naar Utrecht?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
McF komt inkdrinken bij mij voor Ajax, moet ff kijken of die andere knaapjes ook langs willen komen
Eerder een mening.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je niet per se goed gelovig..
Dat zou een feit kunnen zijn.
Nee, ga naar Antwerpen dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vrijdag ga je ook naar Utrecht?
Subjectief.quote:
Okequote:
Volgens mij heb ik al 1000x gezegd dat ik niet gingquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik dacht dat je ook naar de KLB meet ging.
Oké, dat laatste was niet helemaal eerlijk...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon zo eerlijk mogen te zijn, D_A.
Neemt niet weg dat ik jou wel übersexy vind.
Zolang je het maar weer zelf opruimt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef IQM het volgende:
Deze donkere jongen komt zo hard.
Ik let nooit op wat jij zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 1000x gezegd dat ik niet ging
Tevens is het geen KLB meet maar een ONZ meet
Godverdomme, ik kom zo hard dat je au zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang je het maar weer zelf opruimt.
Ik heb vnanacht serieus gedroomd dat er een wijf in m'n ballen zat te knijpenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef Florian_ het volgende:
Ballenknijpende studente opgepakt
Best een lekkere chick! Jammer dat ze een ballenknijper is
ONZquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al 1000x gezegd dat ik niet ging
Tevens is het geen KLB meet maar een ONZ meet
Waarom? Ik zou je nog wel een loempia aanbieden als ik je zagquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ONZMaar als jij niet komt, dan ga ik wel.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef Florian_ het volgende:
Nee, want ik ben veel te bang dat ik word aangerand door jouquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou je nog wel een loempia aanbieden als ik je zag
Nou, die mag zo hard in mijn ballen knijpen als ze wil!quote:
Neem 4ebe dan mee dan kan ik haar aanranden ipv jou.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want ik ben veel te bang dat ik word aangerand door jou
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje.
Heeft ie dan naakt de deur opengedaan, ofzo?
Ik zie het anders niet echt voor me
Ja is goed. Maar ik mag eerst!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Neem 4ebe dan mee dan kan ik haar aanranden ipv jou.
Vast wel!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Bobby-B is er de mogelijkheid dat we jou nog een keer in het echt gaan zien?
quote:Meisje (15) beunt verdienstelijk bij als jetslet
Een jonge deerne uit het Engelse Newcastle is ontmaskerd als een beroepsbimbo met duurbetaalde hotelkameractiviteiten. Het vijftien jarige meisje was overdag een keurige scholiere maar bij het vallen van de nacht transformeerde zijn tot een luxehoer, een vamp niet wars van bondage- en andersoortige sm-spelletjes. En daar tikte het hertje een slordige 2000 euro per week als zakgeld bij af.
Het was haar leraar die ontdekte dat het meisje er een twijfelachtig dubbelleven op nahield. Deze trof per toeval (uhuh) condooms, lingerie, sm-accesoires en vooral naamkaartjes met daarop het logo van het escortebureau aan in haar schooltas. Ook haar ouders wisten van niets. Het meisje was al ruim een jaar aan het Sophie Hilbranden en had inmiddels een imposant klantenbestand opgebouwd.
Even werd nog gedacht dat het haar ouders waren die haar lichaam exploiteerde. Dit bleek echter niet het geval. Zelfs het escortbureau was in de smoesjes van de tiener getrapt. Deze werd voorgehouden dat ze 18 zou zijn.
Volgens de politie hoefde ze het voor het geld niet te doen, haar ouders zijn welgesteld, aldus een woordvoerder. Deze doen er verder alles aan om de identiteit van de tiener verborgen te houden. Wanneer u echter in de omgeving van Urk binnenkort een raar pratend meisje folders ziet rondbrengen, dan zou dat zomaar eens het vijftienjarige hoertje kunnen zijn. Geld krijgt ze er niet voor, maar onbetaalbaar veel naastenliefde zal haar ten deel vallen.
Als je die reacties eronder op de FP leest dan schijnt het om een dik vatsig mens te gaanquote:
Toch wel vreemd dat zo'n escortbureau zoiets niet natrekt (hihi). Daar zullen ze ook nog wel problemen mee krijgen.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je die reacties eronder op de FP leest dan schijnt het om een dik vatsig mens te gaan
Nergens op.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar slaat dat van Urk op?
Misschien zie ik haar danmag ze wel even met mij spelen
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar slaat dat van Urk op?
Misschien zie ik haar danmag ze wel even met mij spelen
...quote:
En terecht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat zo'n escortbureau zoiets niet natrekt (hihi). Daar zullen ze ook nog wel problemen mee krijgen.
Bedankt, nu heb ik weer geen zin om te fappen vanavondquote:
We kunnen simultaan gaan fappen als je hier bent.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik weer geen zin om te fappen vanavond
Ach, als ik thuis kom hangt er een mooie foto van mij en mijn vriendin aan de muur dan heb ik vanzelf wel weer zin om te fappenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik weer geen zin om te fappen vanavond
Uiteraard. Je word al gecontroleerd als je drank of sigaretten koopt en bij zoiets niet?quote:
Hey lekker ding!quote:
Tsja.. Traci Lords lukte het toentertijd ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard. Je word al gecontroleerd als je drank of sigaretten koopt en bij zoiets niet?Dat is wel erg faal.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, als ik thuis kom hangt er een mooie foto van mij en mijn vriendin aan de muur dan heb ik vanzelf wel weer zin om te fappenop mijn kant van de foto dan.
Dat wilde ik dus net al tikken, maar ik was d'r naam kwijtquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja.. Traci Lords lukte het toentertijd ook.
Moet ik wel zorgen dat ik bier koud heb staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef McFearless het volgende:
Whehe, over een paar uurtje d_a z'n koelkast leeg drinken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik fap eerder op je vriendin
Vind je het gek als je sperma zweet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
moet je de douche eens zien van d_a, smerig als de pest
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het gek als je sperma zweet.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zweet zoet-zure saus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te gaan douchen daar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
moet je de douche eens zien van d_a, smerig als de pest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |