quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom
Remlof had het over een kloon ofzo waar hij niet vanaf weet en daarom krijgt hij vanaf 1 maart pas een unban.quote:
Boh, op mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Remlof had het over een kloon ofzo waar hij niet vanaf weet en daarom krijgt hij vanaf 1 maart pas een unban.
Ik heb geen idee, we waren gebleven bij het woordje piemel?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
BP, waar blijft m'n volgende vraag dan?
Dude?! Jij klikte altijd de smileys aan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil de lapo vast wel![]()
Irritant om telkens de smileys te moeten typen
Ik heb hem liever terug vóór jou verjaardagquote:
Ik denk dat nat kutje volgtquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we waren gebleven bij het woordje piemel?
jouwquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb hem liever terug vóór jou verjaardag
Ik moest lachen, maar dat zou niet gepast zijn.quote:
Fap.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
ALLE FUNCTIES WERKEN WEER BIJ ME
Die verjaardag is niet van jou, maar van miljoenen andere mensenquote:
2222, help me herinneren dat ik dan wat moois post.quote:
Sadistquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar dat zou niet gepast zijn.
het is mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die verjaardag is niet van jou, maar van miljoenen andere mensen
Doe het. Red ons. Verlos ons van het kwaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen moet ik weer de lapo halen om de telling goed te doen.
I must!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe het. Red ons. Verlos ons van het kwaad.
ok, watdan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2222, help me herinneren dat ik dan wat moois post.
Objectie ! Je kunt je niet iets toeëigenenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
het is mijn verjaardag
jouw verjaardag voor jou dus..
Ga morgen maar in een kiosk kijken op de verjaardagskaartenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Objectie ! Je kunt je niet iets toeëigenen
Correctquote:
Ik eigen mezelf WD en BT toe voor MIJN verjaardagquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Objectie ! Je kunt je niet iets toeëigenen
Ik weiger het te gelovenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ga morgen maar in een kiosk kijken op de verjaardagskaarten
Euhm, wát?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik eigen mezelf WD en BT toe voor MIJN verjaardag
Catering is altijd belangrijk bij feestjes. Ze zullen het goed doen in de keuken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik eigen mezelf WD en BT toe voor MIJN verjaardag
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Catering is altijd belangrijk bij feestjes. Ze zullen het goed doen in de keuken.
Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je niet uit een grote taart komen en voor mij dansen?
Ja hoor prima, voor 10 000 euro per minuut.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je niet uit een grote taart komen en voor mij dansen?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Chuck Norris once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
En dan doe je dat gare dansje uit dat joetoebfilmpje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor prima, voor 10 000 euro per minuut.
Dat is geen dansjequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dan doe je dat gare dansje uit dat joetoebfilmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |