Maar het is echt heel veel moeitequote:
Ja dus kappe nou!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, ik heb deze week tot nu toe 44 uur gewerkt
Niks doen dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het is echt heel veel moeiteen nouja house begint al over een half uurtje dus dan is het te veel moeite
Oke.. eigenlijk verveel ik me zo erg dat ik gewoon helemaal nergens zin meer in heb![]()
Tering marcquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, ik heb deze week tot nu toe 44 uur gewerkt
Ghehe inderdaadquote:
Lieeeefquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:01 schreef marcb1974 het volgende:er loopt hier iemand te stofzuigen die zo klein is dat ze de stang maar op haar schouder legt en dan nog met dat ding op de grond komt
Ja hey, voor al zijn chicks moet hij wel geld hebben natuurlijk om ze tevreden te houdenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hey, voor al zijn chicks moet hij wel geld hebben natuurlijk om ze tevreden te houden![]()
Die beginnen bij ons rond een uur of 4quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeeef![]()
Maar uhm, als er schoon gemaakt word is het tijd om naar huis te gaan hoor
Mooi op tijd toch om te gaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die beginnen bij ons rond een uur of 4
Zag het jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #11
De 11 is net leeg flipsequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag het ja
Alleen tpoic is vol
Ja wel, maar was niet op de hoogte, zit Ajax te kijkenquote:
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
Er is hier een jongen op een brommer heel hard door de straat aan het rijden, op z'n achter wiel, heel hard over de drempel hier voor de deur... Met een peuk in z'n bek en zonder helm... Stiekem hoop ik dat hij hard op z'n bek gaat, precies onder mijn raam
Ja ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja wel, maar was niet op de hoogte, zit Ajax te kijken
Ligt altijd naast mequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeheb je je fotocamera al klaar liggen?
quote:
idemquote:
Je vind me gewoon leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
papier
ik zit me nog steeds af te vragen waarom je mij zo bekend voor komt
Nietusquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind me gewoon leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
"Je vin" is idd beterquote:
Maar... Ik heb heuls geen vinnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Je vin" is idd beter
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NietusIedereen vin Pier leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Zie juh dat bedoel ikquote:
Je bent ook nooit vinnig?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ik heb heuls geen vinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent ook nooit vinnig?
Ja, dat wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Even boertje laten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |