jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
Muck! Je hebt jezelf een naamtopic gegeven!
* DR34M3R geschokt is
ik vind het ontzettend tofquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een keer gezien en toen vond ik er helemaal niks aan
ik heb ze ook allemaal gezien via uitzending gemistquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar ik ben niet verder gekomen dan de eerste twee afleveringen. Via uitzending gemist nog wel. Het is me gewoon niet gegund
kom maarquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Droom
Widm is weinig aan eigenlijk. Alleen soms, als er iemand leuks mee doet kijk ik
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Droom
Widm is weinig aan eigenlijk. Alleen soms, als er iemand leuks mee doet kijk ik
Ik wil wel over je heen lopenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:43 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb pijn in m'n rug, iemand zin om mij te masseren?
quote:
Als dat helpt mag jij best over mij heen lopenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil wel over je heen lopen
ik kijk ook vaakquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]om een of andere reden kan ik er geen genoeg van krijgen
Kom eens op MSN danquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #10
Okequote:
Nee, je snapt die reclame nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:18 schreef Fha het volgende:
Huh? is de leeftijd voor het kopen van alcohol en tabak weer verhoogd ofzo?
Waarom dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, je snapt die reclame nietWat ze bedoelen is dat je, als je onder de 20 bent je legetimatie moet laten zien aan de caissiere...
Is een stok achter de deur, zodat mensen die ouder dan 16 lijken maar jonger dan 16 zijn geen alcohol meer kunnen kopenquote:
Fijn, dus iedereen die 22 is maar jonger lijkt is nu ook de lul omdat de cassiere niet gelooft dat ze toch echt boven de 20 zijn en het dus niet meer hoeven te laten zien? ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is een stok achter de deur, zodat mensen die ouder dan 16 lijken maar jonger dan 16 zijn geen alcohol meer kunnen kopen
Gelukkig ben ik allang al 20 geweest, ik heb nooit een legitimatie meequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, je snapt die reclame nietWat ze bedoelen is dat je, als je onder de 20 bent je legetimatie moet laten zien aan de caissiere...
Kan jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn, dus iedereen die 22 is maar jonger lijkt is nu ook de lul omdat de cassiere niet gelooft dat ze toch echt boven de 20 zijn en het dus niet meer hoeven te laten zien? ofzo?
Wat een kansloze maatregel danquote:
Ik heb hem ook nooit bij mequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik allang al 20 geweest, ik heb nooit een legitimatie mee.
Ik ben 'm nooit kwijt, hij ligt alleen weleens ergens anders dan ik verwachtquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit bij memaar dat is gewoon omdat ik het onzin vind en geen zin heb om klauwen met geld uit te geven aan een nieuwe als ik hem kwijt raak
zo kun je het ook zeggen jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben 'm nooit kwijt, hij ligt alleen weleens ergens anders dan ik verwacht. En ik neem 'm nooit mee omdat ik bang ben dat ik 'm dan wel kwijtraak
.
Ik weet precies waar mijn paspoort is op dit momentquote:
Mijn ID zit op dit moment in mijn portemonnee. Waar die is.. dat ben ik even vergetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet precies waar mijn paspoort is op dit moment. (Maar dat is dus weleens anders ook
. Stressssss
. )
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn ID zit op dit moment in mijn portemonnee. Waar die is.. dat ben ik even vergeten
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs waar mijn portemonnee is op dit moment, het gaat steeds beterder met me
.
ID ligt in mijn bovenste la, zag ik 'm net toevallig.
quote:
Ik verveel me ook!!!quote:
Das mooi klote marcquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Anders loopt mijn programma even vast waardoor ik een half uur werk kwijt ben
Dat lijkt me gezelligquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Anders loopt mijn programma even vast waardoor ik een half uur werk kwijt ben
Ja, schiet lekker op zoquote:
Gamecubequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezelligIk zit te denken of ik misschien even met de gamecube zal gaan spelen.. maar dan moet ik die aansluiten en dat lijkt even heel veel te veel moeite ofzo
Jaa prrrquote:
Maar het is echt heel veel moeitequote:
Ja dus kappe nou!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, ik heb deze week tot nu toe 44 uur gewerkt
Niks doen dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het is echt heel veel moeiteen nouja house begint al over een half uurtje dus dan is het te veel moeite
Oke.. eigenlijk verveel ik me zo erg dat ik gewoon helemaal nergens zin meer in heb![]()
Tering marcquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, ik heb deze week tot nu toe 44 uur gewerkt
Ghehe inderdaadquote:
Lieeeefquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:01 schreef marcb1974 het volgende:er loopt hier iemand te stofzuigen die zo klein is dat ze de stang maar op haar schouder legt en dan nog met dat ding op de grond komt
Ja hey, voor al zijn chicks moet hij wel geld hebben natuurlijk om ze tevreden te houdenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hey, voor al zijn chicks moet hij wel geld hebben natuurlijk om ze tevreden te houden![]()
Die beginnen bij ons rond een uur of 4quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeeef![]()
Maar uhm, als er schoon gemaakt word is het tijd om naar huis te gaan hoor
Mooi op tijd toch om te gaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die beginnen bij ons rond een uur of 4
Zag het jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #11
De 11 is net leeg flipsequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag het ja
Alleen tpoic is vol
Ja wel, maar was niet op de hoogte, zit Ajax te kijkenquote:
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
Er is hier een jongen op een brommer heel hard door de straat aan het rijden, op z'n achter wiel, heel hard over de drempel hier voor de deur... Met een peuk in z'n bek en zonder helm... Stiekem hoop ik dat hij hard op z'n bek gaat, precies onder mijn raam
Ja ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja wel, maar was niet op de hoogte, zit Ajax te kijken
Ligt altijd naast mequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeheb je je fotocamera al klaar liggen?
quote:
idemquote:
Je vind me gewoon leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
papier
ik zit me nog steeds af te vragen waarom je mij zo bekend voor komt
Nietusquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind me gewoon leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
"Je vin" is idd beterquote:
Maar... Ik heb heuls geen vinnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Je vin" is idd beter
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NietusIedereen vin Pier leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Zie juh dat bedoel ikquote:
Je bent ook nooit vinnig?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ik heb heuls geen vinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent ook nooit vinnig?
Ja, dat wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Even boertje laten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |