Klinkt al even tot maandag wachten en dan nog een keer bellen, eventueel gevolgd door boze briefquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
Verdomme, er is maar weer bewezen dat de manager bij mijn vorige baan een incompetente lul is
Ik had nog salaris te goed, zou gisteren komen, was er niet, dus ik maar 's bellen, hebben ze bij PZ geen mutatie ontvangen van mijn ontslag, maar wel een telefoontje dat mijn salaris bevroren moest worden, want ik was uit dienst.
Ik die manager bellen: "ja, ik heb die mutatie wel opgestuurd, maar die is niet aangekomen, dus ik heb dr nog een op gestuurd, en nu krijg je binnenkort wel weer geld, en als je geen geld krijgt kan ik daar ook niets aan doen."![]()
![]()
Ja, ik kan niet MSN'en.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog iemand problemen met hotmail/msn?
Oh ja, mogguh![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, t komt sowieso niet voor volgende week woensdag... Hoe ik dan voor die tijd m'n vaste lasten moet betalen moet ik zelf maar uitzoekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt al even tot maandag wachten en dan nog een keer bellen, eventueel gevolgd door boze brief.
Nog een keer bellen dan, en zeggen dat ze maar een voorschot storten dan, zodat jij je lasten kunt betalen. Doen ze dat niet, dan stel je hen bij voorbaat alvast aansprakelijk voor alle schade die jij lijdt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, t komt sowieso niet voor volgende week woensdag... Hoe ik dan voor die tijd m'n vaste lasten moet betalen moet ik zelf maar uitzoeken
En das dus t probleem, dat durf ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een keer bellen dan, en zeggen dat ze maar een voorschot storten dan, zodat jij je lasten kunt betalen. Doen ze dat niet, dan stel je hen bij voorbaat alvast aansprakelijk voor alle schade die jij lijdt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet MSN'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Hotmail werkt hier prima. Msn mag ik niet proberenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja, mogguh![]()
![]()
Werkt hier allemaal primaquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja, mogguh![]()
![]()
Daar verschillen de meningen nog over hequote:
Oehquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker handig.![]()
Tickets geboekt, hotelletje gereserveert dus ik kan morgen weer op pad.
Voortboordurend op mijn eerdere 'problemen' overigens.. dus zo'n heel groot probleem is het nu niet meer. Vooralsnog dan.quote:
Ze gaat nu mee dus?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voortboordurend op mijn eerdere 'problemen' overigens.. dus zo'n heel groot probleem is het nu niet meer. Vooralsnog dan.
Zoals je het vraagt klopt mijn antwoord als ik 'ja' zeg, maar het verhaal is iets ingewikkelder dan een eenvoudig 'ja' op dit moment.quote:
Dat een probleem over is houdt nog niet in de situatie terug is naar 'normaal' hequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoals je het vraagt klopt mijn antwoord als ik 'ja' zeg, maar het verhaal is iets ingewikkelder dan een eenvoudig 'ja' op dit moment.Hoewel het daadwerkelijke probleem is opgelost, zal de afwikkeling nog wel even in beslag nemen. Nou ja... ik heb het er wel voor over en als uiteindelijk alles goed is, dan laat ik me wel horen hier. Levenservaring zeg maar.
Jij: "Ik word niet oud, je bent zelf oud!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef Pien85 het volgende:
Mijn moeder net tegen mij: "Hoe oud word jij nou dit jaar?"
Nee, 't was een serieuse vraagquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij: "Ik word niet oud, je bent zelf oud!."
Een serieuze vraag hoeft niet altijd tot een serieus antwoord te leiden, hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, 't was een serieuse vraagdus ik gaf een serieus antwoord
17 toch? Voor de 8e keerquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:36 schreef Pien85 het volgende:Mijn moeder net tegen mij: "Hoe oud word jij nou dit jaar?"
In dit geval wel, gewoon omdat ze 't écht niet meer weetquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een serieuze vraag hoeft niet altijd tot een serieus antwoord te leiden, hoor.
Zoiets jaquote:
Das de manier om niet ouder te wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In dit geval wel, gewoon omdat ze 't écht niet meer weet
[..]
Zoiets jaNet als mijn vader, die werd elk jaar 50
De tijd gaat ook zo snel hè.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In dit geval wel, gewoon omdat ze 't écht niet meer weet
En uiteindelijk wel op z'n 74ste dood gaanquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de manier om niet ouder te worden
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En uiteindelijk wel op z'n 74ste dood gaanpaar weken daarvoor werd ie 50
quote:
Staat op de kalender, mja... ze vergeet t toch... ach ja, we moeten er maar mee leren leven denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tijd gaat ook zo snel hè.
Maar schrijf het anders op de kalender, dan vergeet ze het minder snel.
Een kalender, wat is datquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tijd gaat ook zo snel hè.
Maar schrijf het anders op de kalender, dan vergeet ze het minder snel.
Ik ben heul niet kaalharigquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
Ga eens werken, kaalharig werkschuw tuig!
Sta je weer voor de spiegel jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
Ik snap iig waarom je project vertraging heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sta je weer voor de spiegel ja
Vertelquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap iig waarom je project vertraging heeft
hsv - nec 6 - 0quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:
@ Marc,
wat zijn je voorspellingen vanavond?
HSV - NEC 3-1quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hsv - nec 6 - 0
twente - marseille 1 - 2
ajax - fiorentina 0 - 3
En de jouwe?
Kaalharig? Dus je spreekt mensen met kale haren aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
HSV - NEC 3-1
Twente - Marseille 1-1
Ajax - Fiorentina 1-3
hsv - nec 3-1quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hsv - nec 6 - 0
twente - marseille 1 - 2
ajax - fiorentina 0 - 3
En de jouwe?
Met een B elftal? Ah Bouaouzan doet weer mee?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En NEC speelt met een half B elftal. Die worden echt afgedroogd daar
En een aantal basisspelers krijgt rustquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met een B elftal? Ah Bouaouzan doet weer mee?
quote:
Moooiquote:
Hmm, succes dan maarquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
MoooiJa super druk.. beetje op het punt om gewoon maar te stoppen met mn studie
![]()
Marc![]()
Niet doen hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
MoooiJa super druk.. beetje op het punt om gewoon maar te stoppen met mn studie
![]()
Marc![]()
Dankquote:
Neuh doe ik ook niet. Al is het alleen al omdat ik dan weer thuis moet gaan wonen. Maar het is gewoon zo onmogelijk druk op dit moment dat ik het grootste deel gewoon niet ga halen.. Dat is niet heel erg motiverendquote:
Nee, is niet motiverend idd. Wel doorzettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
Neuh doe ik ook niet. Al is het alleen al omdat ik dan weer thuis moet gaan wonen. Maar het is gewoon zo onmogelijk druk op dit moment dat ik het grootste deel gewoon niet ga halen.. Dat is niet heel erg motiverend
Komt goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, is niet motiverend idd. Wel doorzetten
Goede motivatiequote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt goedThuis gaan wonen is zo'n verschrikkelijk idee.. dat duwt me wel verder
![]()
Een levende!?quote:
Jummmquote:
Dat eet wel veel minder makkelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Jummm![]()
Toch jammer, levende kippen zijn ook vet cool
Daarom moet je met die ook gewoon lekker kroelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat eet wel veel minder makkelijk
Jaquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat eet wel veel minder makkelijk
Goed zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
En ik heb eigenlijk best wel behoefte om gewoon niks meer te doen vanavond... weet je wat, dat doe ik ook gewoon.
Ik ook! Maar lui op de bank tv kijken schaar ik onder niets doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:02 schreef Muck het volgende:
ik ga vanavond wel wat doen...
widm kijken
kloptquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook! Maar lui op de bank tv kijken schaar ik onder niets doen.
wat is dat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:02 schreef Muck het volgende:
ik ga vanavond wel wat doen...
widm kijken
Ik heb het ooit een keer gezien en toen vond ik er helemaal niks aanquote:
Ik vind het wel leuk, maar ik ben niet verder gekomen dan de eerste twee afleveringen. Via uitzending gemist nog wel. Het is me gewoon niet gegundquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |