quote:
Bonuspunten voor de pompoen en het niet gebruiken van Boursin Cuisine. Ik heb wat tegen dat spul.quote:Poll: Wie maakte de lekkerste/mooiste pasta & saus?
Je hebt gestemd op: Vaagsel
Komend van jou een groot compliment, bedankt!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:15 schreef RobinOok het volgende:
Heb op Vaagsel gestemd. Eigenlijk de enige creatie die ik echt graag eens zou proeven.
Gekleurde borden zijn eigenlijk een ramp qua presentatie van gerechten. In dit geval kwam het goed omdat je begint met een laag witte saus, wat mooi afsteekt tegen een gekleurd bord. Maar in het algemeen heb ik liever witte borden omdat alles daar in het algemeen beter op uitkomt. Maarja, de vriendin wilde graag een vrolijk servies :quote:Op zondag 8 maart 2009 15:23 schreef Innocence het volgende:
Ik moet echt smakelijkere foto's leren maken...
Gekleurede borden zou volgensmij ook al iets helpen.
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! - Indiaas!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef childintime het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Op naar het nieuwe recept en topic
Ik dacht dat de stemming tot 20.00 vanavond liep.......quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! - Indiaas!
Ik denk dat er dan niets verandert voor jou Vaagselquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef vaagsel het volgende:
Oei sorry, las het bericht van golfer en nam aan dat ik zsm een nieuw topic moest posten..
Ik had hem nog in kunnen halenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Het stemmen is eigenlijk t/m maandag 20:00, maar de vorige keer waren er twee mensen met evenveel stemmen en is het stemmen met 1 dag verlengd. Vandaar de verwarring, gok ik
Vaagsel gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |