etenstijd of filerijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Schiedammert het volgende:
19 views en niemand weet iets te melden? zo stil is het al enkele dagen niet geweest.
weinig nieuws. Alleen dat de protest actie rustig verlopen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Schiedammert het volgende:
19 views en niemand weet iets te melden? zo stil is het al enkele dagen niet geweest.
dat is netjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
weinig nieuws. Alleen dat de protest actie rustig verlopen is.
dat is wat ik idd las oplunaticnews. Was er zelf niet bij dus weet niet wat er klopt en wat niet. Al is het natuurlijk wel zo dat de media liever heeft dat er gesloopt is dan dat er iets omgevallen is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is netjes
eigenlijk de eerste keer ook al he, paar tafeltjes en prullebakken die omvielen, poe poe
dat is gewoon echt zo hequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:47 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
dat is wat ik idd las oplunaticnews. Was er zelf niet bij dus weet niet wat er klopt en wat niet. Al is het natuurlijk wel zo dat de media liever heeft dat er gesloopt is dan dat er iets omgevallen is.
dan worden de rijen bij de kassa's nog langer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Happel het volgende:
Terecht, het is gewoon tuig dat zich niet weet te gedragen. Allemaal domme ongeschoolde analfabetische getattoeërde bullebakken. Tijd dat ze keihard worden aangepakt. Ik ben er voor om elke wedstrijd de toegang te ontzeggen voor mensen die het alfabet niet achterstevoren kunnen opzeggen.
Hij is ongeschikt als trainer bij een eredivisieclub. Fungeert beter als assistent. Hij is trouwens een Spartaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:05 schreef Crane het volgende:
Van Stee ontslagen trouwens. Jammer, ik vind het een erg sympathieke vent.
Denk ik ook, of hij zou misschien iets in de jeugd bij ons kunnen doen. Daar is ie ook wel goed mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is ongeschikt als trainer bij een eredivisieclub. Fungeert beter als assistent.
Ben jij zo oud dat je je nog druk maakt om Sparta?quote:Hij is trouwens een Spartaan.
Vond die spreekkoren ook niet bijster slim tijdens het protest, zeker omdat de spreekkoren 1 van de redenen was dat er 5 jaar geen uitsupporters mee komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
dat is netjes
eigenlijk de eerste keer ook al he, paar tafeltjes en prullebakken die omvielen, poe poe
ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Vond die spreekkoren ook niet bijster slim tijdens het protest, zeker omdat de spreekkoren 1 van de redenen was dat er 5 jaar geen uitsupporters mee komen.
waarom zou je daar oud voor moeten zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:09 schreef Crane het volgende:
Ben jij zo oud dat je je nog druk maakt om Sparta?
quote:CIDI wil vervolging antisemitische Feyenoord-fans
ROTTERDAM - Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) heeft het Openbaar Ministerie (OM) gevraagd de Feyenoord-fans te vervolgen die zaterdag bij een demonstratie in het centrum van de Maasstad antisemitische leuzen riepen. Dat heeft een zegsman woensdag gemeld.
Ongeveer tweehonderd Feyenoord-fans trokken zaterdag door de stad om te protesteren tegen het besluit van de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam) om de komende vijf jaar geen supporters van de bezoekende club meer toe te laten bij de wedstrijd Ajax-Feyenoord. Zij maakten Aboutaleb tijdens dit protest onder meer uit voor 'vuile Jood' en riepen dat hij 'aan het gas' moest.
Het stoot het CIDI tegen het zere been dat Aboutaleb ervoor heeft gekozen geen klacht wegens persoonlijke belediging bij het OM in te dienen. „Het tegen een openbare gezagsdrager roepen dat hij een vuile Jood is die aan het gas moet, is een belediging van de Joodse bevolkingsgroep”, aldus een zegsman. „Het woord Jood wordt hier op de meest denigrerende wijze gebruikt en men zet tevens aan tot haat.”
Bron: Telegraaf.nl
Mij boeit die spreekoren ook niet, maar daar denken de horen politicie anders over. Moet je eens horen wat er tijdens The Old Firm gezongen wordt...........quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik snap het hele probleem van die spreekkoren niet, wat is er nou mis mee dat zulke liederen gezongen worden, laat ons lekker zingen, laat hun lekker sunday bloody sunday spandoeken maken, lekker boeiend allemaal, het brengt juist de sfeer mee die er moet zijn
Hebbie die gasten van het CIDI ook weer, we bedoelen er het joodse volk niet mee, maar de ajaxsupporters......quote:
quote:Het stoot het CIDI tegen de zere neus dat Aboutaleb ervoor heeft gekozen geen klacht wegens persoonlijke belediging bij het OM in te dienen.
n 2008 wordt de laatste Intertoto Cup gespeeld. Op 30 november 2007 werd door het Uitvoerend Comité van de UEFA besloten dat dit toernooi per 2009 wordt opgeheven. Vanaf 2009 zullen de teams die zich anders voor de Intertoto plaatsen, zich nu direct plaatsen voor eerste (van vier) kwalificatieronde van de nieuwe UEFA Europa League, een samenvoeging van de UEFA Cup en de UEFA Intertoto Cup.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:18 schreef Sloggi het volgende:
[..].
Welke plek geeft recht op deelname aan de Intertoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |