Ik woonde toen in Rotterdam en moest 's morgens naar Enschede om daar met de bus terug naar Rotterdam te kunnen, zodat ik in een Twente vak kon zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was echt geweldig toen, die hele rij van bussen op de snelweg, de mensen op de snelweg, de FCT-supporters langs de weg in Rotterdam en met z'n allen springend over de betonnen brug over het spoor (van de bus naar het stadion)![]()
![]()
Inderdaad, dan had Marseille het zich niet kunnen veroorloven om zo afwachtend, of zeg maar laf, te spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
Oneerlijk dit, Twente verdiende het veel meer dan die holbewoners van Marseille. Begrijp ook niet waarom McClaren Kufo liet staan voor de penalties, die gast was één brok onzekerheid vanavond.
Desondanks blijft het natuurlijk een topprestatie. Twente had alleen echt die tweede goal moeten maken in de heenwedstrijd.
De vraag is alleen waarneer komt Twente weer zover in europa ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
Jammer, volgende keer beter.
Dat zegt dan meer over het niveau van Nederlandse keepers dan over Boschker. Boschker is de jongste niet meer en pakt niet echt punten voor Twente heb ik het idee. De 1-0 van Marseille had hij eigenlijk ook moeten hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
Boschker is atlijd nog een van de betere keepers in Nederland
Hij is ok, maar elke keer als ik hem zie spelen valt hij echt zwaar tegen. Hij pikt zijn goaltjes wel mee (zou ik ook doen met spelers om je heen als Perez, Elia en Arnautovic) maar het kan beter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:en NKufo nog een van de betere spitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |