Het had idd heel veel erger kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het hele dode aantal valt erg mee
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:06 schreef BigKahuna het volgende:
Dus er zijn 9 passagiers dood + 3 bemanningsleden?
hoelang heb jij dat bericht onder de knop gehad? had mijn bericht vrijwel meteen ge-editquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
nee 6 passagiers en 3 van de cockpit crew (2 vliegers en boordwerktuigkundige).
dubbel koorknaapje.quote:
Hmja, je zit daar natuurlijk wel in het gedeelte van NL met de minste mobiele dekkingquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het een sateliet telefoon.
Dus..... Wat dacht je van een C2000 portofoon?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef sander-3 het volgende:
[ afbeelding ] Die telefoonUit de jaren 80 ofzo..
Ik las op fox dat de zachte grond de impact enigzins zou hebben geabsorbeert, daarnaast is het mogelijk dat de brandstof door de grond werd opgenomen, het laatste lijkt me iets minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het had idd heel veel erger kunnen zijn.
lijkt mij welquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Effe iets offtopics.. weet iemand wat die dingetjes zijn?
[ afbeelding ]
Die zie ik wel vaker rond schiphol.. Het lijkt me geen camera..
6 passagiers en 3 bemanningsleden toch? Dus 9 slachtoffers in totaal.quote:
Die was op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef raptorix het volgende:
het laatste lijkt me iets minder waarschijnlijk.
echt hequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Corkscrew het volgende:
Wat praatte die vrouw trouwens ongelofelijk krakkemikkig Engels.
De tering wat een rij ambulances.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Effe iets offtopics.. weet iemand wat die dingetjes zijn?
[ afbeelding ]
Die zie ik wel vaker rond schiphol.. Het lijkt me geen camera..
Lijkt mij een flitserquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De tering wat een rij ambulances.
En nee, ik weet het niet.
Als je het van dichtbij bekijkt is het meer een kubus achtig ding. Het lijkt me meer een sensor ofzo.. maar voor wat.. Najah.. boeit ook niet.quote:
Op BNR zeiden ze dat de ondergrond ervoor zorgde dat de aanwezige kerosine niet in brand vloog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las op fox dat de zachte grond de impact enigzins zou hebben geabsorbeert, daarnaast is het mogelijk dat de brandstof door de grond werd opgenomen, het laatste lijkt me iets minder waarschijnlijk.
Zoiets idd, zie je volgens mij ook wel eens bij bruggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als je het van dichtbij bekijkt is het meer een kubus achtig ding. Het lijkt me meer een sensor ofzo.. maar voor wat.. Najah.. boeit ook niet.
http://www.remcoow.nl/nieuws/passagierslijst-crash-tk1951/quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand trouwens waar de passagierslijst te raadplegen is?
Ah, gevonden:quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand trouwens waar de passagierslijst te raadplegen is?
AT5quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand trouwens waar de passagierslijst te raadplegen is?
Volgens mij gewoon een rood touw om een lantaarnpaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Effe iets offtopics.. weet iemand wat die dingetjes zijn?
[ afbeelding ]
Die zie ik wel vaker rond schiphol.. Het lijkt me geen camera..
Lijkt wel op een camera. Ik denk dat dat is omdat die weg relatief dicht langs een landingsbaan loopt. Gewoon een veiligheidscamera om te kijken of er geen onbevoegden rare dingen doen daar en op die manier de luchthaven proberen te bereiken...quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Effe iets offtopics.. weet iemand wat die dingetjes zijn?
[ afbeelding ]
Die zie ik wel vaker rond schiphol.. Het lijkt me geen camera..
hahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een rood touw om een lantaarnpaal
Ze melden daar al de doden onder de bemanning met naam... lijkt me een beetje voorbarig... al kun je er zeker van zijn dat het de piloten betreft...quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines-vlucht_1951
word goed bijgehouden...
Dat is ook bevestigd door Pieter van Vollenhove, werd kort na de persconferentie gezegd bij de NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze melden daar al de doden onder de bemanning met naam... lijkt me een beetje voorbarig... al kun je er zeker van zijn dat het de piloten betreft...
Ja maar die derde kan net zo goed een steward zijn die achterin heeft gezetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat is ook bevestigd door Pieter van Vollenhove, werd kort na de persconferentie gezegd bij de NOS.
Correctquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef ASroma het volgende:
ik kan me trouwens ook nog wel voorstellen dat er naast de piloten ook nog 2 andere crewmembers zijn omgekomen, aangezien bij de landing die onder andere plaatsnemen in het achterste gedeelte van het vliegtuig (de staart) nou en daar is dus niks van over.....
Als ik zo de foto's zie van de crash lijkt de cockpit aardig intact, zou het dan niet zo zijn dat de piloten de klap niet overleefd hebben en niet door beknelling?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef ASroma het volgende:
ik kan me trouwens ook nog wel voorstellen dat er naast de piloten ook nog 2 andere crewmembers zijn omgekomen, aangezien bij de landing die onder andere plaatsnemen in het achterste gedeelte van het vliegtuig (de staart) nou en daar is dus niks van over.....
Ja, maar zo lang is die schuiver niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Specularium het volgende:
Hmz, net nieuwe beelden, helicopterview van de crashzone.
Ze zeggen wel dat dat ding als een baksteen uit de lucht is gevallen maar die beelden
laten zien dat hij toch een schuiver heeft gemaakt.
Ik denk dat de staart eerst de grond raakte en toen de voorkant ineens op de grond klapte.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's zie van de crash lijkt de cockpit aardig intact, zou het dan niet zo zijn dat de piloten de klap niet overleefd hebben en niet door beknelling?
daar zit dacht ik een van de nooduitgangen en glijbanen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien kan iemand me het hier wel uitleggen. Als ik met Ryanair vlieg en ik achterin zit bij zo'n 737-800 dan wordt er gevraagd of ik Engels spreek. Als dat niet het geval is dan mag je achterin geen plaats nemen. Heeft dat met veiligheidseisen te maken?
Vent klonk wel droog, ja bij die ene stewardess zaten haar benen helemaal door elkaar.quote:
bedanktquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:29 schreef raptorix het volgende:
Helicopter beelden: http://tinyurl.com/b2h6ae
Ze melden overal 9, wat is daar niet eenduidig aan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:33 schreef Quoi het volgende:
Nu weer bij "DIchtbij Nederland" (nooit van gehoord trouwens dat programma): 9 doden.
Lekker eenduidig.
Die 9 doden zijn inclusief de 3 crewmembersquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:33 schreef Quoi het volgende:
Nu weer bij "DIchtbij Nederland" (nooit van gehoord trouwens dat programma): 9 doden.
Lekker eenduidig.
Omdat ik net op NOS 6 hoorde, waaronder 3 bemanningsleden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze melden overal 9, wat is daar niet eenduidig aan?
Nee, gewoon goed luisteren en niveau basisschool qua rekenen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Omdat ik net op NOS 6 hoorde, waaronder 3 bemanningsleden.
Maar goed.....
Wat ben jij aardig vandaag. Maak je niet druk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, gewoon goed luisteren en niveau basisschool qua rekenen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef ukga het volgende:
Wat bestaan er toch dieptrieste mensen in Nederland, niet normaal gewoon.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef ukga het volgende:
Manman, doe je oogkleppen eens af.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef ukga het volgende:
Post het plaatje ook nog even.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
De "not-so-subtle-troll", komen vaak voor op het internet maar wordt toch vaak serieus op gereageerd.
vond dat ze juist goed nederlands spraken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef ukga het volgende:
wou eigenlijk precies zelfde smilie posten, maar zie dat er al een hele zooi voor me zijn!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
----
Heftig ongeluk zo te zien. Maar het lijkt me wel dat de draaiboeken goed gewerkt hebben: de hulpdiensten waren in ruime mate snel aanwezig volgens mij.
dont feed the troll ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wat bestaan er toch dieptrieste mensen in Nederland, niet normaal gewoon.!
Vrijwel alle jonge Turken in NL spreken prima Nederlands, alleen de ouderen meestal niet, dat blijkt nu ook weer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
vond dat ze juist goed nederlands spraken.
behalve de vader van die tyfus halal wijven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |