Lijkt mij een flitserquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De tering wat een rij ambulances.
En nee, ik weet het niet.
Als je het van dichtbij bekijkt is het meer een kubus achtig ding. Het lijkt me meer een sensor ofzo.. maar voor wat.. Najah.. boeit ook niet.quote:
Op BNR zeiden ze dat de ondergrond ervoor zorgde dat de aanwezige kerosine niet in brand vloog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las op fox dat de zachte grond de impact enigzins zou hebben geabsorbeert, daarnaast is het mogelijk dat de brandstof door de grond werd opgenomen, het laatste lijkt me iets minder waarschijnlijk.
Zoiets idd, zie je volgens mij ook wel eens bij bruggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als je het van dichtbij bekijkt is het meer een kubus achtig ding. Het lijkt me meer een sensor ofzo.. maar voor wat.. Najah.. boeit ook niet.
http://www.remcoow.nl/nieuws/passagierslijst-crash-tk1951/quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand trouwens waar de passagierslijst te raadplegen is?
Ah, gevonden:quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
AT5quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij gewoon een rood touw om een lantaarnpaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Effe iets offtopics.. weet iemand wat die dingetjes zijn?
[ afbeelding ]
Die zie ik wel vaker rond schiphol.. Het lijkt me geen camera..
Lijkt wel op een camera. Ik denk dat dat is omdat die weg relatief dicht langs een landingsbaan loopt. Gewoon een veiligheidscamera om te kijken of er geen onbevoegden rare dingen doen daar en op die manier de luchthaven proberen te bereiken...quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Effe iets offtopics.. weet iemand wat die dingetjes zijn?
[ afbeelding ]
Die zie ik wel vaker rond schiphol.. Het lijkt me geen camera..
hahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een rood touw om een lantaarnpaal
Ze melden daar al de doden onder de bemanning met naam... lijkt me een beetje voorbarig... al kun je er zeker van zijn dat het de piloten betreft...quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines-vlucht_1951
word goed bijgehouden...
Dat is ook bevestigd door Pieter van Vollenhove, werd kort na de persconferentie gezegd bij de NOS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze melden daar al de doden onder de bemanning met naam... lijkt me een beetje voorbarig... al kun je er zeker van zijn dat het de piloten betreft...
Ja maar die derde kan net zo goed een steward zijn die achterin heeft gezetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat is ook bevestigd door Pieter van Vollenhove, werd kort na de persconferentie gezegd bij de NOS.
Correctquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef ASroma het volgende:
ik kan me trouwens ook nog wel voorstellen dat er naast de piloten ook nog 2 andere crewmembers zijn omgekomen, aangezien bij de landing die onder andere plaatsnemen in het achterste gedeelte van het vliegtuig (de staart) nou en daar is dus niks van over.....
Als ik zo de foto's zie van de crash lijkt de cockpit aardig intact, zou het dan niet zo zijn dat de piloten de klap niet overleefd hebben en niet door beknelling?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef ASroma het volgende:
ik kan me trouwens ook nog wel voorstellen dat er naast de piloten ook nog 2 andere crewmembers zijn omgekomen, aangezien bij de landing die onder andere plaatsnemen in het achterste gedeelte van het vliegtuig (de staart) nou en daar is dus niks van over.....
Ja, maar zo lang is die schuiver niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Specularium het volgende:
Hmz, net nieuwe beelden, helicopterview van de crashzone.
Ze zeggen wel dat dat ding als een baksteen uit de lucht is gevallen maar die beelden
laten zien dat hij toch een schuiver heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |