Een ramp komt zelden alleen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Unit_731 het volgende:
Mr. Pieter van Vollenhoven is trouwens ook al ter plaatse.
[ afbeelding ]
Goed te zien dat de achterkant de zwaarste klap heeft gehad.
[ afbeelding ]
meer foto's
Puur toeval.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef ReReRaRa het volgende:
Blijkbaar is er iets aan de hand met Polderbaan.Blijft wel gevaarlijk.
http://www.nu.nl/algemeen(...)an-beland-video.html
Omdat misschien eerst de familieleden van de piloten geinformeerd dienen te worden....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
[..]
De man op de persconferentie wist van niets
Hmja, maar dan nog kun je ervoor zorgen dat mensen die in het rampenplan een rol spelen (en zeker woordvoerders/persvoorlichters etc.) een cursus Engels hebben gevolgd. Dat is tenminste iets wat je zéker van tevoren kunt regelen in tegenstelling tot veel zaken die bij een ramp komen kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de hele wereldmedia tegenover je zit en je weet dat de beelden de hele wereld overgaan, dat maakt het niet makkelijker.
In de luchtvaart spreek men dan ook over flightdeck.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef PietjeDuck het volgende:
De manier waarop die man cock-*pauze*-pit zei.
Die discussie volgt later wel denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef ReReRaRa het volgende:
Blijkbaar is er iets aan de hand met Polderbaan.Blijft wel gevaarlijk.
http://www.nu.nl/algemeen(...)an-beland-video.html
Ze beslissen als geheel om het niet bekend te maken, dus is het ze.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eh wel dennis, persoon a zegt niet dood, persoon b zegt wel dood, dan is ze = hem
Moeilijk he, het verschil tussen 6 en 9quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
6 passagiers dood, valt op zich nog mee...
ik dacht dat van die 6 in elk geval 3 bemanningsleden waren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja maar ze maken ook foutjes... eerst willen ze niet zeggen of ze dood zijn en dan lult die ander zijn bek voorbij
6 passagiers dood, valt op zich nog mee...
moeilijk he 3 crewmembers - 9quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moeilijk he, het verschil tussen 6 en 9.
Er zijn 9 doden. Waarvan 3 bemanningsleden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat van die 6 in elk geval 3 bemanningsleden waren?
Nee, 9, waarvan 3 bemanningsleden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat van die 6 in elk geval 3 bemanningsleden waren?
Echte oorzaak horen de komende dagen pas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens Pieter is de zwarte doos ook gevonden dus dan wordt het snel duidelijk wat de oorzaak was.
Was ook niet zo moeilijk te vinden he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens Pieter is de zwarte doos ook gevonden dus dan wordt het snel duidelijk wat de oorzaak was.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
heeft kamphuys zich al geketent aan een zwaar gewonde?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
heeft kamphuys zich al geketent aan een zwaar gewonde?
het hele dode aantal valt erg meequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
Dan valt 6 nog mee inderdaad, als je ziet hoe die staart er uitziet.
Waarom quote je jezelf?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
dubbel
Beroepsrisico?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waarom zou je die niet meetellen?
Het blijft nog even afwachten of het de goede doos is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Was ook niet zo moeilijk te vinden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |