CNBCquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef pberends het volgende:
Jezus, waarom geen beursupdate bij RTL Z... gaat echt nergens over.
Gebruikersnaam = rekeningnummerquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even snel een vraagje. Ik heb een rekening bij Alex aangevraagd. Ik heb net mijn wachtwoord en VRS-pincode binnen gekregen. Nu wil ik inloggen op de site, maar ik heb nog helemaal geen gebruikersnaam. Ik kan die ook in geen enkele mail van Alex halen. Iemand een idee of ik de gebruikersnaam nog krijg? Of dat de gebruikersnaam het rekeningnummer is ofzo?
Ah ok dus toch!quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Westlander het volgende:
[..]
Gebruikersnaam = rekeningnummer
En is te vinden in je e-mail.
Beide nummers geprobeerd ? Effecten / Spaarrekening..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ah ok dus toch!
Edit: werkt niet
Rekeningnummer al met en zonder punten geprobeerd.
Het werkt. Rekeningnummer zonder punten dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:27 schreef Westlander het volgende:
[..]
Beide nummers geprobeerd ? Effecten / Spaarrekening..
Short kunnen we toch niet op die klote financialsquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef Mendeljev het volgende:
ING, wederom een volatiliteit die nergens op slaatJe zou bijna long gaan!
Hm?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:55 schreef Bankfurt het volgende:
zodat niemand weet wie er echt schort gaat en of er nou wel of niet echte aandelen ING worden verkocht.
Gast... RTL Zquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef pberends het volgende:
Jezus, waarom geen beursupdate bij RTL Z... gaat echt nergens over.
het gaat heel nie goequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef edwinh het volgende:
En daar is eindelijk de working group in de markt gekomen.we moeten toch niet de 217 aan tikken dat mag volgende week wel weer
het sentiment is duidelijk, steeds als ze de teugels iets laten vieren zakt het spul weer in elkaar. ik verwacht toch nog een plus of vlak slot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |