ja// wat een gare positie zeg.. zet die camera er recht voor ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:03 schreef karoltje het volgende:
Er staan toch alsnog allemaal mensen op die foto.
Ik denk niet dat ze 'm mochten verzettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:03 schreef Antal het volgende:
[..]
ja// wat een gare positie zeg.. zet die camera er recht voor ?
Zulke mensen horen het spel te spelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:24 schreef rubbereend het volgende:
Dennis was wel een toffe deelnemer
Wie?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef happyme28 het volgende:
Baal wel dat Jon er uit is. Eigenlijk een saaie finale nu
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef Nouk het volgende:
Zie je, Vivienne Anniek is de mol, de hele tijd mn gevoel goed.
Was wel spannende aflevering weer!
Leg mij dan de muzikale hint uit wat het met Dennis te maken heeft van Nononoquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:24 schreef Djeez het volgende:
Ik wist het, Dennis eruit! De muzikale aanwijzing klopte dus. Ohja, Anniek de Mol, Jon winnaar en Vivienne als verliezer.
Ik zie haar alleen maar geld ophalen. Vandaag en vorige week was zij de grootste geld binnenhaler.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:26 schreef Nouk het volgende:
Zie je, Vivienne is de mol, de hele tijd mn gevoel goed.
Was wel spannende aflevering weer!
of de foute antwoorden uit het verleden gaan mee tennen. Anniek zit al vrij lang op Jon volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef Teizzz het volgende:
Jon kan alsnog de mol zijn.. als anniek gewoon net met 1 ding beter heeft opgelet als dennis ook al lijkt dat me sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |