Jawel toch? Ze moeten toch nog een laatste keer de test maken om te bepalen wie de winnaar is en wie de verliezer?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
De finale is toch altijd gewoon even lang? Alleen heb je geen schermenronde zeg maar..
Jazeker.... ook dat gebeurt allemaal in de finale... Maar de uitslag wordt waarschijnlijk pas in de laatste uitzending verteld....quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze moeten toch nog een laatste keer de test maken om te bepalen wie de winnaar is en wie de verliezer?
Vanavond wordt cruciaal, vermoed ik..... Heeft Rick steeds op Anniek gezeten ? Zaten Dennis en Vivienne echt op Jon?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben benieuwd vanavond, iets zegt me dat het merendeel van de kandidaten verkeerd zit..
Ja dat is volgende week te zien..quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze moeten toch nog een laatste keer de test maken om te bepalen wie de winnaar is en wie de verliezer?
Aflevering 8 heeft de spectaculairste opdracht ooit... als er geen aflevering 9 zou zijn toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanavond wordt cruciaal, vermoed ik..... Heeft Rick steeds op Anniek gezeten ? Zaten Dennis en Vivienne echt op Jon?
Wordt vast een heel spannende uitzending.... met zoals PJ zegt, de spectaculairste opdracht ooit..... Zou die dan echt spectaculairder zijn dan de Schotland "Verover het kasteel"- opdracht ???
![]()
Volgens Nostalgist dus niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is volgende week te zien..
Voor zover ik de voorgaande muzikale hints voor de geest kan halen, is de hint nooit de artiesten naam zelf, maar enkel de tekst die we te horen krijgen. En ja, wat kun je nu uit "No, no, no no no no" halen? :/quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee. De muzikale hints zijn echt vreselijk eenvoudig. De uitvoerende artiest is 2 Unlimited. Dat kan toch nergens anders op slaan dan op het pact van Vivienne en Dennis?
De test is volgende week te zien.... De uitslag de week daarna.....quote:
Zo is het dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De test is volgende week te zien.... De uitslag de week daarna.....
Dan ben je er inderdaad wel erg druk mee bezigquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:56 schreef booo het volgende:
Complimenten voor de TT!
En ik ben echt heel benieuwd naar vanavond. Heb vannacht gedroomd dat Dennis eruit gingWist niet dat ik er zo erg mee bezig was.
En dat was?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef rene90 het volgende:
Vanaf aflevering 1 heb ik een een bepaald drietal genoemd, zou wel grappig zijn als dat uitkomt
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef rene90 het volgende:
Hij is nog niet begonnen dus ik vind dat ik best mijn voorspelling nog mag noemen:
De Mol = Vivienne
Winnaar = Anniek
Verliezer = Jon van Eerd
Afvaller (1) = Rick Engelkes
En dan als bureaubladachtergrond de hintquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Ze gebruiken het WinXP inlogscherm voor het invoeren van de wachtwoorden...
Hoezo low budget?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan als bureaubladachtergrond de hint
inderdaad hoe zou ze anders zo lang in het spel kunnen blijven...?!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:53 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf toch bij Anniek hoor. Ze kan zo onwijs dom doen dat ik niet geloof dat ze zo dom is.
Jah, iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:03 schreef karoltje het volgende:
Er staan toch alsnog allemaal mensen op die foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |