Ohja? Waar precies?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jij begint anders met het pikken van de lijken van de meiden van halal al voorzat zij er mee begonnen zijn.
en dat betekent in jip en janneke taal. . .quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Echt te weinig brandstof is bijna niet mogelijk. Sowieso heb je altijd de verplichte reserves dus het lijkt me nog steeds zeer sterk. Ook hoorde ik de overlevenden niets zeggen over uitgevallen motoren, iets wat je echt wel merkt/hoort. Ze vertelde over een "schok" waarna ze in vrije val raakte. Als het niets met brandstof te maken heeft zou het weleens een probleem met bv thrust reversers kunnen zijn.
Alle analyses over de berichtgeving zijn al flink begonnenquote:
straalomkeerdersquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat betekent in jip en janneke taal. . .
Nee ik zit inderdaad niet te snotteren achter de PC maar dat betekent nog altijd wel dat er met een beetje respect over sommige zaken gepraat kan worden, om nou eenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Stel je niet aan, er zijn tien volslagen onbekenden overleden. Dat is totaal onbelangrijk maar het heeft wel nieuwswaarde. Nieuwswaarde wat niks anders betekent dat we het graag volgen, voor ons eigen plezier en nergens anders om. Jij zit ook niet te snotteren achter je pc.
Dat zijn een soort luchtremmen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Te hard afremmen op de motor waardoor het vliegtuig zo langzaam gaat dat de vleugels hun liftend vermogen verliezen, en het vliegtuig letterlijk als een baksteen uit de lucht valt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima, ga je daar dan nu naar kijken en ophouden in dit topic? Dank.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:16 schreef Specularium het volgende:
Nu op Ned 2, Loretta Schrijver gaat een stukje vliegen.
Wel op final ja. Ik geloof dat er in het verleden (jaren 80) wat airbussen op een zelfde soort manier zijn gecrashed. Maar goed, die 777 op Heathrow had wel een fuelproblem, door ijs in de leidingen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Te hard afremmen op de motor waardoor het vliegtuig zo langzaam gaat dat de vleugels hun liftend vermogen verliezen, en het vliegtuig letterlijk als een baksteen uit de lucht valt.
Eh, ik weet het niet zeker. Ik zie ze op de stream maar 1 seconde oid, maar geloof dat het niet vanaf de snelweg is gemaakt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:16 schreef raptorix het volgende:
Bedoel je met die amateurbeelden die van langs de snelweg?
Ik wacht op de persconferentie, net als iedereen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, ga je daar dan nu naar kijken en ophouden in dit topic? Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |