Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Wel mooie slipactie van die smeris.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Vanavond even langs rijden, je hebt niet vaak de kans om een gecrasht vliegtuig te zien
Was ik mee bezig. Mijn punt heb ik eerder al aangegeven: userbash is nergens voor nodig. Discussiëren kan prima zonder anderen verrot te schelden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:51 schreef Falco het volgende:
Elfletterig, moderate je de andere reacties van o.a. Bullebak (klaphark) en Olep (niet al te slim) ook eventejs?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat mij betreft direct twee magazijnen van hun dienstpistool door die voorruit. opbokken, rijdt normaal door. Je veroorzaakt lekker een ongeluk met dat rijgedrag. Dat slippen deden ze vast omdat ze wisten van die camera.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]Uhuh. Hulpdiensten rijden af en aan over die vluchtstrook, en die troeftoeter gaat er even hendig in de weg rijden. Dan ben je pas een mongooltje, niet de politie die even duidelijk maakt dat dat absoluut niet kan.
Klaphark
volgens mij snappen jullie het niet.....quote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit tie ook nog te bellen.
![]()
Echt, 10 keer vroegen die mensen van RTL naar de reputatie van Turkish Airlines. Alsof het meteen een slechte reputatie moet hebben omdat het (achterlijke) Turken zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is.
Hij heeft helemaal geen gelijk. En al helemaal niet als hij haar een kanker hoer noemt. Weer lekker duidelijk dat het een allochtoon was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is, het is ook een van de duurdere vliegmaatschappijen.
wtf is dit nou weerquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Passagierslijst:
http://www.hurriyet.com.tr/english/world/11082985.asp?gid=244
zwaar amsterdams accentquote:
Inderdaad, die mongool had die politie pas in de gaten toen die langs kwam zetten en toen deed die volgens mij snel zijn telefoon weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit tie ook nog te bellen.
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
zwaar amsterdams accent
Heeeey, Harrie, ik rij hier over de A9 en der ligt gewoon een vliegtuig man, ja echt, nee, kom kijke dan
Feiten zijn feiten. Ze hebben al vaker toestellen verloren. Maar als dat gewoon gemeld wordt zijn die Turken natuurlijk weer op hun pik getrapt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is, het is ook een van de duurdere vliegmaatschappijen.
Soms willen mensen niet luisteren en dan is schelden het enige wat rest. Vanochtend ook al op de NOS, dat wijf zei dat Turkish Airlines bij de experts niet goed bekend stond. Later is de NOS daar wel op teruggekomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen gelijk. En al helemaal niet als hij haar een kanker hoer noemt. Weer lekker duidelijk dat het een allochtoon was.
Geen meiden van Halal op die lijst.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Passagierslijst:
http://www.hurriyet.com.tr/english/world/11082985.asp?gid=244
Je zal maar iets te hard aan die handrem trekken , en je dienstauto tegen de vangrail parkerenquote:
Gek hè, als er een colonne hulpdiensten onderweg is, en de snelweg vol met file staatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Die agenten stressen echt compleet de pan uit
Ja, als een turks vliegtuig zich in de hollandse klei boort dan is de eerste vraag niet hoe het staat met de veiligheid bij singapore air linesquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, 10 keer vroegen die mensen van RTL naar de reputatie van Turkish Airlines. Alsof het meteen een slechte reputatie moet hebben omdat het (achterlijke) Turken zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Silenus het volgende:
Er wordt lekker gescholden nu op Nederland 1...![]()
Lijst is ook (nog) niet compleet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen meiden van Halal op die lijst.
Misschien is het handig om dan ook duidelijk te maken hoe vaak Turkish Airlines vliegt, ik gok dat het de meeste vluchten maakt vergeleken met alle andere Turkse vliegmaatschappijen. Maar dat vermelden ze weer niet, dan maar schelden!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten. Ze hebben al vaker toestellen verloren. Maar als dat gewoon gemeld wordt zijn die Turken natuurlijk weer op hun pik getrapt.
Dan weten ze alleen de achternaam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer
A passenger with the surname Vanderhal
A passenger with the surname Deknecht
A passenger with the surname Chamrduk
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek hè, als er een colonne hulpdiensten onderweg is, en de snelweg vol met file staat
Het kwam op : "Kut kut kut, hoerig kut" neer, het ging om een telefoonnummer dat hij kwijt wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Doe ff een verslag, zit op me werk namelijk
er was al zat hulpdienst, zoals je kan zien. Neemt niet weg dat die vrachtwagen fout zit, maar door eigen onkunde maakt die agent zich compleet belachelijk..... echt wat een dude, armpjes omhoog, dikke attitudequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek hè, als er een colonne hulpdiensten onderweg is, en de snelweg vol met file staat
wel een trieste aftocht als je op zo'n boerenwagen afgevoerd wordt als dode.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die boer met die trekker is echt een held
Dat had ie niet gedacht toen ie vanochtend opstond...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die boer met die trekker is echt een held
Meteen naar het distructiebedrijfquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
wel een trieste aftocht als je op zo'n boerenwagen afgevoerd wordt als dode.
Als je feiten gebrekkig meldt, wat een verkeerd beeld bij onwetende mensen oproept, moet je niet gek staan kijken als er mensen boos om worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Typisch Turks. Als ze hun gelijk niet kunnen halen dan maar lekker op de man spelen.
Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef denthemen het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tering door de NOS
Relatief zijn er zeer veel vliegtuigen verloren. Nog steeds is dat niks vergeleken met Onurquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dan ook duidelijk te maken hoe vaak Turkish Airlines vliegt, ik gok dat het de meeste vluchten maakt vergeleken met alle andere Turkse vliegmaatschappijen. Maar dat vermelden ze weer niet, dan maar schelden!
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?
Dat is het nou juist, dat deed de presentatrische van het radioprogramma juist niet. Maar volgens ham was dat wel zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je feiten gebrekkig meldt, wat een verkeerd beeld bij onwetende mensen oproept, moet je niet gek staan kijken als er mensen boos om worden.
Emo-tv hè...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
Moeten ze deze mensen in shock laten zien
Er zijn doden gevallen en dan maakt zo'n turk zich druk over het misleidende beeld dat gegeven zou worden over de reputatie van de maatschappij. Dat gaat echt helemaal nergens over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je feiten gebrekkig meldt, wat een verkeerd beeld bij onwetende mensen oproept, moet je niet gek staan kijken als er mensen boos om worden.
Helaas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen meiden van Halal op die lijst.
Goeie actie juist, extra opvallen is altijd beter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
er was al zat hulpdienst, zoals je kan zien. Neemt niet weg dat die vrachtwagen fout zit, maar door eigen onkunde maakt die agent zich compleet belachelijk..... echt wat een dude, armpjes omhoog, dikke attitude![]()
te zielig
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?
ok, ligt het dus niet aan het netwerk..quote:
Wou net zeggen. jammer ja.quote:
Volgens de Telegraaf wel ja http://www.telegraaf.nl/b(...)oten_komen_om__.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Tha_Duck het volgende:
De piloten schijnen ook kassie wijlen te zijn
Jij vond mijn idee over dat het vliegtuig "out of fuel" was toch ook onzin vanmorgen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef denthemen het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tering door de NOS
de watte?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, dat deed de presentatrische van het radioprogramma juist niet.
Vertel ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
wel een trieste aftocht als je op zo'n boerenwagen afgevoerd wordt als dode.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ricky Wilson staat op de lijst. Zou het de zanger van The Kaiser Chiefs zijn?
De vraag is wel terecht natuurlijk, maar dikwijls heeft die een ondertoon van "o, vast een achterlijk vliegtuig van een achterlijke maatschappij uit een achterlijk land".quote:Ja, als een turks vliegtuig zich in de hollandse klei boort dan is de eerste vraag niet hoe het staat met de veiligheid bij singapore air lines
Wat zijn dat nou weer voor puberale opmerkingen... je gunt het niemand om zo'n ongeluk mee te maken.quote:
Idd.. ze kennen moeilijk een normale lijkwagen de bagger in rijden..quote:
Nee, ik zei alleen dat je het al 2 keer kwam meldenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vond mijn idee over dat het vliegtuig "out of fuel" was toch ook onzin vanmorgen?
Staat een trekker met platte kar klaar.. ik snap wel dat de lijkwagens er niet kunnen komen, maar toch... beetje trieste boel zoquote:
Op andere beelden is te zien dat rijstrook 2 al was afgesloten, daarom rijdt de filmer ook op rijstrook 1. Dan heeft die pipo rijdend op de vluchtstrook daar al helemaal niets te zoeken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef ASroma het volgende:
volgens mij snappen jullie het niet.....
situatie: vrachtwagentje staat op de vluchtstrook (niet slim) maar logische reactie van iemand die wil kijken, uiteraard niet de bedoeling. Politie komt met achterlijk snelheidsverschil door het verkeer geraust....totaal onnodige mensen in gevaar aan het brengen en dan ook nog zo'n belachelijke gevaarlijke remactie. Duidelijk een agent die niet met stress om kan gaan. Laat hem alsjeblieft gewoon het verkeer gaan regelen.... neee waarschijnlijk wilde sensatiezoeker agentje als eerste op de bestemming zijn.
echt verkeerd gehandeld door de politie, had hier gewoon op een rustige manier het verkeer moeten gaan regelen, compleet achterlijke actie, dat jullie dat niet willen inzien is jammer.![]()
Nee, maar het werd wel meteen afgedaan als "onzin" en "onmogelijk"quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat je het al 2 keer kwam melden
Maar het feit dat iemand zegt dat dat het kan zijn maakt het nog geen feit
Dat lijkt me niet, het opleidingsniveau, graad van georganiseerdheid, volgen van procedures en nadruk op veiligheidsmaatregelen staan in Turkije op een lager niveau dan in de rijnlandse europese landen / VS en niet-islamitische aziatische landen. Ik schrijf nadrukkelijk "dat lijkt me..." omdat dat de indruk is die zich in mijn hoofd heeft vastgezet (en probeer het dan nog maar eens los te wrikkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:07 schreef 18konijn het volgende:
De vraag is wel terecht natuurlijk, maar dikwijls heeft die een ondertoon van "o, vast een achterlijk vliegtuig van een achterlijke maatschappij uit een achterlijk land".
En dat is echt grote nonsens.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_muziek_aan__.htmlquote:Radiozenders passen muziek aan
HILVERSUM - Alle grote Nederlandse muziekzenders hebben voorlopig hun muziek aangepast naar aanleiding van de vliegtuigcrash op Schiphol. Dat hebben Radio 2, Radio 3fm, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en FunX gemeld.
Zij draaien voorlopig geen nummers die over vliegen of vliegtuigen gaan of teksten hebben die daarnaar verwijzen. „Het is vaak een gevoelskwestie”, legt programmeur Basyl de Groot van 3fm uit. „Maar alle platen die enigszins kunnen verwijzen naar een vliegramp omzeilen we voorlopig even.” Dat hoeft niet per se in de titel te zijn, maar kan ook in de tekst van het lied zitten. „Soms moet je even goed verder kijken”, stelt De Groot. „Zo zetten we ook Ironic van Alanis Morissette even niet op onze playlist.”
Op tv? Dat mis ik dan net weer zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef sander-3 het volgende:
Leuk om te zien dat iemand die niks van die luchtverkeersleidings termen begrijpt, dat stukje opname heeft ondertiteld
Eens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk is het erg wat er vanochtend is gebeurd, maar zijn er meer mensen die - net als ik - vinden dat dit soort reacties wel érg overdreven is?
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_muziek_aan__.html
In het verkeer zijn afgelopen weekeinde ook 9 mensen omgekomen. In Zimbabwe gaan dagelijks mensen dood aan de cholera, in Australië zijn er net 180 doodgegaan door bosbranden.
Je kunt ook doorslaan...
Aandachttrekkerij vond ik hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk is het erg wat er vanochtend is gebeurd, maar zijn er meer mensen die - net als ik - vinden dat dit soort reacties wel érg overdreven is?
[..]
Nogal vette onzin inderdaad. Dit is niet eens een ramp te noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het verkeer zijn afgelopen weekeinde ook 9 mensen omgekomen. In Zimbabwe gaan dagelijks mensen dood aan de cholera, in Australië zijn er net 180 doodgegaan door bosbranden.
Je kunt ook doorslaan...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan...
ik zei nietsquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar het werd wel meteen afgedaan als "onzin" en "onmogelijk"
Nu opperen zelfs mensen van de TU het.
Oh, was net op rtl-zquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Op tv? Dat mis ik dan net weer zeker
Het zegt ook allemaal heel weinig. Zo ging de Concorde in één klap van het veiligste vliegtuig ooit tot het meest onveilige vliegtuig ooit. De aantallen zijn gewoon te klein. Turkish heeft ook 2 keer een vliegtuig verloren in dikke mist, terwijl er ook airlines zijn die heel weinig met mist te maken krijgen door de routes waarop ze vooral vliegen. Ze zijn ook een keer een deur kwijtgeraakt, dat zal een ontwerpfout geweest zijn lijkt mij, gebeurt dat een andere maatschappij dan staat Turkish er ineens weer goed op in de statistieken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef iRobin het volgende:
Relatief zijn er zeer veel vliegtuigen verloren. Nog steeds is dat niks vergeleken met Onur
Ik vind dit ook wel wat overdreven ja...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan...
wanneer is iets een ramp dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nogal vette onzin inderdaad. Dit is niet eens een ramp te noemen.
Ach, wat ze ondertiteld hebben klopt toch wel? Ze laten alleen stukken weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef sander-3 het volgende:
Leuk om te zien dat iemand die niks van die luchtverkeersleidings termen begrijpt, dat stukje opname heeft ondertiteld
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar het werd wel meteen afgedaan als "onzin" en "onmogelijk"
Nu opperen zelfs mensen van de TU het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |