quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Vanavond even langs rijden, je hebt niet vaak de kans om een gecrasht vliegtuig te zien
Was ik mee bezig. Mijn punt heb ik eerder al aangegeven: userbash is nergens voor nodig. Discussiëren kan prima zonder anderen verrot te schelden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:51 schreef Falco het volgende:
Elfletterig, moderate je de andere reacties van o.a. Bullebak (klaphark) en Olep (niet al te slim) ook eventejs?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat mij betreft direct twee magazijnen van hun dienstpistool door die voorruit. opbokken, rijdt normaal door. Je veroorzaakt lekker een ongeluk met dat rijgedrag. Dat slippen deden ze vast omdat ze wisten van die camera.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]Uhuh. Hulpdiensten rijden af en aan over die vluchtstrook, en die troeftoeter gaat er even hendig in de weg rijden. Dan ben je pas een mongooltje, niet de politie die even duidelijk maakt dat dat absoluut niet kan.
Klaphark
volgens mij snappen jullie het niet.....quote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit tie ook nog te bellen.
![]()
Echt, 10 keer vroegen die mensen van RTL naar de reputatie van Turkish Airlines. Alsof het meteen een slechte reputatie moet hebben omdat het (achterlijke) Turken zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is.
Hij heeft helemaal geen gelijk. En al helemaal niet als hij haar een kanker hoer noemt. Weer lekker duidelijk dat het een allochtoon was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is, het is ook een van de duurdere vliegmaatschappijen.
wtf is dit nou weerquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Passagierslijst:
http://www.hurriyet.com.tr/english/world/11082985.asp?gid=244
zwaar amsterdams accentquote:
Inderdaad, die mongool had die politie pas in de gaten toen die langs kwam zetten en toen deed die volgens mij snel zijn telefoon weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit tie ook nog te bellen.
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
zwaar amsterdams accent
Heeeey, Harrie, ik rij hier over de A9 en der ligt gewoon een vliegtuig man, ja echt, nee, kom kijke dan
Feiten zijn feiten. Ze hebben al vaker toestellen verloren. Maar als dat gewoon gemeld wordt zijn die Turken natuurlijk weer op hun pik getrapt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Turkish Airlines wordt als een soort Onur Air neergezet, wat het totaal niet is, het is ook een van de duurdere vliegmaatschappijen.
Soms willen mensen niet luisteren en dan is schelden het enige wat rest. Vanochtend ook al op de NOS, dat wijf zei dat Turkish Airlines bij de experts niet goed bekend stond. Later is de NOS daar wel op teruggekomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen gelijk. En al helemaal niet als hij haar een kanker hoer noemt. Weer lekker duidelijk dat het een allochtoon was.
Geen meiden van Halal op die lijst.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Passagierslijst:
http://www.hurriyet.com.tr/english/world/11082985.asp?gid=244
Je zal maar iets te hard aan die handrem trekken , en je dienstauto tegen de vangrail parkerenquote:
Gek hè, als er een colonne hulpdiensten onderweg is, en de snelweg vol met file staatquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Die agenten stressen echt compleet de pan uit
Ja, als een turks vliegtuig zich in de hollandse klei boort dan is de eerste vraag niet hoe het staat met de veiligheid bij singapore air linesquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, 10 keer vroegen die mensen van RTL naar de reputatie van Turkish Airlines. Alsof het meteen een slechte reputatie moet hebben omdat het (achterlijke) Turken zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Silenus het volgende:
Er wordt lekker gescholden nu op Nederland 1...![]()
Lijst is ook (nog) niet compleet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen meiden van Halal op die lijst.
Misschien is het handig om dan ook duidelijk te maken hoe vaak Turkish Airlines vliegt, ik gok dat het de meeste vluchten maakt vergeleken met alle andere Turkse vliegmaatschappijen. Maar dat vermelden ze weer niet, dan maar schelden!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten. Ze hebben al vaker toestellen verloren. Maar als dat gewoon gemeld wordt zijn die Turken natuurlijk weer op hun pik getrapt.
Dan weten ze alleen de achternaam.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
wtf is dit nou weer
A passenger with the surname Vanderhal
A passenger with the surname Deknecht
A passenger with the surname Chamrduk
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek hè, als er een colonne hulpdiensten onderweg is, en de snelweg vol met file staat
Het kwam op : "Kut kut kut, hoerig kut" neer, het ging om een telefoonnummer dat hij kwijt wasquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Doe ff een verslag, zit op me werk namelijk
er was al zat hulpdienst, zoals je kan zien. Neemt niet weg dat die vrachtwagen fout zit, maar door eigen onkunde maakt die agent zich compleet belachelijk..... echt wat een dude, armpjes omhoog, dikke attitudequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek hè, als er een colonne hulpdiensten onderweg is, en de snelweg vol met file staat
wel een trieste aftocht als je op zo'n boerenwagen afgevoerd wordt als dode.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die boer met die trekker is echt een held
Dat had ie niet gedacht toen ie vanochtend opstond...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die boer met die trekker is echt een held
Meteen naar het distructiebedrijfquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
wel een trieste aftocht als je op zo'n boerenwagen afgevoerd wordt als dode.
Als je feiten gebrekkig meldt, wat een verkeerd beeld bij onwetende mensen oproept, moet je niet gek staan kijken als er mensen boos om worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Typisch Turks. Als ze hun gelijk niet kunnen halen dan maar lekker op de man spelen.
Had je ook het geluid harder gezet om die lui op de achtergrond te horen kankeren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef denthemen het volgende:
Godverdomme, ik schrik me de tering door de NOS
Relatief zijn er zeer veel vliegtuigen verloren. Nog steeds is dat niks vergeleken met Onurquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dan ook duidelijk te maken hoe vaak Turkish Airlines vliegt, ik gok dat het de meeste vluchten maakt vergeleken met alle andere Turkse vliegmaatschappijen. Maar dat vermelden ze weer niet, dan maar schelden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |