abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:09:16 #181
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66447256
mensen met benen door elkaar, en met stoelen tegenelkaar gedrukt. Leuk gezicht al die gebroken ledematen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66447268
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef ASroma het volgende:

volgens mij snappen jullie het niet.....

situatie: vrachtwagentje staat op de vluchtstrook (niet slim) maar logische reactie van iemand die wil kijken, uiteraard niet de bedoeling. Politie komt met achterlijk snelheidsverschil door het verkeer geraust....totaal onnodige mensen in gevaar aan het brengen en dan ook nog zo'n belachelijke gevaarlijke remactie. Duidelijk een agent die niet met stress om kan gaan. Laat hem alsjeblieft gewoon het verkeer gaan regelen.... neee waarschijnlijk wilde sensatiezoeker agentje als eerste op de bestemming zijn.

echt verkeerd gehandeld door de politie, had hier gewoon op een rustige manier het verkeer moeten gaan regelen, compleet achterlijke actie, dat jullie dat niet willen inzien is jammer.

Op andere beelden is te zien dat rijstrook 2 al was afgesloten, daarom rijdt de filmer ook op rijstrook 1. Dan heeft die pipo rijdend op de vluchtstrook daar al helemaal niets te zoeken.
pi_66447275
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nee, ik zei alleen dat je het al 2 keer kwam melden

Maar het feit dat iemand zegt dat dat het kan zijn maakt het nog geen feit
Nee, maar het werd wel meteen afgedaan als "onzin" en "onmogelijk"
Nu opperen zelfs mensen van de TU het.
pi_66447283
Leuk om te zien dat iemand die niks van die luchtverkeersleidings termen begrijpt, dat stukje opname heeft ondertiteld
Er gaat niets boven Groningen
pi_66447305
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:07 schreef 18konijn het volgende:

De vraag is wel terecht natuurlijk, maar dikwijls heeft die een ondertoon van "o, vast een achterlijk vliegtuig van een achterlijke maatschappij uit een achterlijk land".
En dat is echt grote nonsens.
Dat lijkt me niet, het opleidingsniveau, graad van georganiseerdheid, volgen van procedures en nadruk op veiligheidsmaatregelen staan in Turkije op een lager niveau dan in de rijnlandse europese landen / VS en niet-islamitische aziatische landen. Ik schrijf nadrukkelijk "dat lijkt me..." omdat dat de indruk is die zich in mijn hoofd heeft vastgezet (en probeer het dan nog maar eens los te wrikken ).
pi_66447311
Natuurlijk is het erg wat er vanochtend is gebeurd, maar zijn er meer mensen die - net als ik - vinden dat dit soort reacties wel érg overdreven is?
quote:
Radiozenders passen muziek aan
HILVERSUM - Alle grote Nederlandse muziekzenders hebben voorlopig hun muziek aangepast naar aanleiding van de vliegtuigcrash op Schiphol. Dat hebben Radio 2, Radio 3fm, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en FunX gemeld.

Zij draaien voorlopig geen nummers die over vliegen of vliegtuigen gaan of teksten hebben die daarnaar verwijzen. „Het is vaak een gevoelskwestie”, legt programmeur Basyl de Groot van 3fm uit. „Maar alle platen die enigszins kunnen verwijzen naar een vliegramp omzeilen we voorlopig even.” Dat hoeft niet per se in de titel te zijn, maar kan ook in de tekst van het lied zitten. „Soms moet je even goed verder kijken”, stelt De Groot. „Zo zetten we ook Ironic van Alanis Morissette even niet op onze playlist.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_muziek_aan__.html

In het verkeer zijn afgelopen weekeinde ook 9 mensen omgekomen. In Zimbabwe gaan dagelijks mensen dood aan de cholera, in Australië zijn er net 180 doodgegaan door bosbranden.

Je kunt ook doorslaan...
pi_66447326
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef sander-3 het volgende:
Leuk om te zien dat iemand die niks van die luchtverkeersleidings termen begrijpt, dat stukje opname heeft ondertiteld
Op tv? Dat mis ik dan net weer zeker
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:11:33 #188
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_66447337
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk is het erg wat er vanochtend is gebeurd, maar zijn er meer mensen die - net als ik - vinden dat dit soort reacties wel érg overdreven is?
[..]

In het verkeer zijn afgelopen weekeinde ook 9 mensen omgekomen. In Zimbabwe gaan dagelijks mensen dood aan de cholera, in Australië zijn er net 180 doodgegaan door bosbranden.

Je kunt ook doorslaan...
Eens.
pi_66447338
quote:
[..]
Aandachttrekkerij vond ik het
  Donald Duck held woensdag 25 februari 2009 @ 15:11:35 #190
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66447339
quote:
[..]

Je kunt ook doorslaan...
Nogal vette onzin inderdaad. Dit is niet eens een ramp te noemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66447348
quote:
[..]

Je kunt ook doorslaan...

Mijn god zeg... men is weer lekker aan het doorslaan.
De media van tegenwoordig

Iets met een mug en een olifant...
pi_66447352
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ik zei niets
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66447357
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Op tv? Dat mis ik dan net weer zeker
Oh, was net op rtl-z
Er gaat niets boven Groningen
pi_66447362
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef iRobin het volgende:
Relatief zijn er zeer veel vliegtuigen verloren. Nog steeds is dat niks vergeleken met Onur
Het zegt ook allemaal heel weinig. Zo ging de Concorde in één klap van het veiligste vliegtuig ooit tot het meest onveilige vliegtuig ooit. De aantallen zijn gewoon te klein. Turkish heeft ook 2 keer een vliegtuig verloren in dikke mist, terwijl er ook airlines zijn die heel weinig met mist te maken krijgen door de routes waarop ze vooral vliegen. Ze zijn ook een keer een deur kwijtgeraakt, dat zal een ontwerpfout geweest zijn lijkt mij, gebeurt dat een andere maatschappij dan staat Turkish er ineens weer goed op in de statistieken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66447363
De "flightpath" net voor de crash:
pi_66447366
quote:
[..]

Je kunt ook doorslaan...
Ik vind dit ook wel wat overdreven ja...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:12:30 #197
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_66447372
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nogal vette onzin inderdaad. Dit is niet eens een ramp te noemen.
wanneer is iets een ramp dan?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_66447383
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef sander-3 het volgende:
Ach, wat ze ondertiteld hebben klopt toch wel? Ze laten alleen stukken weg.
pi_66447387
Toch
Verdenking
Piloten
I feel kinda Locrian today
pi_66447401
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En nu?
pi_66447452
quote:
[..]

Je kunt ook doorslaan...
Gaat te ver.
pi_66447457
onderweg naar morgen vervalt! DAAAMN!
pi_66447465
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

En nu?
Klacht:

Mensen denken dat ze het beter weten en andermans mening afdoen als "Onzin" en "Onmogelijk"
  Donald Duck held woensdag 25 februari 2009 @ 15:14:42 #204
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66447468
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
wanneer is iets een ramp dan?
Dit niet in ieder geval. 9 doden maar. Hoe erg persoonlijk ook voor de nabestaanden, maar het is echt nauwelijks van betekenis.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66447474
quote:
[..]

Je kunt ook doorslaan...
Belachelijk idd.
Het is wel duidelijk hoor; er gebeurd weer eens wat in dit saaie landje.
pi_66447477
ik ga het in flight simulator na spelen
You dream it, I live it.
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:15:00 #208
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66447478
toch nog doden in het vliegtuig, dus misschien meer dan 9?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66447508
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:14 schreef ASroma het volgende:
onderweg naar morgen vervalt! DAAAMN!
Op Ned 3? Gelukkig gaat het voetbal wel gewoon door.
pi_66447513
quote:
in Australië zijn er net 180 doodgegaan door bosbranden.

Je kunt ook doorslaan...
Precies.
Ik heb vanmorgen toch echt "We didn't start the fire" van Billy Joel gehoord.
Onzin van die radiozenders. Dat doen ze alleen om te laten zien hoe ze wel niet meeleven. Poepoe, wat een helden
"Leaving on a jet plane" van John Denver FTW
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')